سهام Pegasystems افزایش یافته است. در اینجا چرا

در PegaWorld iNspire 2023، رویداد فناوری پرچمدار این شرکت، لیز می،، معاون و تحلیلگر اصلی در Constellation Research، و آلن ترف،، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Pegasystems، این استراتژی را مورد بحث قرار داد.

بر اساس داده های بازار نزدک، سهام پگا دیروز 14.13 درصد افزایش یافت.

“[As a result] ماشین‌ها واقعاً می‌توانند آن را سریع‌تر اجرا کنند و شکاف را در سرعت تصمیم‌گیری پر کنند.»

پگا احتمالاً در پایان روز باید یک تسویه حساب کوچک بپردازد که به طور قابل توجهی کمتر از قضاوت اولیه است… به کابوسی که این دعوی قضایی ایجاد کرده است پایان دهد.

د،ل آیوز، تحلیلگر ارشد تحقیقات سهام در Wedbush Securities، رتبه خود را از سهام از “خنثی” به “باعملکرد بهتر” تغییر داد، با افزایش هدف قیمت سهام یک ساله 65 دلار، 15 دلار بیشتر از قبل.

در همین حال، گزارش او همچنین نشان می‌دهد که چگونه قضاوت 2 میلیارد دلاری علیه Pegasystems – به دنبال شکایت از Appian – عمدتاً در سهام Pegasystems مح،ه شده است. ایوز بیان کرد:

هرچه موارد استفاده موفق‌تر برای این نوع فناوری پدیدار شود، شرکت‌های بیشتری تمایل دارند منابع خود را در آن سرمایه‌گذاری کنند.

تحلیلگر این کار را پس از اشاره به افزایش درآمدهای پگا از اشتراک و افزایش حاشیه های خدمات SaaS انجام داد. دومی نشان دهنده افزایش در عملکرد فروش آن است.

به طور معمول، تنها یک اعلام بزرگ یا نتیجه سود می تواند چنین تأثیر ناگه، بر قیمت سهام داشته باشد.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/pegasystems-stocks-have-surged-heres-why/

با مطالعه مقاله ما درباره ماموریت هوش مصنوعی Pega بیشتر بد،د: PegaWorld iNspire 2023 ما را با شرکت خودمختار معرفی می کند.

اما آن‌ها به افرادی در تمام تیم‌های مشتریان خود نیاز دارند که خلاق باشند، تا همه آن استراتژی‌های هیجان‌انگیز را که می‌خواهند اجرا کنند، آزاد کنند.

با این حال، ارائه دهنده CRM این دستاوردهای قابل توجه را مدیون پوشش مثبت یک تحلیلگر است. به گفته Motley Fool.

در پرسیدن از ترف،، در مورد چه چیزی در دو سال آینده بیشتر هیجان زده بود، می، پاسخ خود را به یاد می آورد:

کارمندان مشتریان پگا، تیم‌های مشتریان پگا واقعاً می‌توانند تمام شخصی‌سازی‌ها، تمام اتوماسیون‌ها، همه اجراها و استراتژی‌هایی را که در ذهن خود متصور شده‌اند، درک کنند.

به این ترتیب، به نظر می‌رسد پگا روی مشتریان خود شرط‌بندی می‌کند و تمام ایده‌هایی را که در مورد اتوماسیون داشته‌اند را عملی می‌کند. با این حال، این متکی بر دو چیز است که خوب پیش می رود.

اول، محبوبیت هوش مصنوعی و خدمات خودکار باید حفظ شود و شاید ناشناخته بزرگتر این باشد که آیا مشتریان زمان و انرژی خلاقانه برای تحقق آن خواهند داشت یا خیر.

می، وابستگی متقابل پگا با مشتریانش را اینگونه خلاصه کرد: «پگاسیستمز می‌خواهد همه بدانند که بلوک‌های ساختم، برای ساخت آن موتور را دارند.

با این حال، شاید جالب ترین بخش استدلال برای رتبه بندی ارتقا یافته ایوز از Pega، توسعه «داستان هوش مصنوعی» با تأکید بر اتوماسیون بود.