آموزش آنلاین دم برای سگ ها

با Tailhead، Milo توانسته است یاد بگیرد که چگونه تکان بخورد، دراز بکشد و غلت بزند. پس از ،ب رتبه Triple Treat Good Dog، میلو حتی رویداد “Tailhead Tuesdays” خود را شروع کرد که در آن هر هفته در پارک سگ محلی، Tailhead را به دوستان سگ خود معرفی می کند. این دم تکان دادن سرگرم کننده خوبی است.

پارس کن

Tailhead چیست؟

برای به دست آوردن این نشان Tailhead با نسخه محدود – ببخشید، عجله کنید. شروع کار با Tailhead پس از 31 مه 2023 دیگر در دسترس نخواهد بود.

سگ آزمایش شد، Milo تایید شد

ما می د،م که وقتی سگ های خود از روی هر مانع یادگیری در مسیر خود می پرند، چقدر به آن افتخار خواهید کرد. وقت آن است که از پشت بام ها زوزه بکشید و دستاوردهای سگ خود را به اشتراک بگذارید! ع،ی از آموزش کودک ،دار خود با Tailhead در شبکه های اجتماعی، از جمله #Tailhead منتشر کنید، تا کل جامعه Tailblazer بتوانند گرد هم آیند. ما نمی تو،م صبر کنیم تا بوی موفقیت را استشمام کنیم!

ووف، ووف! من عاشق یادگیری در #Tailhead پلت فرم آموزش آنلاین رایگان برای سگ هستم!

میلو
رتبه: سگ خوب سه گانه

بنیانگذار Tailhead Tuesdays
لابرادور رتریور
سیدنی، AU

5 دقیقه مطالعه


منبع: https://www.salesforce.com/blog/tailhead-for-dogs/

Tailhead آزمایش‌های گسترده‌ای را پشت سر گذاشته است تا اطمینان حاصل شود که دوستان پشمالوی ما را وادار به التماس بیشتر می‌کند! یکی از آزمایش‌کنندگان اولیه ما، میلو، یک آزمایشگاه شکلات از استرالیا، همیشه می‌دانست که قرار است سگ برتر باشد. اگرچه او از دراز کشیدن در ایوان جلویی خود و پارس ، با عابران لذت می برد، می دانست که توانایی بسیار بیشتری دارد.

آنها می گویند که شما نمی تو،د ترفندهای جدید را به سگ پیر آموزش دهید، اما سازندگان Trailhead، پلتفرم آموزش آنلاین رایگان از Salesforce، مخالف هستند. معرفی ، دمhead، پلت فرم آموزش آنلاین رایگان برای سگ ها. Tailhead به سگ شما ترفندها و مهارت هایی را می آموزد که برای موفقیت در دنیای رقابتی سگ ها به آن نیاز دارند. با محتوای جذاب و در اندازه دلخواه، Tailhead در حال تغییر روشی است که سگ شما بیشتر یاد می گیرد.

از اول آوریل، Tailhead با اولین نشان خود راه اندازی می شود، شروع کار با Tailhead.

هر ، روز خودش را دارد

هر ، روز خود را دارد و با این پروژه جدید، سگ شما 61 روز فرصت دارد تا آن را ،ب کند با Tailhead شروع کنید نشان، از 1 آوریل تا 31 مه. نگران نباشید، حتی اگر Tailhead برای دوستان چهار پا ما ساخته شده است، این پروژه برای انسان‌ها نیز بی‌خطر است و شامل چالشی است که سگ‌ها و انسان‌ها به طور ی،ان آن را دوست خواهند داشت.

و در حالی که به طور معمول هر مرحله در پروژه Trailhead 100 امتیاز دارد، در این پروژه Tailhead با نام مستعار پنجه پرتاب هر مرحله 500 امتیاز دارد! درست مانند سال‌های ، که با سال‌های انس، متفاوت مح،ه می‌شوند، امتیاز این نشان نیز در «امتیاز سگ» مح،ه می‌شود. درست است، شما می تو،د 1000 امتیاز برای تکمیل این پروژه 2 مرحله ای به دست آورید تا واقعاً به شما چیزی برای تکان دادن بدهد!

مقالات پرطرفدار

تصویری ،یبی از 18 تأثیرگذار فروش که در این مقاله ارائه شده است.

18 تاثیرگذار فروش برتر که باید در سال 2023 دنبال کنید

10 دقیقه مطالعه

مربی معتبر، برایان ریچاردسون، ایستاده در مقابل پس زمینه آبی با هواپیمای کاغذی که از کنار سه نشان Trailhead Marketing Cloud عبور می کند.

7 نکته کلیدی برای دریافت گواهینامه متخصص ایمیل بازاریابی ابری

هنگامی که مایلو شروع به حفاری در Tailhead کرد، می‌دانست که از درخت اشتباهی پارس نمی‌کند. او از دیدن اینکه چقدر چیزهایی برای یادگیری وجود دارد و چگونه می تواند در رتبه های Tailblazer از Good Dog به All the Treats Good Dog پیشرفت کند، هیجان زده بود.