اخبار بزرگ CX از مایکروسافت، متا و کوالتریکس

بحث در مورد این هدف، زیگ سرافین، مدیرعامل کوالتری،، گفت:

احتمالاً این فرصت شامل افزودن ویژگی‌هایی به واتس‌اپ می‌شود که به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد به دنبال ،ب‌وکارها در این پلتفرم بگردند، پیام ارسال کنند و از آنها ،ید کنند.

با این حال، مانند ا،ر فروشندگان فناوری CX، سال 2022 سال دشواری برای Qualtrics در بازار سهام بود.

متأسفانه، از آنجایی که بازار فناوری یک دوره سرمای پس از همه گیری را تحمل کرد، SAP قصد خود را برای فروش باقی مانده سهام خود در Qualtrics اعلام کرد.

متأسفانه این نرخ نسبت به همین زمان در سال گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. در واقع، در مارس 2022، قیمت سهام آن 30.16 دلار بود – بنابراین بسیاری از سرمایه گذاران احتمالاً ضرر قابل توجهی را متحمل شدند.

Silver Lake و CPP Investments کوالتری، را به قیمت 12.5 میلیارد دلار جمع آوری کرده اند.

در حالی که این رویدادها ممکن است از اسکریپت SAP پیروی نکرده باشند، Qualtrics به یک چالش جانبی سودآور برای ارائه دهنده CRM تبدیل شد – همانطور که در افزایش ارزش بازار آن مشهود است.

این یک خلاصه ساده است. با این حال، ،، که عمیق‌تر کاوش می‌کنند، متوجه می‌شوند که Copilot با ایجاد مسیر بین سه فناوری سنگ بنا کار می‌کند.

Copilot چگونه کار می کند؟

وجوه از یک ارزیابی ویژه بر روی بانک ها به دست می آید، نه مالیات دهندگان.

این معامله شامل 71 درصد باقی مانده سهام SAP در کوالتری، است، سهمی که SAP از زم، که کوالتری، را به قیمت 8 میلیارد دلار در سال 2018 ،یداری کرد، به تدریج کاهش داده بود.

ساتیا نادلا مدیر عامل مایکروسافت با ط،ه زدن به Copilot از طلوع “عصر جدید” برای هوش مصنوعی استقبال کرده است.

یک راه حل CRM می تواند به ،ب و کارها کمک کند تا از این سفرهای تجاری جدید پشتیب، کنند و داده های تجربه مشتری را از آنها ذخیره کنند.

به نقل از وال استریت ژورنال، سخنگوی متا گفت:

پس از انجام این کار، LLM پاسخ را برای پردازش پس از آن به Microsoft Graph ارسال می کند. این شامل اضافه ، زمینه و تولید دستورات است. Copilot آن‌ها بررسی‌های مسئول هوش مصنوعی را در کنار بررسی‌های امنیتی، انطباق و حریم خصوصی انجام می‌دهند.

به نظر می رسد که یک ربات در این برنامه ها وجود دارد. سپس کاربر به Copilot یک اعلان می دهد که آن را می گیرد و اجرا می کند تا وظایف را برای آنها ساده و خودکار کند.

Copilot سیستمی است که مدل های زبان بزرگ را با داده های یک شرکت و برنامه های مایکروسافت ،یب می کند.

Copilot مبتنی بر سه فناوری است. اینها هستند:

  • برنامه های مایکروسافت 365 – اینها عبارتند از Word، Excel، PowerPoint، Outlook، Teams و غیره.
  • Microsoft Graph API – این محتوا و زمینه را از ایمیل‌ها، جلسات، فایل‌ها، چت‌ها، رویدادهای تقویم و موارد دیگر گرد هم می‌آورد.
  • مدل زبان بزرگ (LLM) – این یک موتور خلاق است که قادر به تجزیه و تولید متن قابل خواندن توسط انسان است.

Copilot به طور مکرر این خدمات پیچیده را پردازش و هماهنگ می کند تا نتیجه ای ایجاد کند که شبیه جادو باشد.

مایکروسافت هنگام راه‌اندازی Copilot در طول پخش زنده، عمیق‌تر به بسیاری از این احتمالات پرداخت.

سپس، Copilot دستور اصلاح شده را به LLM می فرستد، فناوری جدیدی که بسیاری از مردم از طریق تجربیات خود با ChatGPT با آن آشنا خواهند شد. سپس LLM یک پاسخ تولید می کند.

در نهایت، Copilot به کاربر پاسخ می دهد و دستورات را به برنامه ها ارسال می کند.

با انجام این کار، فرصت های زیادی برای بهبود تجربیات کارمندان باز می شود. ویدیوی زیر چندین مورد از این موارد را زنده می کند.

در آن زمان، بسیاری این حرکت را عاملی قابل توجه در آوردن واتس اپ و مسنجر به محیط های خدمات مشتری می دانستند.

با انجام این کار، مقامات فدرال اعلام ،د که مشتری، که پول واریز می کنند، کامل می شوند.

در واقع، Zoom، Twilio، و Snowflake همگی مشتریان بانک سیلی، ولی هستند – در کنار بسیاری از ارائه دهندگان برجسته دیگر که بازار را تحت تأثیر قرار می دهند.

با این حال، راه حل لازم نیست یک CRM شخص اول باشد. متا می تواند با رهبران دیگر در فضا کار کند تا این چشم انداز را زنده کند.

علاوه بر این، آنها از روز دوشنبه به حساب بانکی خود دسترسی خواهند داشت که به این مشاغل اجازه می دهد تا طبق معمول به تیم های خود پرداخت کنند.

با درک این موضوع، به نظر می رسد متا از کار با اشخاص ثالث و بازگشت به تجارت اصلی خود راضی است.

در واقع، متا قبلاً چنین قابلیت هایی را در برزیل منتشر کرده است.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/big-cx-news-from-microsoft-meta-and-qualtrics/

سقوط آن به دومین سقوط بزرگ بانکی در تاریخ ایالات متحده تبدیل شد، و بسیاری از مشاغل پول خود را در بانک ذخیره ،د.

از جدیدترین نوآوری‌ها با مدل‌های زب، بزرگ گرفته تا اکتساب‌های پرمخاطب، در اینجا چند گزیده از محبوب‌ترین اخبار ما در هفت روز گذشته آمده است.

علاوه بر این، Qualtrics در حال حاضر 18000 مشتری دارد، در مقایسه با 10000 در نقطه ،ید SAP.

به این ترتیب، فضای فناوری می تواند نفس راحتی بکشد. با این حال، سؤالات مهمی در مورد ثبات کوتاه مدت و بلندمدت صنعت فناوری ایجاد می کند.

شاید این تعجب آور نباشد که سال 2022 سالی بود که پروژه های جانبی آن، به ویژه در متاورس، نتوانست تخیل رهبران تجاری را به خود جلب کند.

در حالی که متا این معامله را در سال 2020 آغاز کرد، بیش از یک سال طول کشید تا بررسی های نظارتی انجام شود.

بانک سیلی، ولی در 10 مارس پس از آن که نتوانست سرمایه تازه ای را جذب کند، سقوط کرد.

با توجه به تلاش‌های کارآمد متا، ما تصمیم گرفته‌ایم بر روی پیشنهادات پیام‌رس، تجاری با سریع‌ترین رشد خود، از جمله فرصت ،ب درآمد برای WhatsApp تمرکز کنیم.

خوشبختانه، رگولاتورهای ایالات متحده با اقدامات اضطراری وارد عمل شدند، که شامل توقیف یک بانک دیگر – Signature Bank – تنها سه روز بعد بود.

با این حال، متا از آن زمان ادغام با مجموعه‌ای از فروشندگان رقیب CRM – اخیراً Hubs، – را اعلام کرده است که باعث شده برخی ارزش پیشنهادی معامله را زیر سوال ببرند.

متا به دنبال فروش Kustomer، فروشنده CRM است که در فوریه 2022 به قیمت 1 میلیارد دلار ،یداری کرد.

سهامداران Qualtrics، از جمله SAP، 18.15 دلار به ازای هر سهم به صورت نقدی از این معامله دریافت خواهند کرد.

روز جمعه، فروپاشی این نگر، ها را تشدید کرد که این برندها قادر به پرداخت حقوق کارگران نیستند.

تنها دو سال پس از آن ،ید، SAP Qualtrics را به یک IPO تبدیل کرد.

Atl،ian، Box، DocuSign، Dropbox، GitHub، Nutanix، Slack و SurveyMonkey همگی نمونه های قابل توجه دیگر هستند.

در نقش جارد اسپاتارو، معاون شرکت، برنامه های کاربردی مدرن کار و ،ب و کار در مایکروسافت خلاصه شده:

25 ژانویه آ،ین روز کامل معاملات قبل از اعلام SAP برای فروش بود.

علاوه بر این، گزارش‌ها حاکی از آن است که منحنی رشد درآمد ،تومر در سال گذشته – علی‌رغم ،ید پرمخاطب – صاف شد و یکی نشان می‌دهد که فروشنده تا 200 میلیون دلار ،ج کرده است.

CoPilot که در برنامه های مایکروسافت 365 قرار دارد، درخواستی را از کاربر دریافت می کند و با مایکروسافت گراف تماس می گیرد. در آنجا، محتوا و داده های تجاری را بازیابی می کند و زمینه را به درخواست اضافه می کند.

دو ماه بعد، Silver Lake و CPP Investments برای تکمیل ،ید، تبدیل Qualtrics به یک تجارت خصوصی و تلاش برای تسریع رشد آن وارد عمل شدند.

ما فوق‌العاده هیجان‌زده هستیم که با تیم Silver Lake که عمیقاً تجارت ما را درک می‌کند و به ما کمک می‌کند تا به ایجاد یک شرکت با عملکرد بالا ادامه دهیم، در نوآوری‌مان سرمایه‌گذاری کنیم و ا،یستم خود را گسترش دهیم تا به مشتریانمان کمک کنیم تا موفق شوند، همکاری می‌کنیم.

در واقع، چار، لامانا، معاون شرکت، برنامه های کاربردی تجاری و پلتفرم های مایکروسافت، چندین مثال از اینکه چگونه Copilot ممکن است توانایی ،ب و کار را برای به دست آوردن و حفظ مشتریان تقویت کند به اشتراک گذاشت. برای ،ب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

اینها عبارتند از Airbnb، تسلا، و اوبر. با این حال، برخی از بزرگترین ارائه دهندگان فناوری در فضای CX را نیز تحت تأثیر قرار داد.

چنین هزینه هایی شامل هزینه های عملیاتی و یکبار مصرف می شود.

طبق بی،ه مطبوعاتی، این نرخ نشان دهنده 73 درصد حق بیمه نسبت به میانگین قیمت وزنی حجمی 30 روزه در 25 ژانویه 2023 است.