در گواهی های فروش به دنبال چه چیزی باشم؟

رایج ترین گواهینامه ها شایستگی های اصلی فروش، روش های فروش، محصولات فروش و مدیریت را پوشش می دهند. در اینجا برخی از گواهینامه های فروش را بر اساس این زمینه ها توصیه می کنم.

گواهینامه های شایستگی فروش پایه

توصیه من: جستجو کنید ک، هایی در مورد ابزارهای استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در کنار ابزارهای بازاریابی و تجزیه و تحلیل – یا هر ابزار دیگری که به شما در بهبود سرعت و اثربخشی کمک می کند. یکی از بهترین گواهینامه ها در این دسته است گواهینامه شغلی مدیر فروش، طراحی شده است تا به کاربران Salesforce کمک کند تا در Sales Cloud CRM متخصص شوند.

گواهینامه های مدیریت فروش

5 دقیقه مطالعه

یک مربی با شغل ایده آل خود پیدا کنید: به دنبال فردی باشید که شغل یا مهارت های مورد نظر شما را داشته باشد و برای یادگیری نحوه پیشرفت او در حرفه خود تلاش کنید. اما نگاهی فراتر از اصول اساسی داشته باشید: روی افرادی تمرکز کنید که به روشی که شما می خواهید می فروشند. از آنها بخواهید که به شناسایی نقاط قوت و شکاف شما کمک کنند تا بتو،د یاد بگیرید که به روش هایی بفروشید که مؤثرترین و معتبرترین آنها باشد. شما.

مقالات پرطرفدار

12 دلیل برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده پلتفرم Salesforce

این مهارت‌ها بر مهارت‌های اصلی شما برای تبدیل شدن به یک رهبر مؤثر، از ایجاد و اجرای استراتژی‌ها تا تعیین اه، قابل دستیابی، تمرکز می‌کنند. دوره‌های دیگر بر مهارت‌های نرم حیاتی تمرکز می‌کنند که به شما کمک می‌کند با تیم خود ارتباط برقرار کنید، الهام بخشید و انگیزه دهید.

توصیه های من: در نظر گرفتن مدیر فروش معتبر (CSE)، نان و کره گواهینامه های مدیریت فروش. هم عملیات و هم مدیریت افراد را پوشش می دهد. به ،وان یک مکمل، من به شدت توصیه می کنم گواهینامه DiSC (تسلط، نفوذ، ثبات و وظیفه‌شناسی).، که به مدیران کمک می کند تا نقاط قوت و ضعف سبک های ارتباطی مختلف را درک کنند.

یک برنامه توسعه حرفه ای سفارشی بسازید

توصیه های من: SPIN (موقعیت، مشکل، مفهوم، نیاز-پرداخت) فروش به نمایندگان کمک می کند تا تمرکز خود را از زمینه فروش به سوالات با ارزشی که چالش های ،یدار را مشخص می کنند تغییر دهند. کتاب “فروش شکافتوسط Keenan یک منبع مکمل عالی است که نحوه رسیدگی به مشکلات واقعی ،یدار را تشریح می کند.

گواهینامه های محصول

هر روز برای یادگیری وقت بگذارید: یک ساعت در روز را برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد مهارت های فروش و موضوعات مورد علاقه خود اختصاص دهید. توصیه می کنم با «روانشناسی فروش» نوشته برایان تریسی شروع کنید. این به شما کمک می کند تا بفهمید چه چیزی یک مشتری بالقوه را تحت تاثیر قرار می دهد و آنها را به “بله” مطلوب در پایان یک معامله می رساند. سپس، کتاب‌ها، پاد،ت‌ها و ویدیوهایی را بیابید که اطلاعات قانع‌کننده‌ای در زمینه‌هایی که می‌خواهید روی آن‌ها کار کنید ارائه می‌دهند. می‌تو،د این موارد را در کانال‌هایی که فروشندگان ایده‌های خود را به اشتراک می‌گذارند پیدا کنید – مکان‌هایی مانند لینکدین و کانال‌های دیگر انجمن فروشندگان. هنگامی که فهرستی از مواد تهیه کردید، آن را جستجو کنید. آن یک ساعت از روز خود را مقدس نگه دارید. بدون حواس پرتی بخو،د، تماشا کنید و گوش دهید. و فراموش نکنید که به جستجو و یادگیری ادامه دهید – این یک کار یکباره نیست.

4 دقیقه مطالعه

یک فروشنده ناامید پشت کامپیوتر می نشیند: سلامت روان در فروش

فروش من از پشت بام گذشت – سپس به ته سنگ رسیدم

گاهی اوقات مربی ایده آل شما یک رهبر تیم است، اما بیشتر اوقات، آنها فردی در جامعه گسترده تر هستند که می تو،د از طریق شبکه ای مانند LinkedIn با او ارتباط برقرار کنید. همکار من لوری ریچاردسون اخیراً توصیه‌های خوبی را به اشتراک گذاشته است: مراقب مربی، باشید که نه تنها با تجربه هستند، بلکه می‌خواهند و می‌توانند شما را تشویق کنند تا هر روز کارهای کوچکی انجام دهید تا مهارت‌های فروش خود را تقویت کنید.

فروش یک تجارت منحصر به فرد نیست و آموزش شما نیز نباید چنین باشد. گواهینامه ها دانش اولیه برای انجام کارتان را به شما می دهند، اما ،وماً به شما کمک نمی کنند که به طور واقعی بفروشید – و فروش مانند خودتان بهترین راه برای ارتباط با ،یداران و فروش زمین است. برای ایجاد حرفه فروش خود خارج از اعتبار، افراد و منابعی را بیابید که می توانند به شما کمک کنند تا دانش فروش را تقطیر کنید و آن را با سبک خود تنظیم کنید. در اینجا نحوه انجام من این است:

همین امر در مورد آموزش و آموزش فروش نیز صدق می کند. به‌روز ماندن در مورد مهارت‌ها و تحصیلات (معمولاً از طریق گواهی‌های فروش) بسیار مهم است. اما همچنین مهم است که روی یک برنامه توسعه سفارشی سرمایه گذاری کنید که به شما کمک می کند استعدادهای خود را اصلاح کنید و به چیزهایی که باعث می شود اعتماد به نفس ،ب کنید. شما.

گواهینامه های فروش زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما بهتر است گواهینامه هایی را انتخاب کنید که توسط یک سازمان قابل اعتماد جه، با تجربه مستند در فروش پشتیب، می شوند. شما می تو،د انتظار داشته باشید که 400-3000 دلار برای ،یب دوره و گواهینامه بپردازید. در پایین ترین سطح، شما معمولاً آموزش های بدون نیاز به استخوان را دریافت می کنید (فکر کنید: اطلاعات اولیه در مورد مشاغل فروش یا تاکتیک های فروش)، اگرچه برخی از سازمان های معتبر گواهینامه های کم هزینه و با ارزش را ارائه می دهند. برنامه های با هزینه بالاتر معمولاً آموزش های تخصصی تری را با مربیان مجرب و معتبر ارائه می دهند.

انواع گواهینامه های فروش (و آنهایی که من توصیه می کنم)

بنابراین، چگونه گواهی‌های فروش را انتخاب می‌کنید که باعث ارتقای شغل شما می‌شوند، در حالی که شکاف‌های دانش شما را پر می‌کنند و شغل شما را پیش می‌برند؟ من رویکرد خود را در زیر ش،ته ام. – سینتیا بارنز، بنیانگذار و مدیر عامل، انجمن ملی ،ن حرفه ای فروش

به جنبش Salesblazer بپیوندید

توصیه های من: در بالای لیست من برنده شدن با فروش رابطه ای از است آموزش فروش دیل کارنگی: بر ایجاد ارتباطات م،ادار در حین فروش و ارائه ارزشی فراتر از آنچه که ،یداران به تنهایی می توانند کشف کنند، تمرکز دارد. Salesforce نیز به تازگی راه اندازی شده است آموزش و صدور گواهینامه برای نمایندگان فروش که به دنبال ارتقاء مهارت های اصلی فروش خود هستند. ده ها دامپزشک فروش با تجربه روی زمین آن را ایجاد ،د، بنابراین واقعاً شما را برای کار روزانه آماده می کند.

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

گواهینامه های مت،وژی

با یک مسیر یادگیری که فقط برای شما طراحی شده است مطالعه کنید و آماده شوید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/sales-certifications/

گواهینامه های فروش شایستگی در مهارت ها یا کارکردهای اصلی مانند تماس سرد یا مدیریت فروش را نشان می دهد. ا،ر آنها به صورت بسته ای با سه جزء ارائه می شوند: یک دوره آمادگی، یک امتحان و خود گواهینامه. این روزها، دوره ها اغلب به صورت آنلاین و خودگردان هستند و برای کمک به شما در یادگیری موضوع گواهینامه طراحی شده اند. پس از اتمام دوره، در امتحان شرکت می کنید. در صورت قبولی، گواهینامه را دریافت می کنید.

گواهینامه های فروش – و آموزش های فروش، به طور گسترده تر – در مورد علامت زدن یک جعبه نیستند. آنها در مورد تقویت مهارت ها هستند تا بتو،د در شغل خود مؤثرتر شوید، در حرفه خود پیشرفت کنید و روابط بهتری با مشتری ایجاد کنید، چه نماینده فروش باشید، چه یک حرفه ای در فروش یا رهبر فروش. هر اعتباری که دنبال می‌کنید، به یاد داشته باشید که آنها را با یک برنامه توسعه سفارشی تکمیل کنید تا به شما کمک کند معتبرترین Salesblazer باشید.

یک نماینده دارای گواهینامه Salesforce شوید

فروشندگان عزیز: بهترین گواهینامه ها و آموزش های فروش برای کمک به پیشرفت شغلی و متمایز شدن از سایرین چیست؟ — ورونیکا موسکوزا، مدیر فروش منطقه ای لینکدین

برخی از گواهینامه ها دانش “چه” فرآیند فروش را نشان می دهد – چیست و چه چیزی مست،م آن است. گواهینامه‌های روش‌شناسی به «چگونگی» اشاره می‌کنند – چگونه به یک فروش نزدیک شویم تا مطمئن شویم که در پایان به پایان می‌رسد. این گواهینامه ها می توانند مهارت های نرم مانند ایجاد همدلی یا مهارت های تاکتیکی بیشتری مانند رسیدگی به اعتراض را پوشش دهند.

ورونیکا عزیز: من به آموزش فروش فکر می کنم مانند انتخاب یک پزشک خوب. شما یک پزشک را صرفاً به این دلیل انتخاب نمی کنید که آنها دارای MD هستند، آنها را به دلیل شهرت آنها، نحوه ارتباط آنها با شما و اینکه چگونه نیازهای شما را برآورده می کنند انتخاب می کنید.

گواهینامه های این دسته به نمایندگان فروش کمک می کند تا مهارت های اساسی را که برای فروش موفقیت آمیز نیاز دارند، بیاموزند یا تقویت کنند. این تقریباً همه چیز را در فرآیند فروش شامل می‌شود، از جست‌وجو گرفته تا پرورش سرنخ و بسته شدن.

برند خود را در جامعه فروش بسازید: برای فروشندگان دیگر مربی شوید. به طور منظم اطلاعات خود را در لینکدین پست کنید و به اشتراک بگذارید. رویدادهای مجازی را میزب، کنید تا تخصص خود را در موضوعاتی که برای مشتریان احتمالی شما و جامعه فروش مهم است به نمایش بگذارید. روی روش های منحصر به فردی که می تو،د به فروشندگان دیگر کمک کنید تمرکز کنید. به اشتراک گذاشتن حکایات و بینش های شخصی خود در ابتدا می تواند ترسناک باشد، اما به شما کمک می کند مناطقی را که در آن چیزهای زیادی برای ارائه دارید شناسایی کنید. امتیاز اضافه شده: در گفتگو با سایر فروشندگان درجه یک چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت.

رویکردی معتبر برای پیشرفت شغلی خود داشته باشید

به #Salesblazer Q&A خوش آمدید، ستونی توسط متخصصان فروش، برای متخصصان فروش. پاسخ سوالات داغ خود را در مورد بهترین راه های فروش، یادگیری و رشد در این زمینه همیشه در حال تغییر دریافت کنید. سوالی دارید؟ اینجا بپرس

فروش ممکن است در رابطه با روابط باشد، اما فروش روزانه همچنین با دانستن فناوری‌های تجارت است که می‌تواند به شما کمک کند کارآمدتر کار کنید. گواهینامه های این دسته نشان می دهد که شما به جدیدترین ابزارهای فروش مسلط هستید.

ما با هم بزرگترین و موفق ترین جامعه متخصصان فروش را می سازیم. معاملات را انجام دهید، مشتریان را موفق کنید و به رشد شرکت خود کمک کنید.


گواهی های فروش چیست؟