پله برقی عمومی چین تولید کنندگان ، تامین کنندگان ، کارخانه FUJI

وجود دکمه های قرمز رنگ در کنار پله برقی ها ضروری است تا در صورت بروز مشکل از این طریق بشود توقف اضطراری را فعال کرد. پله برقی ها باید امکان رفت و آمد به صورت رفت و برگشت را داشته باشند. ویژگی های متفاوت کابین آسانسور استیل را بشناسید کابین آسانسور استیل با ویژگی های متفاوتی مورد… پیش از آنکه همه چیز درباره برق اضطراری آسانسور را مورد بررسی قرار دهیم باید به نکته‌ای اشاره کنیم….

  • واقعیت– پله برقی فقط زمانی می ایستد که فردی توقف اضطراری را فعال کند یا هنگامی که یک مانع بوجود بیاید و یا سرعت پله یا دستگیره ها بیش از حد معمول یا کمتر از حد معمول شود.
  • از جمله برند های رایج موتور گیرلس در بازار ایران می توان به برندهای زیلابگ، ویتور و بلولایت اشاره نمود.
  • هدف اصلی آسانسور پار لیفت، عرضه ی با کیفیت ترین و نوین ترین قطعات آسانسور در کشور بوده است.
  • نهایت ظرفیت آسانسور حدود 10 تا 15 نفر به طور همزمان می باشد اما در پله برقی این تعداد به بیش از 20 نفر نیز می رسد.
  • پله برقی با زاویه ۳۵ درجه نیز می تواند برای افرادی که دچار فوبیا هستند یا کودکان احساس امنیت و آسودگی بالایی ایجاد کند.

شرکت آسانسور و پله برقی امیدیار با هدف ارتقاع و ارایه خدمات متفاوت در زمینه مشاوره، طراحی، فروش، نصب و خدمات پس از فروش این صنعت در سال 1386 شروع به فعالیت نموده است. شرکت آسانسور و پله برقی آسا در تهران، با سالها تجربه، با کادری مجرب و حرفه ای، توانسته بهترین خدمات آسانسور را ارائه دهد و رضایت مشتریان خود را جلب نماید. سیستم آسانسور و پله های برقی به منزله قلب ساختمان شما هستند و به عبارتی، هیچ کدام از سیستم های دیگر در ساختمان دارای این مقدار تاثیر بر میزان توانایی شما برای جابجایی افراد به طور موثری در داخل ساختمان شما نیستند. تجهیزات قدیمی آسانسور یا پله های برقی شما می تواند میزان مصرف انرژی ساختمان شما را به طرز غیر ضروری و چرخه حیات هزینه ها را افزایش دهند. شرکت آسانبرکاران عرشیان با بهره گیری از مهندسی مجرب و همکاری با شرکت CANNY با عنایت به همکاری های مشترک نسبت به طراحی و مهندسی پله برقی های مورد نیاز جهت ساخت داخل اقدام میکند.

زمان مدرنیزه کردن آسانسور

زیرا پله برقی برای انتقال افراد در بین ساختمان هاست، بنابراین باید به گونه ای طراحی شود که ایمنی آنها حفظ شود. شرکت آسانسور و پله برقی آتیس با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی فروش و واردات آسانسورهای پکیج با به کار گیری نیرو های متخصص و همگامی با پیشرفت های روز دنیا موفق به برداشتن گام های موثر در صنعت آسانسور شده است. حتی اگر ساختمان فاقد آسانسور باشد و فضایی برای این منظور در نظر گرفته نشده، جای نگرانی نیست! در یک ساختمان قدیمی می توان از فضاهای موجود به شرط داشتن حداقل متراژ، برای اجرای بالابر خانگی استفاده کرد. برای مثال فضای نورگیر بین راه پله مکان مناسبی برای راه اندازی تجهیزات بالابر است. در این صورت می توان درب آسانسور را در مجاور درب آپارتمان و از راه پله کار کرد.

پله برقی عمومی چین تولید کنندگان ، تامین کنندگان ، کارخانه FUJI

تابلو فرمان آسانسور پار با قدرت7/5 کیلو وات و با سرعت 1 متر بر ثانیه در کشور توسط مهندسین توانمند شرکت پار طراحی و به تولید انبوه رسید. شركت پار با توجه به طراحي سيستم هاي جديد امکان استفاده از آسانسور هاي سرعت بالای 3VF را براي ساختمان هاي مرتفع فراهم آورده است. آسانسور پارلیفت از سال 1387 به این سو فعالیت خود را در زمینه ی تولید تابلو فرمان آسانسور شروع کرده است. هدف اصلی آسانسور پار لیفت، عرضه ی با کیفیت ترین و نوین ترین قطعات آسانسور در کشور بوده است. از جمله­ ی ابداعات شرکت پار صنعت صعود می­توان به کارگیری فناوری ارتباط سریال در تابلو فرمان آسانسور، برای نخستین بار در ایران، اشاره کرد. از جمله ویژگی های مهم تکنولوژی مزبور کم شدن تراول کابل مصرفی آسانسور است.

علاوه بر این، رفع مشکل قبل از اینکه از کنترل خارج شود، مقرون به صرفه‌تر و راحت‌تر خواهد بود. در این مقاله برخی از دلایلی بیان می‌شود که باید در حال حاضر تعمیر و نگهداری زمستانی آسانسور را بررسی کنید و چگونگی محافظت از تاسیسات آسانسور شما را بیان می‌کند. متداول ترین قطعات تعمیر آسانسور آیا می‌دانستید سالانه حدود آسیب ناشی از آسانسور رخ می‌دهد؟ با تعمیر قطعات شکسته آسانسور می ‎ توان از بسیاری از آسیب های احتمالی جلوگیری نمود. هرچه از آسانسور شما بیشتر استفاده شود، احتمال شکستن قطعات بیشتر می ‎ شود. افرادی هستند که در تمام طول روز وارد و خارج آسانسور می ‎ شوند، و مهم است که آسانسور ایمن باشد و تعمیر آسانسور به سرعت انجام شود.

اولین آسانسور خورشیدی جهان

در شهرهای بزرگ این پله برقی در مکان هایی مانند ایستگاه مترو و قطار، فروشگاه های مرکزی و تجاری بزرگ و ادارات بزرگ مانند شعبه مرکزی نصب و راه بررسی اندازی می شوند. در این نوع آسانسور ها نیازی به وجود اتاقک برای جداسازی موتور از آسانسور نمی باشد. این آسانسورها مناسب برای ساختمان هایی که دارای فضای کم هستند می باشد. از این نوع آسانسور در مکان هایی مانند معابر عمومی مانند ایستگاه های مترو، ساختمان های مسکونی ، مجتمع های تجاری، ادارات دولتی، فروشگاه های زنجیره ای و … نصب می شوند. لازم به ذکر است که به آن دسته از موتورهای دارای اینکودر که ارتباط دایره ای، (رفت و برگشتی) بین موتور و تابلو فرمان برقرار باشد، Closed Loop و به دسته دیگر که فاقد این ویژگی باشندOpen Loop گفته می‌شود. کیفیت حرکتی مطلوب و دقت ایست بالا در لول طبقه، مزیت سیستم Closed Loop نسبت به Open Loop می‌باشد.

آشنایی با سرویس و نگهداری پله برقی