مدیر فروش (ادمین) چیست؟

برای شروع نیازی به پیشینه فنی یا دانش فناوری Salesforce ندارید. هر ،ی که در هر کجای دنیا یک کامپیوتر و اتصال به اینترنت دارد، می‌تواند در Trailhead آموزش ببیند—پلتفرم آموزش آنلاین رایگان Salesforce که برای آموزش دانش‌آموزان جدید و حرفه‌ای باتجربه طیف گسترده‌ای از مهارت‌های تجاری طراحی شده است. بهتر از همه، یادگیری تبدیل شدن به یک مدیر Salesforce به صورت آنلاین و طبق برنامه شما انجام می شود.

نمونه هایی از مفاهیمی که در طول مطالعه برای آزمون گواهینامه یاد خواهید گرفت عبارتند از:

  • مدیریت کاربران، داده ها و امنیت
  • نگهداری و سفارشی سازی برنامه های Sales Cloud و Service Cloud
  • ساخت گزارش ها، داشبوردها و گردش کار

مسیرهای جدیدی را در حرفه خود ایجاد کنید

ا،یستم Salesforce یک شبکه به هم پیوسته از Trailblazers است که در حال ایجاد مشاغل، شرکت ها و جوامع خود با Salesforce هستند. با رشد ا،یستم Salesforce، نقش مدیریت Salesforce نیز افزایش می یابد. فرصت‌های ادمین‌ها بی‌پایان است و با مهارت‌ها و ابزارهای من،، شما به پیشرفت خود ادامه خواهید داد.

چگونه یک مدیر فروش شوید

اعتبارنامه Salesforce Administrator خود را با Trailhead، پلتفرم آموزش آنلاین رایگان ما، به دست آورید.


آ مدیر نیروی فروش مشکلات تجاری را با سفارشی ، پلتفرم Salesforce حل می کند. آنها راه حل های فناوری را برای ارائه ارزش تجاری ایجاد، پیکربندی و خودکار می کنند. مدیران فروش با ذینفعان برای تعریف ا،امات سیستم و سفارشی ، پلت فرم کار می کنند. مهمتر از همه، آنها کاربران را قادر می سازند تا بیشترین بهره را از فناوری Salesforce ببرند.

یک مدیر Salesforce به بهترین وجه درک می کند که چگونه پلتفرم را برای اه، شرکت خود کار کند. برخی از سازمان ها ممکن است فقط یک مدیر استخدام کنند. برخی افراد زیادی را در این نقش استخدام می کنند.

تبدیل شدن به یک مدیر Salesforce می تواند یک مسیر شغلی با ارزش بلند مدت یا راهی برای بهبود مسیر شغلی شما باشد. نقش مدیر فروش نیروی کار دارد پنج اعتبار، شامل:

  • همکار نیروی فروش – برای افرادی طراحی شده است که آگاهی اساسی از نحوه حل چالش ارتباط بخش ها و داده های مشتری توسط یک پلت فرم CRM یکپارچه دارند و ممکن است تا ۶ ماه تجربه کاربری Salesforce داشته باشند. درک گزارش‌گیری، مدیریت کاربر، اشتراک‌گذاری، سفارشی‌سازی و مدیریت داده‌ها در سطح پایه نیز مفید است، اما نیازی به تخصص فنی نیست.
  • مدیر – طراحی شده برای ،، که تجربه با Salesforce دارند و به طور مداوم به دنبال راه هایی برای کمک به شرکت ها برای دریافت ویژگی ها و قابلیت های اضافی هستند.
  • مدیر پیشرفته – برای مدیران باتجربه Salesforce که بر ویژگی ها و عملکردهای پیشرفته Salesforce برای حل انواع مشکلات تجاری تسلط دارند.
  • متخصص CPQ – برای افراد با تجربه در طراحی، ساخت و اجرای جریان های نقل قول با Salesforce Configure، Price، Quote (CPQ)، فناوری مورد استفاده برای سازماندهی تیم های فروش
  • مدیر بازاریابی ابری – برای مدیر، که پیکربندی و درخواست‌های کاربر را در Marketing Cloud پیکربندی و عیب‌یابی می‌کنند، از جمله مدیریت داده‌های مش، و ناوبری راه‌اندازی
  • برنامه ساز پلتفرم – برای ،، که در طراحی، ساخت و اجرای برنامه های کاربردی مهارت دارند

ادمین های آینده چند گزینه برای آماده شدن برای اعتبار خود دارند. برای تکمیل دوره‌های Trailhead، Trailhead همچنین دارای جامعه‌ای از دانش‌آموزان است. اعضا به ،وان Trailblazers شناخته می شوند. شما می تو،د بپیوندید انجمن پیشگامان برای یادگیری با هم، یافتن پاسخ و همکاری.

در برخی از سازمان ها، مشاغل مدیر با نقش های دیگر ،یب می شوند. بسته به نیاز خود، برخی به طور خاص برای این نقش استخدام می کنند. به دلیل قابلیت‌های پلتفرم ما، داشتن فردی با گواهینامه سرپرست (اطلاعات بیشتر در این مورد در یک دقیقه) می‌تواند اطمینان حاصل کند که شرکت از حدا،ر پتانسیل خود از پلتفرم استفاده می‌کند.

بسیاری از شرکت‌ها در سراسر صنایع و با اندازه‌های مختلف از Salesforce استفاده می‌کنند، از جمله ،ده‌فروشان، سازمان‌های غیرانتفاعی، خدمات مالی، ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی، شرکت‌های نرم‌افزاری، و ،ب‌وکارهایی که خدماتی را ارائه می‌کنند.

کار خود را به ،وان یک مدیر فروش شروع کنید

مهارت‌های اصلی که مدیران باید برای موفقیت در آن تلاش کنند عبارتند از:

  • مدیریت تولید
  • مدیریت کاربر
  • مدیریت اطلاعات
  • امنیت
  • تحلیل ،ب و کار
  • خودکارسازی فرآیندها
  • تجزیه و تحلیل داده ها
  • حل مسئله
  • ارتباط
  • ذهنیت یادگیرنده
  • توجه به جزئیات

فرصت های شغلی و فرصت های شغلی برای مدیران Salesforce

بینش های متخصص را کشف کنید تا به شما در توسعه حرفه خود، ارتباط با Trailblazers، یادگیری Salesforce و ،ب گواهینامه کمک کند. راهنمای نحوه عملی، دیدگاه های معتبر همتایان، و داستان های الهام بخش Trailblazer.n را کاوش کنید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/what-is-a-salesforce-admin/

دیگر منابع آنلاین و آفلاین عبارتند از پست های وبلاگ، پاد،ت ها، و برنامه نویسی مجازی و رویدادهای حضوری که اغلب به روز می شوند و باعث ایجاد مکالمه الهام بخش می شوند.

توجه داشته باشید که علاوه بر تبدیل شدن به یک مدیر Salesforce، مسیرهای مطالعه دیگری نیز وجود دارد تا به متخصصان کمک کند تا توانایی خود را با پلتفرم ما یاد بگیرند و نشان دهند. همچنین ممکن است بخواهید گواهینامه هایی را برای تبدیل شدن به یک نیروی فروش در نظر بگیرید معمار، توسعه دهنده، بازاریاب، مشاور، یا طراح.

وبلاگ The Trailblazer

مسئولیت‌های اصلی شامل پشتیب، از کاربران، مدیریت داده‌ها، حفظ استانداردهای امنیتی و ارائه تجزیه و تحلیل عملی است. همکاران مدیر فروش می توانند در موارد زیر به آنها اعتماد کنند:

  • پلت فرم را حفظ کنید
  • استفاده از Salesforce را تا حد امکان برای کاربران در هر سطح فنی آسان کنید
  • از ابزارها، قابلیت‌ها و به‌روزرس،‌های جدید پلتفرم مطلع باشید

پس از قبولی در آزمون، شما یک مدیر معتبر Salesforce هستید و فرصت های شغلی شما گسترش یافته است. اما یادگیری شما به همین جا ختم نمی شود. گواهینامه خود را حفظ کنید در یک برنامه زم، خاص برای حفظ دانش، مهارت ها و توانایی های خود.

وقتی آماده شدید، وقت آن است که برای امتحان ثبت نام کنید. آزمون را می توان به صورت حضوری یا آنلاین انجام داد. این شامل 60 سوال چند گزینه ای یا چندگزینه ای و پنج سوال بدون نمره است. شرکت کنندگان در آزمون 105 دقیقه یا کمی بیش از یک ساعت و نیم فرصت دارند و برای قبولی باید 65 درصد یا بالاتر را ،ب کنند. شرکت در آزمون و شرکت مجدد هزینه دارد.

برای یافتن کار به ،وان ادمین، باید آماده ، و مطالعهو سپس عبور دهید آزمون مدیر خبره Salesforce. مبتدیان مطلق کارها را با یادگیری اینکه پلتفرم Salesforce چیست و چه کار می‌کند شروع می‌کنند و سپس در یک سری از ماژول‌های جذاب، این یادگیری را ایجاد می‌کنند. ما ،ن می زنیم که برای گذراندن حدود 115 تا 125 ساعت مطالعه و آمادگی لازم است.

مدیران همچنین می توانند از کانال YouTube Admin Salesforce با ویدیوهایی که نشان می‌دهند نقش مست،م چیست، و همچنین وبینارهای ضبط شده و ویدیوهای آموزشی. (همچنین می تو،د راهنمایی هایی در مورد آن دریافت کنید نحوه قبولی در امتحان.)

قبل از برنامه ریزی امتحان خود، توصیه می کنیم داوطلبان حداقل شش ماه تا یک سال تجربه استفاده از Salesforce را داشته باشند.

چگونه برای آزمون گواهینامه مدیر فروش آماده شویم

همانطور که Trailblazers ما به رشد خود ادامه می دهد و بر تجارت تأثیر می گذارد، مشاغل مدیریت Salesforce نیز رشد خواهند کرد. تحقیق ما رشد شغلی 148 درصدی برای ادمین ها در 5 سال گذشته (داده های ایالات متحده) و متوسط ​​حقوق ایالات متحده 86000 دلار را نشان می دهد. این یک مسیر شغلی برای افرادی است که عاشق یادگیری هستند و برای حرفه ای هایی که از استفاده از آ،ین فناوری لذت می برند.

مهارت هایی را که برای تأثیرگذاری و راه اندازی یک حرفه جدید در تجارت و فناوری نیاز دارید، به دست آورید.


مدارک و گواهینامه های مدیر فروش

برای تبدیل شدن به یک مدیر فروش معتبر، به هیچ گواهینامه دیگری نیاز ندارید. با این حال، اگر تصمیم دارید یک مدیر پیشرفته شوید، باید با گواهی مدیر خود شروع کنید. آزمون Advanced Administrator بر اساس دانش Salesforce Admin شما ساخته شده و آن را عمیق تر می کند.

همچنین می‌تو،د در طول مسیر چند علامت Superbadge برای نشان دادن تمرکز یادگیری اضافی در موضوعاتی مانند کارشناس مدیریت بازرگ، و کارشناس امنیتی.

مدیران Salesforce را مانند خودتان در نظر بگیرید مشاوران مورد اعتماد در همه چیز Salesforce. آنها پل حیاتی بین تجارت و فناوری هستند.

مدیر فروش چه کاری انجام می دهد؟

به ،وان مثال، تیم فروش خود را در نظر بگیرید. آنها ممکن است از Sales Cloud برای پیگیری فرصت ها و بستن معاملات استفاده کنند. با کمک یک مدیر Salesforce، فروشندگان شما می توانند داشبوردها، فیلدها، هشدارها و گزارش های شخصی سازی شده را برای کوتاه ، چرخه فروش و ردیابی هر سرنخ با جزئیات بیشتر تنظیم کنند. این سطح از سازمان می تواند منجر به رضایت بیشتر فروشندگان و مشتریان جدید شود.

با کمک یک مدیر Salesforce، فروشندگان شما می توانند داشبوردها، فیلدها، هشدارها و گزارش های شخصی سازی شده را برای کوتاه ، چرخه فروش و ردیابی هر سرنخ با جزئیات بیشتر تنظیم کنند. این سطح از سازمان می تواند منجر به رضایت بیشتر فروشندگان و مشتریان جدید شود.

Salesforce به بیش از 150000 مشتری در بی‌شمار ،ب‌وکار، سازمان غیرانتفاعی و مؤسسه کمک می‌کند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. مردم در سرتاسر جهان به پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ما برای ادامه تجارت متکی هستند. مدیر فروش در هر یک از این سازمان ها برای موفقیت بسیار مهم است.

مدیر فروش چیست؟

برخی از افرادی که گواهی مدیر فروش خود را دریافت می کنند این کار را برای تکمیل نقش فعلی خود در یک شرکت انجام می دهند – و به طور بالقوه حقوق بالاتر را تضمین کنید. برخی دیگر از آن برای غنی سازی رزومه خود و یافتن موقعیت جدید استفاده می کنند.

هنگامی که شما را از طریق دوره ها و مراحل در Trailhead برای یادگیری و مطالعه برای گواهینامه، خود را با آن آشنا کنید راهنمای آزمون مدیر خبره Salesforce.

و این فقط یک بخش است. ما تقریباً برای هر تیم در یک شرکت راه حل هایی داریم، از جمله فروش، بازاریابی، خدمات مشتری و موارد دیگر. هر بخش می تواند از مدیر Salesforce یاد بگیرد که چگونه از پلتفرم ما به طور مؤثر استفاده کند.