گسترش فروشندگان چیست؟ | نیروی فروش

اکنون که می‌د،د پراکندگی فروشنده چیست و چرا مهم است بد،د که آیا ،ب‌وکار شما دارای برنامه‌های کاربردی بیش از حد است، زمان آن رسیده است که با کارایی بیشتری شروع به فعالیت کنید. طبق گفته رهبران فروش که توسط Salesforce مشورت شده است، این چهار مرحله می‌تواند به رفع پراکندگی فروشنده شما کمک کند:

  1. لیستی از تمام برنامه های خود تهیه کنید. افرادی را از تمام بخش‌های خود گرد هم بیاورید تا برنامه‌هایی را که در فروش، خدمات، بازاریابی، منابع انس،، فناوری اطلاعات یا جاهای دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند، مقایسه کنید.
  2. یک ممیزی انجام دهید تا ببینید چه چیزی کار می کند – و چه چیزی کار نمی کند. ببینید تیم‌های شما واقعاً از چه ابزارهایی استفاده می‌کنند، از چه مجوزهای نرم‌افزاری استفاده نمی‌شود، چه نرم‌افزاری قدیمی است، کجا موارد تکراری دارید و موارد دیگر.
  3. پیاده سازی یک راه حل همه کاره را در نظر بگیرید. ممیزی انجام دهید تا ببینید در حال حاضر با چند فروشنده مختلف کار می کنید. اینها ممکن است در بین بخش ها ادغام نشوند و باعث ناکارآمدی بیشتر شوند. با استفاده از یک یا چند فروشنده، پشته فناوری خود را ساده کرده و به آن اجازه می دهید کارآمدتر عمل کند.
  4. از پراکندگی فروشندگان در آینده با چک-این های منظم اجتناب کنید. فقط آن را تنظیم نکنید و فراموش نکنید. هر سه ماه با تیم‌های خود تماس بگیرید تا ببینید چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی نیاز به به‌روزرس، یا حذف دارد. این می تواند به کاهش هزینه ها و جریان کار کمک کند.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/vendor-sprawl/

این منجر به داشتن برنامه ها و سیستم های بسیار زیادی می شود که نه تنها با هم کار نمی کنند، بلکه گاهی اوقات علیه یکدیگر کار می کنند.

طبق گزارش MuleSoft 2023، شرکت‌های سازم، متوسط ​​از بیش از 1000 برنامه مختلف در بخش‌های جداگانه استفاده می‌کنند که اغلب به صورت سیلو هستند. گزارش معیار اتصال. این به ،وان گسترش فروشندگان شناخته می شود. تیم‌های فناوری اطلاعات همچنان با چالش‌های فناوری و فرآیند مواجه هستند که برای ساده‌سازی تحولات دیجیتالی خود تلاش می‌کنند. تقریباً نیمی از رهبران ارشد فناوری اطلاعات می گویند که بهبود فرآیندها در 12 ماه آینده اولویت اصلی است زیرا 36 درصد گفتند که برنامه ها و داده ها در صدر لیست موانع آنها قرار دارند. عدم رسیدگی به این مسائل همچنان میلیون‌ها هزینه برای شرکت‌ها دارد و در نتیجه ناکارآمدی بیشتری را به همراه خواهد داشت.

چرا این مهم است؟

میخواهی بیشتر بد،؟ در اینجا یک نگاه عمیق تر است.

کاهش پراکندگی فروشندگان

3 دقیقه مطالعه

یک همکار فروش پرداخت را از مشتری می پذیرد: پیش بینی های ،ده فروشی

5 پیش بینی برای ،ده فروشی در سال 2023: ببینید چه چیزی در فروشگاه است

صرف نظر از چشم انداز اقتصادی، پشته فناوری یک شرکت اغلب به بودجه زیادی نیاز دارد. در واقع، میانگین سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات افزایش یافته است به 11.7 میلیون دلار رسید. اما وقتی بخش‌ها به طور مستقل عمل می‌کنند و ارتباط برقرار نمی‌کنند، سیستم‌ها می‌توانند ت،یر شوند و کار اضافی ایجاد کنند. نکته کلیدی این است که افراد از آن بخش‌های مجزا را دور هم جمع کنید تا در مورد آنچه که هر کدام استفاده می‌کنند بحث کنند، ببینند کراس اوور کجاست، و در صورت امکان سیستم‌ها را ادغام کنند.

ایزا، گفت: «درصد زیادی از مردم پراکنده فروشنده هستند، و در برخی موارد حتی نمی دانند که فروشندگان پراکنده شده اند یا حتی با هم همپوش، دارند. آنها چرخ را با همان محصول کپی می کنند یا ممکن است بخشی از چرخ را با فروشنده دیگری کپی کنند. پس چگونه می توانم در مورد چیزی اقدام کنم و چه ،ی آن قو،ن را تعریف می کند؟

مسئولیت حل چنین مشکل فراگیر نباید فقط به عهده CIO، CTO یا بخش فناوری اطلاعات باشد. ایزا، گفت که این باید یک فرآیند بین بخشی باشد تا همه در یک صفحه قرار گیرند.

مقالات پرطرفدار

کارگر از راه دور مشتریان خود را چک می کند

نحوه ایجاد روابط با مشتری در حین کار از راه دور

تصویر بزرگ

والا افشار، مبشر ارشد دیجیتال Salesforce، “بسیاری از این سیستم ها اتصال ضعیفی دارند.” اخیرا نوشته استبا ارجاع به گزارش MuleSoft. همان تحقیقات نشان می‌دهد که سیلوهای داده به‌دست‌آمده مانعی برای ایجاد تجربیات کاربری یکپارچه برای ۹۰ درصد سازمان‌ها هستند.»

به هر ،ب و کاری که از فناوری استفاده می کند نگاه کنید، متوجه خواهید شد که بیشتر شرکت ها از برنامه های کاربردی زیادی استفاده می کنند. در واقع، یک شرکت متوسط ​​از بیش از 1000 برنامه کاربردی استفاده می کند.

گسترش فروشندگان چیست؟ این زم، اتفاق می‌افتد که ،ب‌وکارها برنامه‌های کاربردی نرم‌افزاری را در بخش‌های مختلف اضافه می‌کنند و ناکارآمدی ایجاد می‌کنند. این می‌تواند باعث ایجاد نفخ در فناوری شود، که می‌خواهید برای ساده‌سازی فناوری و بودجه‌تان و ایجاد تجربیات دیجیتالی یکپارچه از آن اجتناب کنید.

RBC Wealth Management از Salesforce استفاده کرد تا 26 سیستم مجزا را در یک واحد ادغام کند و در نهایت زمان حضور مشتری را از هفته ها به 24 دقیقه کاهش دهد.


گسترش فروشندگان چیست و چرا مشکل دارد؟

اینجا جایی است که ادغام فروشنده می تواند به شرکت ها کمک کند تا به همه چیزهایی که در آن هزینه کرده اند و در بخش های مختلف اجرا کرده اند نگاه کنند. طبق گفته یک تیم متقابل در Salesforce که بر روی یکپارچه سازی فروشنده کار می کند، اجرای آن می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • کاهش هزینه با تعیین اینکه کدام برنامه های قدیمی به طور استراتژیک برای تخصیص بهتر زمان و منابع استفاده نمی شوند. پولی که مشتریان همچنان برای نگهداری و پشتیب، از این برنامه ها پرداخت می کنند، می تواند برای اه، استراتژیک تر استفاده شود.
  • بهبود کارایی با تعیین اینکه کدام محصولات به بهترین وجه نیازهای تجاری آنها را پشتیب، می کنند. به ،وان مثال، یک مشتری ممکن است سه تا چهار برنامه داشته باشد که کاری را که یک محصول می تواند انجام دهد انجام می دهد.
  • افزایش بهره وری با کاهش اصطکاک، افزایش انعطاف‌پذیری، به حداقل رساندن تلاش‌های پشتیب،، حمایت از توسعه، و ارتقای یکپارچه‌سازی بیشتر با یک راه‌حل.
  • از حریم خصوصی محافظت کنید با انجام موجودی برنامه مشتریان می توانند مطابقت با استانداردهای حریم خصوصی و امنیتی را بهبود بخشند. شرکت‌هایی که داده‌های مشتری را در تعداد زیادی از برنامه‌ها پخش می‌کنند، اغلب پیروی از مقررات ،تی را دشوار می‌دانند – و عدم انطباق با آن می‌تواند بسیار گران باشد.

6 دقیقه مطالعه

چهار مرحله برای رفع پراکندگی فروشنده

امروزه بیش از 70 درصد از تعاملات با مشتری دیجیتالی است و سازمان ها را برای داشتن تجربیات کاربری مرتبط تحت فشار قرار می دهد. گسترش فروشندگان، که به نام نفخ فناوری نیز شناخته می‌شود، زم، اتفاق می‌افتد که ،ب‌وکارها برنامه‌های کاربردی نرم‌افزاری را در بخش‌های مختلف اضافه می‌کنند و ناکارآمدی‌های زیادی را ایجاد می‌کنند. این منجر به از دست دادن درآمد، زمان از دست رفته، کار اضافی برای کارکنان فناوری اطلاعات و موارد دیگر می شود.

حرکت بعدی شما

  • تعیین کنید که آیا برنامه های رقیب زیادی دارید که باعث ناکارآمدی می شوند.
  • یک حسابرسی برنامه را اجرا کنید.
  • در میان بخش ها شفاف باشید و اطلاعات را به اشتراک بگذارید.
  • ،ج خود را با یک یا فقط چند فروشنده تجمیع کنید.
  • با فروشندگان خود ارتباط برقرار کنید و پشته فناوری خود را یک تا دو بار در سال بررسی کنید.

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

برای صرفه جویی در زمان و هزینه، ادغام فروشنده را اجرا کنید

چارلی آیزا،، معاون رئیس و مدیر ارشد فنی برای ارتباط با مشتری در Salesforce، گفت: «تلاش‌ها به روش‌های مختلف تکراری هستند. “و تکراری بودن از همه چیز ناشی می شود، از نیاز به مذاکره برای قراردادهای فروشنده جداگانه با هر فروشنده تا قرار دادن یک میخ مربع در یک سوراخ گرد در هنگام ادغام بین فروشندگان.”