Tope Awotona، بنیانگذار و مدیر عامل Calendly به مخاطبان Dreamforce گفت که شرکت او هر شش ماه یک بار میزب، می کند که کارکنان خود را ، کنند. همچنین بودجه سفری را برای افراد فراهم می کند تا به صورت موقت ارتباط برقرار کنند. و، جلسات مکرر «از من هر چیزی بپرس» و ساعات اداری برای دریافت آن هدیه قدرتمند بازخورد ایجاد کرد.
با مامانش آشنا شدم با شوهرش پینگ پنگ بازی کردیم. این یک سطح کاملاً متفاوت از ارتباط بود که هرگز فکرش را نمی کردید.
آنجلی سود، مدیر عامل Vimeo
سامرز گفت: “او از من انتظار داشت – و من خوشحال و مفت، بودم که همه چیز را انجام دادم – تا به او در پیشرفت حرفه اش کمک کنم.” در عوض، او هر کاری که می توانست انجام داد تا به سامرز کمک کند تا رهبر بهتری شود. او در حال حاضر تا جایی که میتوانست کار خوبی انجام داد و نه فقط در مسیر رسیدن به آیندهای درخشان.»
سندبرگ هنگام برخورد با اشخاص ثالث به سامرز وفادار بود و دیدگاه سامرز را نمایندگی می کرد. سامرز میگوید: «پشت درهای بسته، او دریغ نکرد که به من بگوید من پر از ، هستم. “این بسیار ارزشمند بود.”
یک مقاله منتشر شده توسط فوربس در مورد اعتماد و کنترل به استناد الف نظر سنجی که از 1500 تصمیم گیرنده نظرسنجی کرد و پیدا کرد 65 درصد به کارکنان خود برای انجام کارهایشان از خانه اعتماد کامل نداشتند. و 39 درصد گفتند که معتقدند کارکنانشان در خانه به سختی یا به طور موثر کار نمی کنند.
برای بسیاری از ما کمی غیرطبیعی است که کنترل را کنار بگذاریم. اما وقتی بین دو نفر اعتماد وجود داشته باشد، انجام این کار بسیار ساده تر است.
از ،ی سامرز درباره گذشته و آینده اقتصاد جه، در Dreamforce بیشتر بشنوید.