ایجاد روابط با مشتری در کار از راه دور

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

4. با هم یاد بگیرید

ایجاد روابط با مشتری بخش اساسی فروش و موفقیت مشتری است. البته، درمان یک فرد بالقوه به شام ​​همیشه ممکن نیست.

یکی از مشتریان به ما گفت که برای برقراری ارتباط با مشتریان خود به یک پورتال آمادگی اضطراری نیاز دارند. تیم ما یک نمونه اولیه را در دو روز ارائه کرد. ممکن است آن مشتری در نهایت با ما قراردادی امضا کند یا نکند، اما آنها به خاطر خواهند داشت که ما در زم، که بیشتر به آن نیاز داشتند به آنها کمک کردیم.

گوش دادن عمیق مهم است. به تیم های خود یادآوری کنید که واقعاً نگر، مشتریان خود را بشنوند و نشان دهند که واقعاً در کنار آنها هستند.

اول از همه، بر ایجاد یک فرهنگ فراگیر و همدلانه از بالا به پایین تمرکز کنید. تیم شما در حال تماشای واکنش شماست. به آنها نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید. یک تماس تیمی یا یک به یک را با پرسیدن وضعیت افراد شروع کنید. یا یک داستان شخصی را به اشتراک بگذارید و از آنها دعوت کنید داستان خود را به اشتراک بگذارند. سپس عمیق تر بررسی کنید: چگونه می توانم کمک کنم؟ چه مرزهایی را می توانم رعایت کنم؟ همه ما به ،وان یک تیم باید در مورد چه چیزهایی توافق کنیم؟

در حالی که گاهی اوقات اوضاع نامطمئن است، مردم همیشه نیاز به تجارت دارند. قراردادها نوشته شده است. نقاط درد هنوز باید حل شود. با همدلی به مشتریان خود گوش دهید و در نهایت ارزش واقعی برای آنها ایجاد خواهید کرد.

3. مراقب زمان مشتریان باشید

در زیر چند روش برای حفظ روابط مستحکم و ایجاد روابط جدید، حتی زم، که خارج از جاده نیستم، به کار برده ام. امیدوارم با اشتراک گذاری، شما نیز بتو،د پیوندهای خود را تقویت کنید.

1. به صحبت های تیم خود گوش دهید

در طول مدت تصدی خود، چیزهای زیادی در مورد تعمیق ارتباط با مشتریان و تیمم در دنیایی که ارتباطات دیجیتال است، آموخته ام. را شکل ارتباط

در Salesforce، ما به کارمندان خود کمک می کنیم تا کار خود را از طریق ابزارها و کانال های مختلف بازتعریف کنند. مهم نیست چه فناوری در اختیار دارید، هر رهبر می تواند همدل باشد و گوش دهد. این باعث ایجاد اعضای تیمی می شود که آماده انجام همین کار هستند.

از رفاه کارکنان حمایت کنید

ماه‌ها پیش، یکی از اولین کارهایی که در خانه انجام دادم این بود که هفته‌ای دو بار با تیمم تماس برقرار کردم تا فقط صحبت کنم. این ما را به ایجاد یک سند Quip سوق داد، جایی که می‌تو،م افکارمان را جمع‌آوری کنیم و آموخته‌هایمان را به اشتراک بگذاریم. شما همچنین می تو،د امتحان کنید دعوت مردم به ساعت شاد مجازی. تعجب خواهید کرد اگر بفهمید چه حس خوبی دارد – حتی زم، که فقط 15 دقیقه جلوی یک وب کم است که در آن درباره هر چیزی صحبت می کنید. ولی کار ،

گاهی اوقات بهترین راه برای نشان دادن احترام این است که مراقب زمان مشتریان خود باشید. اجازه ندهید صحبت های کوچک از استقبال آن ها بگذرد. دستور کارها را فشرده و متمرکز نگه دارید تا مشتریان شما بتوانند به اولویت های کار و خانه خود بازگردند.

مایا آنجلو یک بار گفت: “مردم آنچه شما گفتید را فراموش می کنند، مردم کارهای شما را فراموش می کنند، اما مردم هرگز احساسی که در آنها ایجاد کردید را فراموش نمی کنند.”

چگونه این کار را انجام می دهید؟ یک قهوه مجازی راه اندازی کنید. در مورد آنچه که آنها با آن روبرو هستند صحبت کنید. طوفان فکری چگونه با هم کار کنیم. ایده هایی را پیشنهاد دهید که می تواند مشکلات آنها را حل کند.

اگر مشتری برای ملاقات با شما وقت گذاشت، با زمان شروع جلسه مانند یک عهد رفتار کنید. با دقت یادداشت بردارید، پیام های بعدی را ارسال کنید، و دوباره روی اینکه چگونه می تو،د کمک کنید تمرکز کنید.

صادقانه بگویم، من همه پاسخ ها را ندارم. اما در اینجا یک چیز وجود دارد که بدون توجه به موقعیت درست است: ما وقتی با هم کار می کنیم، زم، که روابط خود و جامعه خود را دو چندان می کنیم، قوی تر هستیم.

وظیفه من این است که اطمینان حاصل کنم که هر مشتری بیشترین ارزش را از Salesforce می گیرد، اما اشتیاق من ایجاد و ایجاد اعتماد است. به ،وان مدیر ارشد پذیرش، بیش از نیمی از وقتم را صرف ملاقات با مشتریان و ایجاد روابط با مشتریان در سراسر جهان می کنم. این تعامل چهره به چهره است که به من کمک می کند به آنها کمک کنم.

چگونه در حین کار از راه دور با مشتری ارتباط برقرار می کنید؟ من دوست دارم ببینم شما و تیم هایتان به چه چیزی رسیده اید. با ما تماس بگیرید @salesforce و آنچه را که آموخته اید به اشتراک بگذارید




منبع: https://www.salesforce.com/blog/remote-customer-relation،p-management/

یک محیط کاری ،یبی با مکالمات شفاف و برنامه کاری منعطف می تواند به حمایت از سلامت رو، کارکنان شما کمک کند.


2. طوفان فکری و پیشنهاد ایده ها