با Zig the Zebra، قهرمان جامعه فروش آشنا شوید


گور، و سی، بلیزر چه مش،اتی دارند؟ پاسخ بسیار سیاه و سفید است.

هنگامی که ما راه اندازی شد انجمن فروشندگان، می‌دانستیم که به شخصیتی نیاز داریم که بزرگترین و موفق‌ترین جامعه را برای حرفه‌ای‌های فروش در همه رشته‌ها نمایندگی کند – ،ی که قهرمان شما باشد.

با زیگ گور، آشنا شوید. او شجاع، انعطاف پذیر و استراتژیک است – و دوست دارد با گله کار کند تا کارها را انجام دهد. او سی، بلیزر نهایی است.

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد Zig و اینکه چگونه او می تواند به شما کمک کند تا در دنیای همیشه در حال تغییر فروش حرکت کنید، وارد شوید.

به جنبش Salesblazer بپیوندید

ما با هم بزرگترین و موفق ترین جامعه متخصصان فروش را می سازیم. معاملات را انجام دهید، مشتریان را موفق کنید و به رشد شرکت خود کمک کنید.


همه چیز درباره زیگ گور،

نام: زیگ گور،

قد: 6’0

ضمایر: او/او

روز تولد: 4 مه 2023

اولین حضور: تور جه، نیویورک 2023

نشان مورد علاقه: مب، ابر فروش

نقل قول مورد علاقه: “برای رابطه بیشتر از سهمیه ارزش قائل شوید.” – جف گیتومر، نویسنده و کارشناس فروش

زیگ کیست؟ و چرا گور،؟

اگر دارید به تیم ورزشی مورد علاقه خود فکر کنید. یا حتی فست فودهای زنجیره ای مورد علاقه شما. به احتمال زیاد، طلسمی که در حاشیه به تصویر می‌کشید، فرد تبلیغاتی نهایی است. آنها غر می زنند و فریاد می زنند، بالا می برند و الهام می بخشند، و چیزی را به جامعه می دهند تا گرد هم جمع شوند.

Zig برای Salesblazers است. او در حالت خیره کننده (کلمه گله گور،ها) سفر می کند، قبل از حرکت برنامه ریزی می کند و برای روابط بیشتر از رهبری دسته ارزش قائل است. او همچنین ویژگی‌های س،بلیزر اصلی را الگوبرداری می‌کند: یک قهرمان پویا، خلاق، شجاع با فلسفه دادن به گرفتن. همانطور که خالق Zig، مدیر اجرایی Trailhead، Domenique Sillett Buxton، گفت: “Zig در صنعت فروش موفق شده است و اکنون ماموریت او کمک به Salesblazers است.”

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

در واقع، عجیب است که Zig چقدر من، برای فروش است. به هر حال، گور،ها و فروشندگان هر دو هستند:

  • اصل: هیچ دو گور، شبیه هم نیستند. هر گور، دارای یک لایه راه راه مشخص به اندازه اثر انگشت است. مانند فروشندگان استثنایی، Zig از اصالت برای سازگاری، موفقیت و الهام بخشیدن به دیگران برای واقعی بودن استفاده می کند.
  • باهوش: گور،ها موجوداتی درخشان و خوش گرد با توانایی ها و مهارت های طبیعی هستند که آنها را از بقیه قلمرو حیوانات متمایز می کند. آنها حلال مشکلات با استعدادی هستند، درست مانند فروشندگ، که به دنبال ارتقاء سطح شغلی و حرفه ای خود هستند.
  • ارتجاعی: Zig و سایر Salesblazer ها می دانند که با مهارت های من، و یک شبکه پشتیب، قابل اعتماد، می توانند بر هر چالشی غلبه کنند.
  • مبتنی بر همکاری: گور،ها بازیکنان تیمی هستند که گله های خود را حمایت، محافظت و هوشیار نگه می دارند. به همین دلیل است که زیگ ترجیح می‌دهد در اجتماعات فشرده که حمایت و احترام متقابل را ارائه می‌دهند، بگذرد.
  • راهبردی: زیگ جسور، شجاع و شجاع است – اما این بدان م،ا نیست که او بدون برنامه می‌پرد. او به دقت هر حرکتی را در نظر می گیرد تا بتواند خیره گور،های خود را در جهت درست هدایت کند.

در اصل، Zig the Ze، مدل Salesblazer است. او معتقد است که هر ،ی می تواند در فروش موفق شود و اینجاست تا جامعه ما را برای یادگیری، ارتباط و رشد الهام بخشد.

گور، در منطقه

زیگ هم مثل شما همیشه در حرکت است. وقتی او را در خانه دیدید حتماً سلام کنید انجمن فروشندگان، در رویدادهایی مانند Dreamforce و در رسانه های اجتماعی.

به خانواده Salesforce خوش آمدید، Zig!

فروشنده شوید

دانش و شبکه خود را با همکاران حرفه ای فروش در جامعه Salesblazer به اشتراک بگذارید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/zig-the-ze،/