نکاتی برای ارتقاء مدیریت تبلیغات تجاری

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

کانال های سنتی و نوظهور را متعادل کنید

یک دفتر دیجیتال متصل به مدیریت طرح‌های تجاری مشتری، طرح‌های تجاری مش، و برنامه‌های حسابداری برای بهینه‌سازی هزینه‌ها و به حدا،ر رساندن درآمد کمک می‌کند.

بهینه سازی برنامه ریزی تجاری مش،

3 دقیقه مطالعه

MVP با شخصیت‌های تریل‌هد Astro، Codey، Cloudy، Brandy و Ruth نوشته شده است که هودی‌های Trailblazer پوشیده‌اند و به اطراف حروف نگاه می‌کنند.

با MVP های جدید Salesforce 2023 آشنا شوید

تحقیقات ما به ما می گوید که رشد برای 93 درصد از مدیران عامل در سال جاری اولویت دارد. برای شرکت‌های کالاهای مصرفی، این بدان م،است که نبرد برای آگاهی ،یداران و فضای قفسه‌های ،ده‌فروشی رقابتی‌تر شده است.

استراتژی های CG مسیر به بازار پیچیده هستند. رشد سریع کانال‌های فروش جدید و مکان‌های فروش اضافی باعث می‌شود که برندها باید تاکتیک‌های سنتی خود در فروشگاه را با استراتژی‌های دیجیتالی نوظهور متعادل کنند. شرکت‌های CG که تعاملات درون فروشگاهی و دیجیتال را به هم متصل می‌کنند، یک تجربه کاربری یکپارچه (برای داخلی و ذینفعان خارجی)، که به آنها کمک می کند در قفسه برنده شوند. تحقیقات ما نشان داد که 55٪ از شرکت های CG این را در اولویت قرار داده اند.

در اقتصاد دیجیتال امروزی، مشتریان نهایی، شرکای کانال و کارمندان همان شخصی‌سازی، پاسخگویی و مشارکت 24 ساعته در 7 هفته در روابط تجاری را می‌خواهند که به ،وان مصرف‌کننده انتظار دارند. وقتی از داده‌های بی‌درنگ برای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع در سراسر کانال‌ها استفاده می‌کنید، کار آنها را آسان‌تر می‌کنید. با دسترسی به اطلاعاتی مانند در دسترس بودن قفسه، پایبندی پلانوگرام، نقاط تماس ،یداران، داده‌های ،یدار، نتایج تبلیغات و مشارکت مصرف‌کننده، آنها می‌توانند در صورت بروز مشکلات غیرمنتظره، فورا – و آگاهانه – اقدام کنند و به سرعت وضعیت را به نفع همه برطرف کنند.

ترویج تجارت، یک استراتژی بازاریابی طول، مدت برای شرکت‌های CG، به افزایش تقاضا برای محصولات یک برند در فروشگاه‌ها با ارائه تخفیف‌ها، نمایش‌ها و رویدادهایی به ،ده‌فروشان کمک می‌کند که به آنها کمک می‌کند اقلامی را برای مشتریان عرضه کنند. برای برندها اهمیت فزاینده‌ای می‌یابد که بودجه‌ها و فعالیت‌های تبلیغات تجاری خود را به طور مؤثرتری مدیریت کنند تا سرمایه‌های بیشتری را برای خود ببینند.

دسترسی به داده ها باعث صرفه جویی در زمان، تلاش و هزینه می شود. مدیریت تجارت سنتی کار فشرده ای است و 25 درصد از زمان فروشنده صرف طراحی، اجرا و نظارت بر تبلیغات می شود. اما وقتی داده‌ها را به هم متصل می‌کنید و خودکار می‌کنید، تیم‌ها زمان بیشتری برای برنامه‌ریزی استراتژیک دارند. آن‌ها می‌توانند به سرعت شبیه‌سازی‌های متعددی را برای یافتن بهترین گزینه، با استفاده از هوش مصنوعی (AI) برای پیش‌بینی خط پایه، پیش‌بینی افزایش، و ،ن حجم و درآمد بر اساس اه، انجام دهند. علاوه بر این، تجزیه و تحلیل «چه می‌شود» به آنها نشان می‌دهد که چگونه سناریوهای مختلف بر بازگشت سرمایه تأثیر می‌گذارند، که می‌تواند در مرحله برنامه‌ریزی تجاری مش، کمک کند.

برای مصرف کنندگان، اقتصاد کنونی آنها را مجبور می کند تا در تصمیمات ،ید بر اساس قیمت تجدید نظر کنند. در سطح فروشگاه، رشد درآمد پایدار یک چالش است، زیرا ،ده‌فروشان صنعت کالاهای مصرفی (CG) را مجبور می‌کنند تا بار افزایش قیمت‌ها را به دوش بکشند. با توجه به آن فشار، 90 درصد از برندها نمی توانند به طور همزمان رشد کنند به گفته شرکت مشاوره جه، Bain، سهم بازار، رهبری دسته بندی و سود. برای برندهای CG، مدیریت موثر ترویج تجارت ممکن است کلید دستیابی به رشد سودآور در سال جاری باشد.

بودجه ترویج تجارت خود را برای رشد سودآور بهینه کنید

یاد بگیرید چگونه سهم بازار و رهبری دسته را افزایش دهید.


ریختن تورهای عریض با دلارهای تجاری در حالی که امیدواریم چیزی به دست بیاید، برای پیشبرد تجارت کار چند، انجام نمی دهد. شرکت‌های CG به مدیریت ارتقای تجارت مدرن نیاز دارند تا ببینند آیا هزینه‌های آنها ارزش واقعی و بازگشت سرمایه را به همراه دارد یا خیر.

ا،ر شرکت‌های CG هنوز از سیستم‌های قطع شده، صفحات گسترده دستی و تیم‌های سیلد برای تامین مالی، برنامه‌ریزی و پیگیری بودجه‌های انبوه تبلیغات تجاری استفاده می‌کنند. به همین دلیل است که اغلب نمی دانند چه چیزی کار می کند و چه چیزی به کمک نیاز دارد. به این موارد، روش‌های پیش‌بینی نامشخصی را اضافه کنید که در بخش‌های مختلف متفاوت است و رسیدن به توافق همه طرف‌ها در مورد میزان فروش و مهم‌تر از آن اینکه چقدر باید هزینه شود، غیرممکن می‌شود.

با این حال، برندهایی که سیستم‌های مدیریت ترویج تجارت خود را بر روی یک پلتفرم خودکار کرده‌اند، می‌توانند به نتایج چشمگیری دست یابند:

  • هنگامی که آنها تبلیغاتی را شناسایی می کنند که به خوبی کار می کنند، می توانند بودجه را برای حمایت بیشتر از آن تاکتیک ها اختصاص دهند، که می تواند درآمد را تا 4٪ افزایش دهد.
  • اگر برندها سرمایه‌گذاری‌های ترویج تجارت را مؤثرتر کنند، می‌توانند درصد حاشیه ناخالص را تا 500 واحد پایه (5%) افزایش دهند که به م،ای سود بیشتر است.
  • خودکارسازی وظایف اداری 30 درصد از ساعات کاری یک مدیر حساب را آزاد می کند تا زمان بیشتری برای صرف با مشتریان داشته باشد.
  • هنگامی که یک برند فرآیندهای مدیریت ،ر خود را به برنامه‌های تجاری مرتبط می‌کند، می‌تواند اقلام ناشناس را کاهش دهد و تا 10 درصد از حذف کالاها را کاهش دهد.
  • برندهایی که ابزارهای دستی و سیستم های اضافی را کنار می گذارند می توانند هزینه های فناوری اطلاعات را تا 15 درصد کاهش دهند.

برای استفاده حدا،ری از دلارهای تجاری در کانال های دیجیتال و فیزیکی، شرکت های CG باید هنگام برنامه ریزی استراتژی ارتقای تجارت خود از داده های شخص اول و سندیکایی استفاده کنند. بدون برنامه یکپارچه، برندها ممکن است با یک مشتری سود و با مشتری دیگر زیان نشان دهند و سودآوری کلی را کاهش دهند. برای اینکه همه سهامداران در یک صفحه قرار گیرند، برندهای CG به یک منبع حقیقت واحد برای برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی تبلیغات تجاری نیاز دارند.

هنگامی که ذینفعان دسترسی آماده به داده های مش، دارند، می توانند برای کمک به حساب ها و ،ده فروشان برای دستیابی به اه، تعیین شده در طرح تجاری مش،، تنظیمات مربوط به پرواز را انجام دهند. این بینش‌ها مطمئن می‌شوند که محصولات من، در نقطه تماس ،یدار ذخیره می‌شوند و کیفیت نمایش، تعامل مصرف‌کننده و فروش را بهبود می‌بخشند.

بهینه سازی فعالیت تجاری در یک پلت فرم متصل را بیاموزید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/trade-promotion-management/

برنامه‌ریزی تجارت باید با استفاده از فرآیندهای مشارکتی که به برندهای CG و ،ده‌فروشان آن‌ها برنده می‌شود، هزینه‌های تبلیغات درون فروشگاهی و آنلاین را متعادل کند. سپس، سود حاصل از رشد درآمد، بهبود حاشیه‌ها و کاهش هزینه‌ها را می‌توان در تحقیق و توسعه محصول سرمایه‌گذاری کرد تا در سایر زمینه‌های ،ب‌وکار حرکت کند، همه اینها با چشم‌اندازی بر رشد مستمر و سودآور است.

مدیریت مدرن ترویج تجارت را شروع کنید

یک فرآیند برنامه ریزی تجاری مش، به برندها اجازه می دهد نظارت و مسئولیت را در بین سهامداران کلیدی ایجاد کنند، بنابراین همه مسئول هستند. این شفافیت همچنین به ،ده فروشان و برندهای CG اجازه می دهد مشکلات را شناسایی کنند، تغییرات لازم را اعمال کنند و نتایج را در زمان واقعی اندازه گیری کنند.

مقالات پرطرفدار

فلو، شخصیت گردش کار Salesforce، یک سنجاب پرنده با روسری آبی است.  او در مقابل اسکرین شات های محصولات Salesforce پرواز می کند.

با فلو، سنجاب پرنده: جدیدترین شخصیت Salesforce آشنا شوید

،ده فروشان مسئول بیش از 90 درصد درآمد بسیاری از CGها هستند. برنامه ریزی مش، با ،ده فروشان به شما کمک می کند تا مشتریان خود را بشناسید و رشد دهید، معیارهای حساب را تعریف کنید، و پیش بینی و برنامه ریزی سناریو را با تیم های متقابل انجام دهید. این به شما و ،ده فروشان شما کمک می کند تا به ابتکارات تاکتیکی کوتاه مدت و استراتژی های بلند مدت دست پیدا کنید.

آیا از نتایج تبلیغات تجاری خود راضی هستید؟ اگر نه، اکنون زمان آن است که مدیریت تبلیغات تجاری خود را ارتقا دهید. در اینجا چند راه برای شروع آورده شده است.

صفحات گسترده دستی خود را دور بریزید

3 دقیقه مطالعه

تیم های خود را برای تصمیم گیری در زمان واقعی توانمند کنید

برنامه‌ریزی مش، واقعی و ارزیابی بی‌درنگ نتایج به برندها و ،ده‌فروشان کمک می‌کند تا با یکدیگر همکاری کنند: می‌تو،د به سرعت در جهت جلوتر بودن از رقبا، اطمینان از بازگشت سرمایه (ROI) و حفظ مشارکت موفق با ،ده‌فروشان حرکت کنید. دسترسی آسان به تمام اطلاعات در سرتاسر سازمان CG، ،ده فروشان را در جریان قرار می دهد، که باعث می شود احتمال ادامه سرمایه گذاری در رابطه خود با شما بیشتر شود.

شرکت های CG ،ج می کنند تا 27 درصد از درآمد آنها تامین مالی تبلیغات تجاری، و آن را به دومین هزینه سود و زیان بعد از بهای تمام شده کالا تبدیل می کند. تجارت و پشتیب، در فروشگاه می تواند به برندهای CG کمک کند تا نرخ دسترسی مصرف کنندگان به محصولات خود را در قفسه ها حفظ یا بهبود بخشند، که به ،ه خود به آنها کمک می کند فضای قفسه اضافی را از ،ده فروشان حفظ کنند. مخارج تجاری – ،ن زده شده 500 میلیارد دلار در سال – در حال افزایش است، اما 80 درصد از مدیران CG از نتایج ناراضی هستند. داده ها نشان می دهد که تا 80 درصد از بودجه های تبلیغاتی ش،ت می خورند برای کمک به رشد دسته