شخصیسازی را میتوان از طریق روشهای مختلفی از جمله ایمیلهای شخصیسازیشده، کمپینهای بازاریابی هدفمند و توصیههای شخصیشده محصول به دست آورد. با ارائه یک تجربه شخصی، ،ب و کارها می توانند رضایت و وفاداری مشتری را بهبود بخشند.
امنیت داده ها و حریم خصوصی
راه حل های CRM احتمالاً به بخشی از این محیط ابری فراگیر برای CX و مدیریت ارتباطات تبدیل می شوند. این ابزارها به طور فزایندهای انعطافپذیرتر و سازگارتر میشوند و با طیف وسیعتری از ابزارها برای نمایندگی فروش یا نمایندگی خدمات مدرن ادغام میشوند. راه حل های امروزی برای کار یکپارچه با همه چیز از ابزار مرکز تماس گرفته تا سیستم های UC برای ارتباط ساخته شده اند.
تمرکز بیشتر روی تجربه نماینده
بهویژه در محیط ،یبی امروزی، جایی که اعضای تیم ممکن است به پشتیب، فناوری اطلاعات دسترسی نداشته باشند، ساده و کارآمد بودن استفاده از نرمافزار بسیار مهم است. بزرگترین موانع برای پذیرش فناوری CRM اغلب حول محور بودجه و نگر، در مورد سهولت استفاده می چرخد. صرف زمان برای یافتن راه حلی که نمایندگان شما به راحتی می توانند از آن استفاده کنند، قطعا در آینده نتیجه خواهد داد.
صنعت نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به طور مداوم در حال تحول است و برای ،ب و کارهایی که می خواهند جلوتر از منحنی ها باقی بمانند، با آ،ین روندها آشنا می شوید. در این مقاله، 8 روند برتر در صنعت نرمافزار CRM را بررسی خواهیم کرد و اینکه چگونه میتوانند برای ،بوکارها در هر اندازه مفید باشند.
هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی
الگوریتمهای هوش مصنوعی و ML همچنین میتوانند برای شخصیسازی تجربیات مشتری، بهبود تجزیه و تحلیل پیشبینیکننده و بهبود تعامل با مشتری استفاده شوند. به ،وان مثال، با چت رباتهای مبتنی بر هوش مصنوعی، ،بوکارها میتوانند پشتیب، فوری از مشتریان ارائه کنند و عوامل خدمات مشتری را برای درخواستهای پیچیدهتر آزاد کنند. هوش مصنوعی همچنین میتواند رفتار مشتری را تجزیه و تحلیل کند و به شرکتها کمک کند تا پیشنهادات خود را برای به حدا،ر رساندن رضایت مشتری شخصیسازی کنند.
پشتیب، Omnichannel
بسیاری از CRM ها حتی شروع به استفاده از ابزارهایی می کنند که به طور خاص برای بهبود تجربه مشتری در نظر گرفته شده است، مانند ربات های پشتیب، داخلی برای پاسخ به سؤالاتی که ممکن است اعضای تیم هنگام کار داشته باشند.
همه گیری انتقال به سمت “XaaS” را تسریع کرده است (همه چیز به ،وان یک سرویس) چشم انداز، جایی که می تو،م به ابزارهای بیشتری که برای بهره وری روزمره در ابر نیاز داریم دسترسی داشته باشیم. در حال حاضر، شرکت ها به سرعت محیط های مرکز تماس خود را با استفاده از CCaaS به ابر منتقل می کنند تا از تداوم استراتژی های خدمات مشتری در هر شرایطی اطمینان حاصل کنند.
پشتیب، Omnichannel به ،بوکارها اجازه میدهد تا یک تجربه مشتری بینقص را در چندین کانال از جمله ایمیل، رسانههای اجتماعی، تلفن و چت زنده ارائه دهند. با ارائه یک تجربه ثابت، ،ب و کارها می توانند رضایت و وفاداری مشتری را بهبود بخشند.
CRM مبتنی بر ابر
Social CRM گرایش دیگری است که در صنعت نرم افزار CRM پدیدار شده است. CRM اجتماعی شامل استفاده از پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای تعامل با مشتریان، نظارت بر مکالمات رسانه های اجتماعی و ارائه پشتیب، از مشتریان اجتماعی است.
با CRM اجتماعی، ،بوکارها میتوانند بینشهای ارزشمندی در مورد ترجیحات، نظرات و رفتارهای مشتری به دست آورند. اجتماعی CRM همچنین به ،ب و کارها اجازه می دهد تا با ارائه یک تجربه شخصی، روابط قوی تری با مشتریان ایجاد کنند.
شخصی سازی
با افزایش حجم دادههای مشتری که جمعآوری میشود، امنیت دادهها و حفظ حریم خصوصی به نگر،های مهمی برای ،بوکارها تبدیل شده است. تضمین امنیت داده ها و حفظ حریم خصوصی به اولویت اصلی ارائه دهندگان نرم افزار CRM تبدیل شده است.
افزایش پشتیب، omnichannel روند دیگری است که در صنعت نرم افزار CRM شتاب گرفته است. با افزایش تعداد کانال های ارتباطی موجود، ،ب و کارها باید اطمینان حاصل کنند که در همه پلتفرم ها قابل دسترسی هستند.