بیایید قهرمانان بازاریابی 2023 را جشن بگیریم


ما بسیار هیجان زده هستیم که ک، قهرمانان بازاریابی 2023 را به طور رسمی معرفی کنیم. این افراد به دانش محصول در سطح متخصص دست یافته اند و به ،وان رهبران فعال و درگیر در انجمن Trailblazer ما خدمت می کنند.

این گروه سالی پر از پیشرفت شغلی را آغاز خواهد کرد که صدای آنها را تقویت می کند و به کمک آنها برای کمک به دیگران در ا،یستم Salesforce افتخار می کند.

چه چیزی یک قهرمان بازاریابی را می سازد؟

همه بازاریاب ها ذاتاً قصه گو، هنرمند، قلع و قمع و دانشمند هستند. بنابراین چه چیزی قهرمانان بازاریابی را متمایز می کند؟

هر یک #MomentMarketer دارای تخصص فراو، در بازاریابی ابری است. آنها ساعت های بی شماری را به بهبود مهارت های خود با گواهینامه های Salesforce اختصاص داده اند. با این دانش، آن‌ها در بخش‌های خود پیشتاز هستند و ،د بازاریابی استراتژیک را به ،ب‌وکار خود می‌آورند.

آیا می خواهید قهرمان بازاریابی شوید؟

تماس با همه #MomentMarketers، متخصصان اجتماعی، و کاپیتان های کمپین — با درخواست برای برنامه Salesforce’s Marketing Champions، حرفه خود را به سطح بالاتری ببرید.


آنها همچنین متعهد هستند که به دیگران کمک کنند تا در آن پیشرفت کنند انجمن پیشگامان. آن‌ها با مدیریت منابع آموزشی در مورد محصولات Salesforce، به اشتراک گذاشتن بهترین شیوه‌ها در کارگاه‌ها و جلسات گروه کاربر، و راهنمایی نسل بعدی Trailblazers، آن را به پیش می‌برند.

اگر سؤالی در مورد محصولی دارید که در حال پذیرش آن هستید، به مشاوره در مورد مطالعه برای آزمون گواهینامه بعدی خود نیاز دارید، یا می خواهید در مورد کمپین شرط بندی بزرگ این سه ماهه فکر کنید، یک قهرمان بازاریابی می تواند به شما در کشف آن کمک کند.

چگونه می توانم با قهرمانان بازاریابی ارتباط برقرار کنم؟

قهرمانان بازاریابی آماده هستند تا با Salesforce به شما و تیم شما کمک کنند تا به موفقیت بازاریابی برسید. در اینجا می تو،د آنها را پیدا کنید:

چگونه می توانم با قهرمانان بازاریابی جشن بگیرم؟

Marketing Cloud را در ادامه دنبال کنید توییتر و لینکدین همانطور که ما مشخص می کنیم قهرمانان بازاریابی و از آنها یاد بگیرید

در ک، قهرمانان بازاریابی ما در سال 2023، بازاریاب را می‌شناسید که می‌شناسید؟ این وبلاگ را در توییتر و لینکدین به اشتراک بگذارید تا به ،ی که دوست دارید بشناسید، یک امتیاز مجازی بدهید!

ما نمی تو،م بیشتر از این هیجان زده باشیم که شما را با این کارشناسان بازاریابی شگفت انگیز و رهبران جامعه آشنا کنیم. لطفاً به جدیدترین ک، ما از قهرمانان بازاریابی Salesforce خوش آمدید!

برای برداشتن گام بعدی آماده اید؟

امروز به انجمن بازاریابی ابری Trailblazer ما بپیوندید و می تو،د با همکاران حرفه ای بازاریابی ارتباط برقرار کنید، افکار خود را به اشتراک بگذارید و شغل خود را رشد دهید.





منبع: https://www.salesforce.com/blog/announcing-marketing-champions/