آیا می خواهید رهبر بهتری شوید؟ کنترل را رها کنید

Tope Awotona، بنیانگذار و مدیر عامل Calendly به مخاطبان Dreamforce گفت که شرکت او هر شش ماه یک بار میزب، می کند که کارکنان خود را ، کنند. همچنین بودجه سفری را برای افراد فراهم می کند تا به صورت موقت ارتباط برقرار کنند. و، جلسات مکرر «از من هر چیزی بپرس» و ساعات اداری برای دریافت آن هدیه قدرتمند بازخورد ایجاد کرد.

با مامانش آشنا شدم با شوهرش پینگ پنگ بازی کردیم. این یک سطح کاملاً متفاوت از ارتباط بود که هرگز فکرش را نمی کردید.

آنجلی سود، مدیر عامل Vimeo

سامرز گفت: “او از من انتظار داشت – و من خوشحال و مفت، بودم که همه چیز را انجام دادم – تا به او در پیشرفت حرفه اش کمک کنم.” در عوض، او هر کاری که می توانست انجام داد تا به سامرز کمک کند تا رهبر بهتری شود. او در حال حاضر تا جایی که می‌توانست کار خوبی انجام داد و نه فقط در مسیر رسیدن به آینده‌ای درخشان.»

سندبرگ هنگام برخورد با اشخاص ثالث به سامرز وفادار بود و دیدگاه سامرز را نمایندگی می کرد. سامرز می‌گوید: «پشت درهای بسته، او دریغ نکرد که به من بگوید من پر از ، هستم. “این بسیار ارزشمند بود.”

یک مقاله منتشر شده توسط فوربس در مورد اعتماد و کنترل به استناد الف نظر سنجی که از 1500 تصمیم گیرنده نظرسنجی کرد و پیدا کرد 65 درصد به کارکنان خود برای انجام کارهایشان از خانه اعتماد کامل نداشتند. و 39 درصد گفتند که معتقدند کارکنانشان در خانه به سختی یا به طور موثر کار نمی کنند.

برای بسیاری از ما کمی غیرطبیعی است که کنترل را کنار بگذاریم. اما وقتی بین دو نفر اعتماد وجود داشته باشد، انجام این کار بسیار ساده تر است.

از ،ی سامرز درباره گذشته و آینده اقتصاد جه، در Dreamforce بیشتر بشنوید.


مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

پس چرا تصمیم گیرندگان به کارمندان برای انجام کار اعتماد نمی کنند حتی زم، که بهره وری کاهش نمی یابد؟

6 دقیقه مطالعه

جن

پشت خلق جن ،گوش – جدیدترین شخصیت نیروی فروش

3 دقیقه مطالعه

سامرز همچنین سه سوالی را که همیشه هنگام تعیین استراتژی با آنها شروع می کند به اشتراک گذاشت.

3. از روش سنتی خود در انجام کارها فاصله بگیرید

ساد در یک جلسه دریم فورس گفت: «مدیر مالی ما در ورمونت، در آلونک خود میزبان ما بود. “من با مادرش ملاقات کردم. با شوهرش پینگ پنگ بازی کردیم. این سطح کاملاً متفاوتی از ارتباط بود که اگر مطب معمولی را تجویز می کردید هرگز به آن فکر نمی کردید.

مقالات پرطرفدار

جن نیروی فروش

Salesforce Genie چیست؟

Anjali Sud، مدیر عامل Vimeo، یک تیم اجرایی دارد که در 9 منطقه زم،، از سوئیس تا سیاتل، پراکنده شده است. ساد در ابتدا تصور می‌کرد که به تیم اجرایی‌اش نیاز دارد که هر ماه به دفتر مرکزی پرواز کند تا در ارتباط بماند. اما، سپس تصمیم گرفت چیز جدیدی را امتحان کند. او از همه خواست تا میزبان جلسات در مکان مربوطه خود باشند.

اگر می خواهی پرواز کنی، هر چیزی را که تو را سنگین می کند، رها کن. این ایده اقتباسی از رمان تونی موریسون “آواز سلیمان” است.

و این مفهوم یکی از بهترین رهبران است. باید کنترل را کنار بگذارید. در غیر این صورت نمی تو،د پرواز کنید. اما در کنار گذاشتن کنترل هنر نیز وجود دارد. در اینجا سه ​​مرحله وجود دارد که به شما کمک می کند تا اوج بگیرید.

1. برای انجام کار به کارمندان خود اعتماد کنید

،ی سامرز نمونه کاملی از رهبری است که می داند چه زم، باید کنترل را رها کند. او در نقش خود به ،وان مدیر سابق شورای اقتصاد ملی کاخ سفید و وزیر ،انه داری ایالات متحده، به عوامل و بحران های کلان اقتصادی و اجتماعی سیاسی پاسخ داد. او این توهم را نداشت که در حین انجام کارش کنترل داشته باشد.

اقتصاد به کجا می رود؟

کنار گذاشتن کنترل همیشه آسان نیست. اما برای تبدیل شدن به یک رهبر بهتر، می‌تو،د با ایجاد پایه‌ای از اعتماد، همسو شدن با چشم‌انداز استراتژیک و نوآوری در رویکرد خود شروع کنید.

از مدیران اجرایی بیشتری در Dreamforce بشنوید

سایر شرکت ها مانند Nextdoor رویکردهای مشابهی را برای ایجاد همسویی استراتژیک اتخاذ می کنند. سارا فریار، مدیر عامل Nextdoor، در Dreamforce به اشتراک گذاشت که چگونه این شرکت تمام ابتکارات را از طریق یک لنز هدف محور برای تعیین استراتژی خود بررسی می کند. اگر چیزی با هدف مطابقت نداشته باشد، انجام نمی شود. در طول فرآیند غربالگری، رهبران مطمئن می شوند:

  • هر فعالیتی منجر به تأثیر می شود
  • هر هدف قابل اجرا است
  • هیچ ، یک دستور کار شخصی را تحت فشار قرار نمی دهد

برای تبدیل شدن به یک رهبر بهتر، رابطه ای با کارمندان خود ایجاد کنید که ریشه در اعتماد داشته باشد. کنجکاو باشید، همدل باشید و باز باشید. این مقاله چگونگی ایجاد یک پایه اعتماد را در یک ساعت، یک ربع و یک سال توضیح می دهد.

2. همسویی استراتژیک در سراسر ،ب و کار ایجاد کنید

در جریان Dreamforce امسال، رویداد سالانه ما که جامعه Salesforce را گرد هم می‌آورد، یک موضوع مش، در بین جلسات مفهوم کنترل بود – و اینکه چگونه از برخی از آن صرف نظر کنید دقیقاً همان چیزی است که برای تبدیل شدن به یک رهبر بهتر و ایجاد اعتماد در تیم‌هایتان به آن نیاز دارید. .

آ،ین توصیه ما این است که برای تبدیل شدن به یک رهبر بهتر، چیز جدیدی را در تلاش خود امتحان کنید. ما متوجه هستیم که این مست،م کنار گذاشتن کنترل است، اما بدون نوآوری، چگونه می تو،م رشد کنیم؟ در اینجا چند ایده جدید وجود دارد که در Dreamforce شنیده ایم.

اکنون، این شرکت در حال آزمایش با استفاده از ابزارهای خود است تا برای مثال، ،ی بتواند یک ارائه را به صورت ناهمزمان ارسال کند. به این ترتیب، او گفت، هیچ ، مجبور نیست در یک جلسه در یک زمان خاص شرکت کند.

برای لین مارتین، رئیس بورس نیویورک (NYSE)، وایت برد مجازی کلیدی برای ترویج نوع ایده پردازی است که قبلا در راهروها اتفاق می افتاد.

سامرز به شرکت کنندگان دریم فورس در مورد رابطه اعتمادی که با شریل سندبرگ که اخیراً از سمت مدیر عامل متا کنار رفته بود، گفت. سامرز زم، که سندبرگ به ،وان رئیس ستاد و، ،انه داری ایالات متحده در زمان پرزیدنت کلینتون خدمت می کرد، مربیگری می کرد. سندبرگ در ازای اعتماد و اولویت بندی خود، موفقیت خود را اولویت اصلی خود قرار داد.

برای شنیدن سارا فریار، مدیر عامل Nextdoor و سایر رهبران درباره نحوه رهبری با همدلی و استفاده از پلت فرم خود برای تغییر جهان صحبت می کنند.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/become-a-better-leader/

برای جلسات و به‌روزرس،‌های تیم بزرگ‌تر و جه،، Vimeo از ویدیو به‌صورت ناهمزمان استفاده می‌کند (به‌جای ملاقات زنده، که می‌تواند افراد در مناطق زم، دور را حذف کند).

در همان زمان، تنها یک نفر از هر پنج (19٪) از همان تصمیم گیرندگان کاهش بهره وری را از زمان انتقال به کار از راه دور گزارش ،د.

سود توضیح داد که “به جای برنامه ریزی جلسه ای که در آن همه این مناطق زم، مختلف را داشته باشید و شخصی باید ساعت 7 صبح بیدار شود و ،ی باید تا ساعت 9 شب بیدار بماند و سپس اگر جلسه را از دست دادید، QVR 3 ساعته است. و سپس شما انتظار دارید ،ی ضبط را تماشا کند. هیچ ، قرار نیست این کار را انجام دهد.»

وقتی هدف، ابتکارات و استراتژی‌های تیم شما تعیین می‌شود، خیلی راحت‌تر می‌تو،د از این تمایل برای کنترل تیم خود دست بکشید.

در Salesforce، ما با یک فرآیند مدیریتی که آن را V2MOM خود می نامیم (چشم انداز، ارزش ها، روش ها، موانع، اقدامات) همسویی ایجاد می کنیم. V2MOM به ما کمک می کند تا آنچه را که انجام می دهیم روشن کنیم و اولویت ها را در طول سال تعیین کنیم. این فرآیند به ما کمک می کند تا یک جهت منسجم را حفظ کنیم و همه ما را در کاری که انجام می دهیم به هم پیوند دهد.