Salesforce راه حل CCaaS خود را با ویژگی های جدید اتوماسیون تقویت می کند
رباتهای «فعالسازی» هماکنون در ابر فروش به،وان گزینهای برای کمک عامل در دسترس هستند و از دادهها برای پیشنهاد وظایف به نمایندگان استفاده میکنند و از هدر رفتن فرصتهای فروش جلوگیری میکنند.
همانطور که Schmaier استنباط میکند، نسخههای جدید Salesforce فراتر از ارائه CCaaS آن است، با پیشرفتهای بیشتر مبتنی بر هوش مصنوعی به راهحلهای Sales، Marketing و Commerce Cloud آن اضافه شده است.
با این حال، ربات ،شتین برای فروش، پیچیدگی بیشتری را ارائه می دهد. در لحظات مشخصی ظاهر میشود تا به پرسشها پاسخ دهد، مشتریان را از طریق Slack به نمایندگان فروش متصل کند، و جلسات را بهطور خودکار برنامهریزی کند.
برخی از این دادهها ممکن است از پلتفرم دادههای مشتری Salesforce باشد، که در حال نزدیکتر شدن به مجموعه مشتری 360 خود برای کمک به تجزیه سیلوهای داده است.
Schmaier اظهار داشت: در مواقع عدم اطمینان، برای شرکتها بسیار مهم است که بر هوش و کارایی بیشتر تمرکز کنند و در عین حال در برابر فشارهای خارجی و تغییرات در انتظارات مشتری انعطافپذیر و انعطافپذیر باشند.
در نهایت، Salesforce ویژگیهای مسیریابی جدیدی را اضافه کرده است که مشتریان را به من،ترین کانال بر اساس فعالیتشان هدایت میکند.
Salesforce بسیاری از قابلیتهای اتوماسیون را به مجموعه Customer 360 خود اضافه کرده است و در این فرآیند سرویس Cloud را تقویت میکند.
با انتشار همه این ویژگی های جدید، دیوید اشمایر، رئیس و مدیر ارشد محصول در Salesforce، امیدوار است به ،ب و کارها در کاهش هزینه ها کمک کند.
در حالی که راه حل CCaaS خود را بهبود می بخشد، فروشنده چندین نوآوری مبتنی بر هوش مصنوعی را در یک “کاتالوگ خدمات” جدید بسته بندی می کند، که بعداً در سال 2023 منتشر خواهد شد. saa هدف این ها پشتیب، از مراکز تماس در خودکارسازی سریع تر تماس های تراکنش است.
یک ربات ،شتین برای فروش ابری برای اوا، سال در راه است. این راه حل، تعامل مشتری با نمایندگان فروش را در طول سفرهای مشتری که از وب سایت شرکت عبور می کنند، افزایش می دهد.
در نظر بگیرید که چگونه فروشنده قصد دارد بهره وری عامل را از طریق دسکتاپ یکپارچه خود افزایش دهد. اکنون، توصیههای مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه میکند و اطلاعات مشتری مربوط به تماس را در کانون توجه قرار میدهد.
این مخاطبین شامل بازپرداخت، بازپرداخت و وظایف مربوط به اشتراک است، با روباتهایی که عوامل را از معا، حذف میکنند و از مشتری مدرن و مستقل پشتیب، میکنند.
به لطف گزینه های جدید API که انعطاف پذیری و مقیاس پذیری بیشتری را ارائه می دهند، اکنون بازاریابان ممکن است از CDP در کنار ابزارهای ت،یم بندی خارجی استفاده کنند. در نتیجه، ایجاد و اشتراک گذاری بخش ها در پلتفرم آسان تر می شود.
در نهایت، پیشرفتهای Commerce Cloud شامل یک برنامه جدید Store Associate است. هدف این نوآوری شناسایی مشتریان در فروشگاه است. با انجام این کار، تاریخچه ،ید و توصیه های مربوطه آنها را به همکاران ارسال می کند و راه را برای تعاملات شخصی تر در فروشگاه هموار می کند.
با این حال، شاید این میزان کامل نوآوری پاییزی Salesforce نباشد، زیرا بسیاری پیشبینی میکنند که بسیاری از اعلانهای بیشتر پیش از رویداد Dreamforce آینده آن منتشر شود. بنابراین، با ما همراه باشید!
به طور معمول، این راه حل های ربات به محض بازدید مشتری از یک وب سایت ظاهر می شوند و می پرسند: “چگونه می توانم کمک کنم؟” چنین پیشنهاداتی اغلب باعث ناامیدی می شود و یک کلیک غیرضروری دیگر روی دکمه ضربدر به هر سفر آنلاین اضافه می شود.
علاوه بر این، Salesforce اخیراً یک فروشگاه جدید قابل ،یب را به پلتفرم اضافه کرده است. این به دو ،مت جلویی و پشتی ت،یم شده است و به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا به سرعت نمای مشتری را بدون تغییر مک،ک سفر ،ید سفارشی کنند.
علاوه بر این، افزودن بستههای اتوماسیون جریان به مراکز تماس اجازه میدهد تا بسیاری از فرآیندهای دستی مربوط به ورود مشتری و مدیریت بلیطها را مک،زه کنند.
با انجام این کار، Salesforce بار کاری نماینده را با هوش مصنوعی کاهش می دهد، موضوعی رایج در آ،ین موج انتشار سرویس Cloud.
با Salesforce Customer 360، ،بوکارها میتوانند برای صرفهجویی در زمان و هزینه خود را خودکار کنند تا بتوانند منابع ارزشمند خود را در مواردی که مهم هستند ،ج کنند: هدایت هوشمندانه و شخصیسازی شده مشتریان و تجارب کارکنان.
با افزودن جزئیات بیشتر به حسابهای مشتری و وارد ، آن به Marketing Cloud، فرصتهای شخصیسازی جدید به چشم میخورد.