چگونه یک مشاور نیروی فروش شوید

وبلاگ The Trailblazer

یکی دیگر از راه های کلیدی که من به یک مشاور #مطمئن تبدیل شده ام، از طریق انجمن Trailblazer است. در اینجا، من می‌توانم درباره استراتژی، روندها، انتظارات مشتری و مهارت‌های جدیدی که برای یادگیری آنها اهمیت دارد، به اشتراک بگذارم و مشاوره دریافت کنم.

مقالات پرطرفدار

جن نیروی فروش

Salesforce Genie چیست؟

متأسفانه من از آن استارتاپ ا،اج شدم که لحظه ای چالش برانگیز در زندگی من بود. برای چند هفته احساس می کردم گم شدم و نمی دانستم به کدام سمت بروم. پس از تفکر در مورد شغلم، متوجه یک موضوع مش، شدم – Salesforce. این یک راه حل ضروری برای شرکت های گذشته من برای رشد و بهبود ،ب و کارشان بود.

من را برای یک حساب رایگان Trailhead ثبت نام کنید

پس از کار سخت و مهارت زیاد در Trailhead و دریافت گواهینامه Salesforce Admin، درخواست‌های مصاحبه برای نقش‌های مشاور Salesforce شروع شد.

من کارم را در یک شرکت مخابراتی شروع کردم که در آن نقش‌های مختلفی داشتم، از اتصال خطوط کابل در خانواده‌ها گرفته تا کار در مراکز تماس خدمات مشتری، تا مدیریت یک مرکز تماس. این تجربیات در نهایت منجر به یافتن شغل رویایی من به ،وان مشاور عملکردی Salesforce در Deloitte شد.

دنبال ، یک فرصت جدید

3 دقیقه مطالعه

6 دقیقه مطالعه

جن

پشت خلق جن ،گوش – جدیدترین شخصیت نیروی فروش

شرکت در انجمن Trailblazer، هم به صورت دیجیتالی و هم حضوری، کلید سفر یادگیری من بوده است. علاوه بر این، من همچنان به ،ب اعتبارنامه های جدید Salesforce در سراسر ا،یستم، مانند حرفه ای معتبر، MuleSoft، سستی، تابلو، و، البته، گواهینامه های مشاور مختلف در Trailhead.

از هر کجا با Trailblazers ارتباط برقرار کنید

سفر من با گواهینامه اداره فروش با هدف تبدیل شدن به یک مشاور Salesforce. من از منابع موجود در سایت استفاده کردم مسیر شغلی مشاور Salesforce در Trailhead برای ایجاد مهارت‌های خود و درخواست نقش‌های مشاور در ا،یستم Salesforce.

من یادگیری را از طریق Trailhead – پلت فرم آموزش آنلاین رایگان Salesforce – شروع کردم و با دیگران در انجمن Trailblazer همکاری کردم تا به من کمک کند تا مهارت و حرفه خود را رشد دهم.

ماروین را در انجمن Trailblazer دنبال کنید trailblazer.me/id/marvincross.

مهارت های مورد نیاز را بیاموزید، با همکار Trailblazers ارتباط برقرار کنید و حرفه مشاوره خود را بسازید.


3. یادگیرنده مادام العمر باشید

گسترش دانش Salesforce و مهارت های ارتباط با مشتری همچنان برای زندگی حرفه ای و شخصی من بسیار مهم است. از آنجایی که من یک یادگیرنده مادام العمر هستم، توانستم شغلم را رشد دهم و نقش رویایی خود را به ،وان یک دانش آموز به دست بیاورم #مشاور مطمئن. در حال حاضر، من در تلاش برای ارائه بهترین تخصص و راه حل برای مشتریان موفق.

به گفتگو در انجمن Trailblazer بپیوندید.


به ،وان یک #مشاور با اعتماد به نفس رشد کنید

پس از مخابرات، از کلمبوس، اوهایو، به منطقه خلیج نقل مکان کردم تا به ،وان مدیر پشتیب، فنی در یک استارت آپ کار کنم. این شرکت از Salesforce استفاده کرد، و من برای شیرجه رفتن هیجان‌زده بودم. من فراتر از نقشم (و خارج از منطقه آسایشم!) رفتم تا بیشتر در مورد آن بیاموزم. Salesforce CRM و نحوه عیب یابی آن

منابع مورد علاقه من را بررسی کنید:

در اوایل کارم، استعداد صحبت ، با مردم و کنکاش در یک مشکل را برای یافتن مسائل اصلی در حال ظهور پیدا کردم. در نقش فعلی من، فرصت های رهبری من همچنان در حال رشد است و مجموعه مهارت های من همچنان در حال گسترش است. در اینجا سه ​​کاری وجود دارد که من برای تبدیل شدن شغلم به مشاور Salesforce انجام دادم.

1. از منطقه راحتی خود خارج شوید

همانطور که به سفر یادگیری خود ادامه دادم، نقش من گسترش یافت و من به ،وان کارشناس پیشرو در Salesforce تبدیل شدم. کمک به مشتریان و همکارانم برای حل مشکلات فنی آنها خوشحال کننده بود.

یادگیری مداوم برای همگام شدن با نوآوری ها و پیشرفت های امروز بسیار مهم است. اگر متعهد به مهارت آموزی نبودم، رشد شغلی و فرصت های مشابه را نداشتم. کنجکاو ماندن درها را به روی من باز کرد زیرا مهارت های جدیدی را برای تبدیل شدن به مشاور مورد اعتماد همکاران و مشتریانم ایجاد کردم.

مهارت‌های مورد نیاز را بیاموزید، اعتبارنامه‌های ارزشمند رزومه را به دست آورید و برای فرصت‌های شغلی و مربیگری با جامعه Trailblazers ارتباط برقرار کنید.


2. مجموعه مهارت های منحصر به فرد خود را کشف کنید

چند ماه پیش به عضویت در آمدم گروه جامعه مشاور پیشگامان، که برای ملاقات با Trailblazers و یادگیری از سایر مشاوران Salesforce در سراسر جهان عالی بوده است. من می‌توانم درباره استراتژی، روندها، انتظارات مشتری و مهارت‌های جدیدی که برای یادگیری آنها اهمیت دارد، به اشتراک بگذارم و مشاوره دریافت کنم.

من سفر خود را به ،وان یک مشاور Salesforce فقط آغاز می دانم. با هر مشتری جدید چالش جدیدی همراه با مهارت های جدید برای یادگیری و راه حل های جدید برای کشف وجود دارد. به همین دلیل است که من دوست دارم مشاور Salesforce باشم – هر پروژه منحصر به فرد و متفاوت است. این تنوع به من اجازه می دهد که به طور مداوم رشد کنم و مهمتر از آن، از مشتریانم بهتر حمایت کنم.

بینش های متخصص را کشف کنید تا به شما در توسعه حرفه خود، ارتباط با Trailblazers، یادگیری Salesforce و ،ب گواهینامه کمک کند. راهنمای نحوه عملی، دیدگاه‌های معتبر همتایان، و داستان‌های الهام‌بخش Trailblazer را کاوش کنید.





منبع: https://www.salesforce.com/blog/،w-to-become-a-salesforce-consultant/

به ،وان مثال، زم، که در Deloitte شروع به کار کردم، فکر کردم باید به اعضای با تجربه‌تر تیم اجازه دهم که این راه را رهبری کنند. اکنون اذعان می کنم که در زمینه کاری خود متخصص هستم و دانش لازم برای کمک به تصمیم گیری های مهم را دارم. اعتماد به نفس به مهارت هایم به من کمک کرد تا فعالیت ها و وظایف جدیدی را انجام دهم.

مسیر شغلی مشاور Salesforce

البته، در سرتاسر جاده در جستجوی کار من دست اندازها وجود داشت، اما در نهایت قبل از انتخاب Deloitte، دو پیشنهاد محکم برای نقش مشاور Salesforce دریافت کردم.

توصیه من به مشاوران مشتاق Salesforce این است که بررسی کنند که چگونه مجموعه مهارت های شما در یک نقش مشاوره قرار می گیرد. بسیاری از شرکت ها به دنبال مهارت های خاصی هستند، و شما می تو،د آن مجموعه مهارت های منحصر به فرد را برای بسیاری از نقش ها برجسته کنید. درک کاملی از آنچه ارائه می‌دهید و تفاوت‌هایتان را ایجاد کنید.