مرکز تماس با بیمار یک کنسول نماینده است که یک نمای کلی از بیمار را از طریق MuleSoft Direct برای Health Cloud ارائه می دهد.
Salesforce قابلیت های جدید Customer 360 for Health را منتشر کرده است که به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی اجازه می دهد تا تجربیات شخصی سازی شده تری برای بیمار ایجاد کنند.
Data Cloud for Healthcare به سازمانها اجازه میدهد تا دادههای بالینی و غیر بالینی بیمار را از پروندههای الکترونیک سلامت (EHR)، ارزیابیها، دادههای اجتماعی و رفتاری و موارد دیگر به نمایه بیمار متصل کنند.
گزارش Salesforce نشان داد که 79 درصد از سازمان های مراقبت های بهداشتی افزایش کارایی و کاهش هزینه های عملیاتی را به ،وان اولویت های دو سال آینده ذکر کرده اند.
قابلیت های سلامت جدید مشتری 360
“آینده مراقبت های بهداشتی نیازمند فناوری های قابل اعتماد و سازگار برای کمک به ارائه سطوح بیشتری از شخصی سازی و اتوماسیون است.
کانال های صوتی سازگار با HIPAA به نمایندگان اجازه می دهد تا تماس های خود را با بیماران خصوصی و ایمن نگه دارند.
CX Today اخیراً پنج مورد برتر استفاده از CX در صنعت مراقبت های بهداشتی را بررسی کرده است.
Tableau Accelerators برای Health Cloud داشبوردهای هوشمندی برای موارد استفاده از جمله تجزیه و تحلیل ارجاع، تجزیه و تحلیل ریسک و بینش هستند. شتابدهندههای ج، را میتوان سفارشیسازی کرد و با دادههای آنها ،یب کرد تا بینشهای مبتنی بر داده را بهبود بخشد.
این بینش های بهداشتی به سازمان ها کمک می کند تا خطرات بالقوه را شناسایی کنند، بیماران را از طریق ارتباطات شخصی سازی شده آموزش دهند و در مورد رویکردهای درم، تصمیم گیری کنند.
با استفاده از مرکز تماس، سازمانهای مراقبتهای بهداشتی میتوانند با برنامهریزی قرار ملاقات و بهروزرس، اطلاعات صورتحساب و بیمه، تعاملات بیمار را بهبود بخشند.
توصیههای مقاله ،شتین، توصیههای مقاله دانش مبتنی بر هوش مصنوعی را در مورد موضوعات رایج، مانند ادعاهای موجود و پوشش بیمه، به نمایندگان ارائه میدهد.
آمیت خانا، SVP و GM، مراقبت های بهداشتی و علوم زندگی در Salesforce، گفت:
Home Health به اتوماسیون فرآیندهای مصرف و زمانبندی برای درمان در خانه با برنامهریزی گردشهای کاری برای تغییر مجوزهای قبلی به بازدیدهای برنامهریزیشده، بسته به ترجیحات بیمار، کمک میکند.