پیش بینی های خرده فروشی ما برای سال 2023

در اینجا، ما پنج پیش‌بینی خود را برای ،ده‌فروشی در سال 2023 به اشتراک می‌گذاریم و توضیح می‌دهیم که اکنون چه کاری می‌تو،د برای افزایش وفاداری به برند و کارآمدتر شدن انجام دهید.

تجربیاتی ایجاد کنید که حفظ مشتری را افزایش می دهد و هزینه ها را کاهش می دهد

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

پیش بینی ،ده فروشی 3: همکاران فروشگاه نیز پخش زنده را تسریع می کنند

مهم نیست که آنها چگونه تعامل را انتخاب می کنند، مشتریان خدمات ثابت و متصل دریافت می کنند. این برای ،ده فروشان اهمیت دارد زیرا 80 درصد ،یداران پس از سه تجربه بد، یک برند را رها می کنند. بنابراین، امسال، خدمات دیجیتال را در آغوش بگیرید. نه تنها مشتریان خود را راضی می کنید، بلکه حجم پرونده و هزینه های عملیاتی را نیز کاهش می دهید.

،ده‌فروش، که در سال 2023 فعالیت‌های خود را برای برآورده ، مؤثر تقاضاهای متغیر مشتریان مقیاس می‌دهند، آماده ،وج از یک اقتصاد نامطمئن قوی‌تر از قبل هستند. از آنجایی که مشتریان همچنان انتظار یک تجربه ،ید بدون اصطکاک را دارند، ،ده فروشان باید روی افزایش وفاداری و در عین حال کاهش پیچیدگی عملیاتی و هزینه تمرکز کنند.

با یک استراتژی رسانه ای هوشمند درآمد خود را افزایش دهید

تنها افزایش 5 درصدی در حفظ مشتری می تواند افزایش یابد سود از 25% تا 95%. با در نظر گرفتن این موضوع، پیش‌بینی می‌کنیم که ،ده‌فروشان با گسترش به صنایع جدید بر افزایش ارزش طول عمر مشتری تمرکز کنند. چالش؟ مشتریان در حال حاضر مشکلی برای تغییر نام تجاری ندارند، و طرح‌های وفاداری اولیه پاداش برای تراکنش‌ها دیگر کار نمی‌کنند.

5 دقیقه مطالعه

پیش‌بینی ،ده‌فروشی 5: زنجیره تامین به دفتر اصلی منتقل می‌شود

،ده‌فروشان در سه سال گذشته از برخی حلقه‌های بسیار سخت عبور کرده‌اند، و این اختلالات در سال 2023 باقی می‌ماند. بازار کار فشرده، آشفتگی زنجیره تامین، و قیمت های بالا را حفظ کرد به آزمایش توانایی ،ده فروشان برای رشد و در عین حال سودآور بودن ادامه دهید. برندهایی که در کنار هم قرار می‌گیرند، آنهایی هستند که می‌توانند وفاداری مشتری را به دلیل مق، با اثرات آن ایجاد کنند ادامه باد مخالف اقتصادی.

کاری که امروز می تو،د انجام دهید. ،ده فروشان برای جذب مشتریان جدید هزینه زیادی کرده است زم، که قفسه های خالی ،یداران را مجبور کرد که مارک های جدید را در نظر بگیرند. سفت شدن حاشیه ها این بدان م،است که آنها با فشار برای بازگشت سرمایه مواجه هستند. قرار دادن داده‌های شخص اول در مرکز استراتژی حفظ شما تضمین می‌کند که می‌تو،د پیشنهادات شخصی را – به مشتریان در صنایع فعلی و جدید – ارائه دهید تا تعامل مشتری و ارزش طول عمر را افزایش دهید.

پیش‌بینی ،ده‌فروشی 2: کارگران خط مقدم بر فروش دیجیتال تأثیر خواهند گذاشت

در نتیجه، ،ده فروشان با برنامه های وفاداری خلاق تر می شوند. آنها همچنین به دنبال رشد با گسترش در حوزه سلامت، فناوری، تدارکات و رسانه هستند. شبکه های رسانه ای ،ده فروشیبه ویژه، با ترسیم فضای تبلیغاتی بر اساس علایق مشتری، درآمد را افزایش دهید و به شما کمک می کند محصولات و خدمات خود را بدون هزینه های موجودی اضافی گسترش دهید. همانطور که مشتریان در دسته‌های جدید ،ید می‌کنند، شما حتی بیشتر در مورد ترجیحات و عادات ،ید آنها خواهید آموخت و به شما امکان می‌دهد پیشنهادات شخصی‌تر را سریع‌تر ارائه دهید.

این فروشگاه به تدریج از مک، برای اسکن و بسته بندی محصولات به یکی از 9 نقطه تماسی که مصرف کننده در طول سفر ،ید با آن در تعامل است، تبدیل شده است. برای رقابت موثر در سال 2023، ،ده فروشان باید فروشگاه را طراحی کنند و با توجه به این واقعیت آجر و ملات بازتعریف شده، همکاران را توانمند کنید.

،ده‌فروشان پیشرو نیز به ابزارهای دیجیتالی روی می‌آورند که به کارکنان کمک می‌کنند خدمات عالی ارائه دهند و از هر کجا کارآمدتر کار کنند – و این به طور فزاینده‌ای خارج از مرکز تماس سنتی است. به ،وان مثال، همکاران فروشگاه می‌توانند از دستگاه‌هایی استفاده کنند که اطلاعات دقیق ،یدار مانند مارک‌های مورد علاقه یا امتیازات وفاداری را به آنها می‌دهد. این به آنها امکان می دهد خدمات کارآمد دستکش سفید را از طبقه فروش یا حتی از خانه ارائه دهند.

ارائه قابلیت مشاهده موجودی به مشتریان و انجام منعطف در چند سال اخیر ضروری بوده است. در سال 2023، ،ده‌فروشان با بررسی مدیران ارشد دیجیتال و افسران ارشد مشتریان به چگونگی تأثیرگذاری نرخ‌های بازده و برآورده شدن بر تجربه مشتری، پیشروی خواهند کرد. برای برخی از ،ده فروشان، این ممکن است به م،ای بیشتر شدن باشد به صورت عمودی یکپارچه شده است – و در برخی موارد، گسترش مجموعه بر،ب‌های خصوصی خود – برای اطمینان از کنترل بهتر، زمان سریع‌تر به بازار و حاشیه‌های بیشتر.

کاری که امروز می تو،د انجام دهید. مشتریان می‌خواهند بدانند از لحظه‌ای که یک محصول را به صورت آنلاین کشف می‌کنند، چقدر سریع می‌توانند آن را دریافت کنند. یک سیستم مدیریت موجودی و سفارش زیرک به مشتریان در هنگام انتخاب نحوه، زمان و مکان انجام سفارش، دید و انعطاف‌پذیری بیشتری می‌دهد و در عین حال هزینه‌ها و حاشیه سود شما را بهینه می‌کند.

با نگاه به آینده

4 دقیقه مطالعه

تصویری که سه نفر را نشان می‌دهد که به جعبه‌های نقل قول بزرگ‌شده نگاه می‌کنند، توصیه‌هایی برای خود جوان‌تر.

چه توصیه های شغلی به خود جوان تر می دهید؟

اطمینان حاصل کنید که با مشوق های من، به همکاران خود انگیزه می دهید. فراتر از معیارهای طول صف و فروش در هر فوت مربع نگاه کنید. بر اساس تعامل، فالوورها و فروش به آنها پاداش بدهید. دادن محیط کاری من، به آنها نیز اهمیت دارد. زمان و فضایی را که منحصراً به پخش زنده اختصاص داده شده است برنامه ریزی کنید تا همکاران شما با مسئولیت های رقابتی در فروشگاه منحرف نشوند.

پیش‌بینی ،ده‌فروشی 4: خدمات مشتری فراتر از مرکز تماس گسترش خواهد یافت

با تجسم مجدد برنامه وفاداری به برند خود، ،یداران را به بازگشت نگه دارید.


پیش بینی ،ده فروشی 1: ،ده فروشان از داده ها برای گسترش به صنایع جدید استفاده خواهند کرد

در مورد مشتری، که می‌خواهند وظایف خود را انجام دهند، مانند ردیابی سفارش یا ایجاد بازده – تجربه‌ای که 59 درصد مشتریان ترجیح می‌دهند، چطور؟ هوش مصنوعی (AI) و اتوماسیون مشتریان را توانمند می کند و زمان همکاران شما را برای رسیدگی به مشکلات پیچیده تر آزاد می کند.

،ده فروشان همچنین بر کاهش هزینه بازگشت کالا – که در سال گذشته، مجموعاً بود – تمرکز خواهند کرد ۷۶۱ میلیارد دلار فروش از دست رفته تنها در ایالات متحده – نه تنها با ساده سازی بازده، بلکه با جلوگیری از آنها به طور کلی. آن‌ها صفحات جزئیات محصول را با نظرات، ویدیوها، تصاویر و انجمن‌های کاربران بهبود می‌بخشند تا اطلاعات مورد نیاز مشتریان برای تصمیم‌گیری هوشمندانه‌تر را در اختیار مشتریان قرار دهند. و به دنبال ،ده‌فروشان باشید تا سیاست‌های بازگشت آزادانه خود را مهار کنند، پنجره‌های بازگشت را کاهش دهند و فروش نهایی را برای اقلام با تخفیف زیاد ارائه دهند.

در سال 2023، ما پیش‌بینی می‌کنیم که همکاران فروشگاه از اینفلوئنسرها و ،ده‌فروشان چینی پیروی کنند و به طور فزاینده‌ای به صورت آنلاین با مشتریان ارتباط برقرار کنید. چرا؟ برندهایی که در حال حاضر از پخش زنده برای تبلیغ کاهش محصولات، عرضه و بهترین معاملات استفاده می‌کنند، انتظار دارند از این منبع درآمد ،ب کنند. رشد بین 10 تا 50 درصد طی دو سال آینده

بنابراین، موفقیت در ،ده فروشی امسال چگونه به نظر می رسد؟ در اینجا یک نکته وجود دارد: روی مشتری تمرکز کنید. راضی نگه داشتن آنها در حین اجرای کارآمد ،ب و کار، کلید اصلی آن است. در گفت،ای ما با ،ده فروشان، واضح است که بسیاری به دنبال چابکی و انعطاف پذیری هستند. آنها در حال بازنگری در نقش همکاران هستند. آنها در حال بازسازی عملکرد خود هستند. آنها در حال اختراع مجدد سرویس دستکش سفید هستند.

تقریباً هر ،ده‌فروشی به دنبال راه‌های جدید و خلاقانه برای مدیریت سود و بازده است. رویکردها شامل استفاده از مکان‌های آجر و ملات، مشارکت با برندهای دیگر، استفاده از حامل‌های آ،ین مایل و حتی استفاده از پلتفرم‌های فروش مجدد است. مشتریان از این گزینه های انعطاف پذیر و راحت قدرد، خواهند کرد. و با تمرکز بر کارایی عملیاتی، هزینه های حمل و نقل را کاهش خواهید داد.

بیاموزید که چگونه یک شبکه رسانه مبتنی بر داده می تواند به شما کمک کند محصولات و خدمات خود را گسترش دهید و پیشنهادات شخصی تر ایجاد کنید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/retail-predictions/کاری که امروز می تو،د انجام دهید. خبر خوب این است که می تو،د بدون سردرد فنی سوار قطار پخش زنده شوید. برندهای بیشتری از معماری‌های بدون سر استفاده می‌کنند تا بتوانند به سرعت و با قیمت من، قابلیت‌های دیجیتالی جدیدی مانند پخش زنده را اضافه کنند. در واقع، 77 درصد از شرکت‌هایی که از headless استفاده می‌کنند، گفته‌اند که به احتمال زیاد به سرعت در کانال‌های جدید گسترش می‌یابند.

همکاران فروشگاه – مهمترین سفیران برند شما – در حال گسترش نقش های خود هستند و در زمینه هایی مانند استایلیست های شخصی، کارشناسان انجام امور و نمایندگی های خدمات فعالیت می کنند. با توجه به این موضوع، ما پیش‌بینی می‌کنیم که 60 درصد از فروش دیجیتال تحت تأثیر فروشگاه‌های فیزیکی و همکاران قرار می‌گیرد، صرف نظر از اینکه تقاضا در کجا ایجاد شده یا برآورده می‌شود.

کاری که امروز می تو،د انجام دهید. به همکاران خود در محل فروش اجازه دهید به داده ها و تعاملات مشتریان خود در تمام نقاط تماس مانند تجارت الکترونیک، بازاریابی و خدمات دسترسی داشته باشند. این به آن‌ها کمک می‌کند به سؤالات مربوط به در دسترس بودن محصول پاسخ دهند، کالاها را بیابند، سفارش دهند، تحویل را پیگیری کنند، و به طور مؤثر برگردانده را مدیریت کنند.

از آنجایی که خدمات عالی باعث می شود 94٪ مشتریان احتمال بیشتری برای ،ید دوباره داشته باشند (و اینطور است بسیار پرهزینه تر برای جذب ،یداران جدید به جای حفظ ،یداران موجود)، ما انتظار داریم که ،ده فروشان بر جذب مشتریان با شرایط خود تمرکز کنند. با توجه به اینکه 57 درصد از مشتریان ترجیح می‌دهند با شرکت‌ها به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنند، به دنبال ،ده‌فروشان باشید تا صدای کانال‌های دیجیتالی مانند ویدیو، متن و چت را افزایش دهند.

کاری که امروز می تو،د انجام دهید. ابزارهایی را فراهم کنید که به همکاران اجازه می‌دهد – از هر کجا – به نمایندگی خدمات تبدیل شوند تا بتوانند از طریق ایمیل، متن و چت، ریزشیفت‌ها را برای ارائه خدمات انتخاب کنند. وقتی کارمندان را برای دوره‌های کوتاه یا پراکنده برنامه‌ریزی می‌کنید، به آن‌ها انعطاف‌پذیری بیشتری می‌دهید و هزینه‌های ،ب‌وکار را کاهش می‌دهید (به لطف کاهش خطر اضافه کار).

مقالات پرطرفدار

تصویر رنگارنگ چند نفر و یک ربات با حباب های گفتاری بالای سرشان.

آیا چت بات شما باید مانند یک انسان صحبت کند؟