مهارت ها را بیاموزید و رتبه Ranger Trailhead را کسب کنید

کاری مشابه انجام دهید و با همکاران خود به صورت آنلاین یا حضوری جمع شوید. یادگیری یک ورزش گروهی است، و گاهی اوقات خوب است که بتو،د از طریق یک واحد سخت تر یا چالش عملی با شخص دیگری صحبت کنید.

رتبه از تریل هد رنجر، که به حداقل 100 نشان و 50000 امتیاز نیاز دارد، ممکن است دلیل اولیه شروع یادگیری در Trailhead نباشد، اما به سرعت تبدیل به یک هدف برای ،، می شود که در مسیر خود از طریق محتوای گسترده Trailhead ارائه می کنند. همچنین می تواند نشان دهنده این باشد که شما برای برداشتن گام بعدی و ،ب امتیاز آماده هستید نشان فوق العاده Trailhead یا حتی در سطح جه، شناخته شده است صدور گواهینامه نیروی فروش.

جاده به رنجر

بسیاری از رویدادها توسط محلی شما سازماندهی می شوند گروه جامعه Trailblazer بنابراین با رهبر گروه محلی خود تماس بگیرید یا گروهی را برای خود راه اندازی کنید!

بخش جستجو!

تشکیل یک برنامه آموزشی می تواند کمک کننده باشد. برخی از بهترین نکات تمرینی برای رسیدن به وضعیت رنجر عبارتند از:

  • زم، را در روز خود برنامه ریزی کنید تا به یادگیری در Trailhead اختصاص دهید.
  • یادگیری خود را به 4 تا 5 نشان در روز محدود کنید تا مطمئن شوید که واقعاً همه آن دانش را جذب می کنید.
  • با انجام دادن یاد بگیرید! وقت خود را روی چالش های عملی سرمایه گذاری کنید، آنها 5 برابر امتیاز بیشتری نسبت به آزمون های چند گزینه ای دارند.
  • دانلود Trailhead GO بنابراین می تو،د از تلفن خود یاد بگیرید!

از سه تریل می، تشکیل شده است (اینها را به ،وان لیست پخش یادگیری در نظر بگیرید).

  • تریل می، 1 – با اصول اولیه Trailhead، Salesforce و برخی از اصول راهنمای مهم شروع کنید.
  • تریل می، 2 – نگاهی به فناوری ما بیندازید.
  • تریل می، 3 – دست به کار شوید و چند امتیاز ،ب کنید!

یادگیری یک مسابقه نیست

بیش از 5 میلیون زبان آموز در سراسر جهان در Trailhead مهارت ،ب می کنند و اعتبارنامه های ارزشمند رزومه ،ب می کنند، همه اینها در حالی که فرصت های شغلی جدید را کشف می کنند و با افراد پر جنب و جوش ارتباط برقرار می کنند. انجمن پیشگامان.

برای آینده مهارت داشته باشید و مهارت های جدید را از هر کجا بیاموزید.


تلاش ماهانه #RoadToRanger به شما این شانس را می دهد که برنده* یک هودی سیاه نمادین Trailblazer شوید.

Trailblazer هایی که با Trailhead یاد می گیرند، افراد پرشوری هستند که می خواهند مهارت ها و مشاغل خود را رشد دهند، مسیرهای جدید را امتحان کنند و مسیرهایی را برای Trailblazer های آینده ایجاد کنند.

مهارت های جدید را با Trailhead بیاموزید

از هر کجا با Trailblazers ارتباط برقرار کنید

فراموش نکنید، اگر در حال حاضر یک رنجر تریل هد هستید، می تو،د به صعود از رنجر به دابل استار رنجر تا تمام مسیر تا All Star Ranger ادامه دهید!

پلتفرم بازی‌سازی شده Trailhead با ماژول‌های کوچک و مکالمه‌ای، یادگیری مهارت‌های جدید را آسان می‌کند. و Trailhead برای نقش‌ها و سطوح شخصی‌سازی شده است – ملاقات با افراد در هر سطح یا مرحله‌ای از سفر شغلی‌شان که در آن هستند. با کتابخانه روبه رشدی از محتوا که نشان‌های مربوط به تجارت، فناوری، پلتفرم Salesforce CRM و مهارت‌های نرم را پوشش می‌دهد.

با یک حساب رایگان Trailhead شروع کنید

اما چگونه می توان یک رنجر تریل هد شد؟ بهترین مکان برای شروع کجاست؟

سرعت یادگیری هر ، متفاوت است. به یاد داشته باشید که این یک مسابقه نیست! افزایش رتبه شما باید زمان بر باشد و ما آموخته ایم که به طور متوسط ​​حدود 4 ماه طول می کشد تا به رنجر برسید.

ا،ر Trailblazer ها سفر Salesforce خود را با یک هدف آغاز می کنند. شاید آنها بخواهند شغل جدیدی را کشف کنند، مهارت های جدیدی بیاموزند یا گواهینامه Salesforce را دریافت کنند. برای بسیاری، سفر با Trailhead، پلتفرم آموزش آنلاین رایگان Salesforce، و هدف صعود از طریق شروع می شود. رتبه های Trailblazer.

ما امیدواریم که Road to Ranger نه تنها به شما کمک کند تا مهارت‌های خود را بسازید، بلکه به شما کمک کند تا به بهترین Trailblazer تبدیل شوید.

گاهی اوقات، پیدا ، زمان برای اختصاص دادن به Trailhead ممکن است دشوار باشد. اینجاست که انجمن Trailblazer می تواند کمک کند!

مهم نیست که در Trailhead در چه مرحله‌ای هستید، می،‌های جاده به رنجر برای همه من، است. برای کمک به ایجاد دانشی که در این راه به دست می آورید، از طریق آنها به ترتیب متوالی کار کنید.

تماشای Trailblazers که خود را به Trailhead معرفی می‌کنند و هیج، پیدا می‌کنند، نه تنها برای یادگیری، بلکه برای فرصت‌های پلتفرم Salesforce، شگفت‌انگیز است.

* قو،ن رسمی را در sforce.co/TrailheadQuests.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/learn-s،s-earn-trailhead-ranger-rank/

The Road to Ranger برای ایجاد ،یبی عالی از نشان ها و نقاط طراحی شده است تا حدس و گمان را از نحوه رسیدن به وضعیت رنجر دور کند.

به گفتگو در انجمن Trailblazer بپیوندید.


پاداش واقعی برای تبدیل شدن به یک تکاور، البته، تمام آن یادگیری است. اما با کوئست های Trailhead، انگیزه بیشتری برای باز ، رتبه رنجر شما وجود دارد.