ممکن است به دنبال خدماتی برای ایجاد جریان های درآمدی جدید و افزایش سطح تعامل مشتری در طول چرخه عمر محصول باشید. بیش از 89 درصد از تولیدکنندگان خدمات را ،اصر مهم یا ضروری ارزش پیشنهادی خود می دانند. شرکا اغلب وظیفه دارند خدماتی را برای شما ارائه دهند و برند شما را نمایندگی کنند، بنابراین حمایت از آنها با اطلاعات و راهنمایی صحیح به نفع هر دوی شما خواهد بود.
استفاده از اتوماسیون و هوش مصنوعی از طریق پلتفرم فعالسازی شریک منجر به بازگشت سرمایه عالی برای شما (و شریکتان) میشود. آیا می خواهید نرخ تولید خود را برای برآوردن بهتر نیازهای تامین شریک تنظیم کنید؟ معاملات شریک خود را دنبال کنید و دسترسی به موجودی و داده های تحویل را به اشتراک بگذارید تا به آنها کمک کنید تا معاملات را سریعتر ببندند. رشد درآمد می تواند باشد 1.4 برابر بیشتر با پلتفرم های فعال سازی شریک.
3. خدمات بهتر مشتری و شریک می تواند درآمد را افزایش دهد
آ گزارش ،تر به اشتراک گذاشته شده است که پلتفرمهای فعالسازی شریک میتوانند دو برابر بیشتر فروش داشته باشند. پلتفرمها میتوانند دادهها، از جمله تاریخچه ،ید مشتری و اطلاعات بیدرنگ محصول را مشاهده کنند تا به شما کمک کنند تیمهای فروش شریک خود را با نشانهها و گامهای بعدی برای بهبود موفقیتشان راهنمایی کنید.
ما دریافتیم که 79٪ از تولیدکنندگان گزارش دادند که داشتن یک منبع داده در طول چرخه عمر مشتری یک اولویت حیاتی است.
2. کمک کنید شرکای تولیدی سریعتر و راحت تر بفروشید
قابلیت های سلف سرویس با کاهش اصطکاک و کاهش هزینه خدمات، هم شرکا و هم مشتریان را توانمند می کند. این ویژگی میتواند قابلیتهایی مانند مقالات و پرسشهای متداول مبتنی بر هوش مصنوعی، ردیابی سفارش و وضعیت، زمانبندی، تجارت الکترونیک، گردش کار گارانتی و موارد دیگر را ارائه دهد. شرکای تولید باید بتوانند تعاملات مشتری را ایجاد و ردیابی کنند، با توانایی تشدید آنها در صورت ،وم (بر اساس متغیرهایی که می تو،د تنظیم کنید).
ارائه پشتیب، از هر دستگاهی، در هر زمان، بر اساس شرایط خودشان، کلیدی است. این پشتیب، به شما فرصتی می دهد تا تجربه مشتری را افزایش دهید و با شریک کانال و مشتری نهایی وفاداری به برند ایجاد کنید. همکاری خدمات بخشی ضروری از یک استراتژی کلی مشارکت شریک است که می تواند به شرکا و تولیدکنندگان در دستیابی به اه، مش، کمک کند. با داده های بلادرنگ در یک پلتفرم مش،، واکنش به تغییر انتظارات مشتری و اجرای بازخوردی که محصولات را بهبود می بخشد، آسان تر است.
قدم های بعدی خود را برای تقویت روابط شریک زندگی بردارید
همکاری با شرکا در صفحه انجمن به شرکا اجازه می دهد پیکربندی، قیمت، قیمت (CPQ) به خودی خود، وضعیت سفارش خود را مشاهده کنید، وضعیت را در موارد خدمات وارد کنید، و از مواد و ال،ای بازاریابی جدید استفاده کنید.
چگونه؟ با سرمایه گذاری در فناوری که شرکای تولیدی شما را برای تجارت با شما و ،ید مشتریان از آنها آسان تر می کند. پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) میتواند با ادغام دادهها در سیستمهای قدیمی در یک پلتفرم واحد، به تجزیه سیلوها کمک کند. این به تیمهای شما دید بیشتری نسبت به کل رابطه میدهد و میتواند اطلاعات را از طریق CRM مستقیماً به شرکای کانال شما گسترش دهد، مانند:
- منجر می شود
- وضعیت سفارش
- قابلیت قیمت گذاری و قیمت گذاری
- موارد خدمات مشتری
- مشکلات خدمات و شکایات
- مقالات دانش
- ادعاهای گارانتی
شرکای تولیدی من، می توانند به شما در افزایش درآمد، به دست آوردن بینش بهتر از مشتری و گسترش حضور برندتان کمک کنند. راهنمای ما را بخو،د تا بیاموزید چگونه فروش را برای شرکا سریعتر و آسان تر کنید.