“زم، که من پیوستم [Grubhub]ما تیم عملیاتی نداشتیم و ،ی از این ،ب و کار که سیستمها و ابزارهای ما را مدیریت کند نداشتیم.» میگان رولاندو، مدیر ارشد استراتژی و عملیات اکتساب. اساساً به همین دلیل است که تیمی را برای انجام این کار در سازمان فروش ما به دست آوردم و ایجاد کردم.
3. یک راه حل همه کاره را در نظر بگیرید
اگر متعهد به بررسی های منظم باشید، از نفخ و کاهش هزینه های غیرضروری جلوگیری می کنید. حتی بهتر از آن، ناکارآمدی هایی را که فروشندگان شما را از کاری که برای آن استخدام شده اند دور می کند: فروش.
کشف کنید که چگونه تیم های عملیات فروش ابزارهای خود را ساده می کنند
لیندزی بوگزمدیر توسعه فروش جه، کوانتوم متریک، یک پلتفرم طراحی مداوم محصول، گفت که تیم او یک راه حل همه کاره را برای مبارزه با “تورم تب” انتخاب کرده است.
ایجاد یک لیست نیز می تواند به شما کمک کند:
- مجوزهای سایتی را که از آنها استفاده نمی کنید – یا به طور کامل از آنها استفاده نمی کنید، کشف کنید
- ببینید فرآیند فروش شما در کجا به خوبی توسط فناوری پشتیب، میشود – و کجا نیست
- ابزارهای قدیمی را که ممکن است نیاز به ارتقا یا برش داشته باشند، شناسایی کنید
تیم Rolando در Grubhub همچنین یک ابزار همه کاره را پیاده سازی کرد، اما تصمیم گرفت قرارداد گران قیمت خود را تمدید نکند، پس از تجزیه و تحلیل هزینه و بازخورد از فروش، مسائل مربوط به هزینه و بهره وری را آشکار کرد. برای مثال، نمایندگان فروش، استفاده از این ابزار را زمانبر و دشوار میدانستند.
مدور با صحبت با شرکای خود متوجه شد که آنها در پرتال های زیادی با تیم فروش در تعامل هستند. او گفت: «هل ، شرکا و اعضای جامعه به مکانهای مختلف باعث ایجاد سردرگمی شد. همچنین مقدار قابل توجهی کار و نگهداری برای تیم ما ایجاد کرد تا ابزارهای فردی را در مکانهای مختلف مدیریت کند.»
یافتن ابزار چند منظوره من، تنها بخشی از معا، است. همچنین برای جلوگیری از نفخ در ماهها و سالهای آینده، باید در بالای پشته فناوری فروش خود بم،د. برای انجام این کار، بازخورد منظم از فروشندگان خود دریافت کنید – و به بینش آنها اعتماد کنید.
درباره اینکه چگونه عملیات فروش می تواند اضافه بار کلیک را برای تکرارها حذف کند، بیشتر بیاموزید.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/sales-tech-stack/
و تهیه لیست شما را برای مرحله بعدی آماده می کند: درخواست بازخورد از تیم خود.
2. یک ممیزی انجام دهید تا ببینید چه چیزی کار می کند – و چه چیزی نیست
با فهرست ، همه ابزارهایی که تیم شما به صورت روزانه استفاده میکند، هزینه هر کدام و تاریخ تمدید آنها شروع کنید. شما باید این لیست را هر سه ماه یکبار به روز کنید.
با استفاده از بازخورد تیم، لیست در حال اجرا خود را از فناوری به روز کنید. در پایان سه ماهه، مراحل بالا را تکرار کنید. نگاهی دیگر به موجودی و ابزارهای برش خود که به آن نیاز ندارید بیندازید یا یک راه حل همه کاره را در نظر بگیرید.
کنترل پشته فناوری فروش خود را حفظ کنید
پس از تکمیل بررسی فنی، استفاده اولیه هر ابزار را مجدداً ارزیابی کنید و ببینید آیا میتو،د ابزارهای تک کاره را با ابزارهای چند منظوره قویتر جایگزین کنید. به همان اندازه مهم: مطمئن شوید که هر راه حل همه کاره ای که انتخاب می کنید دارای بهترین ویژگی برای تیم شما باشد. در نهایت، در نظر بگیرید که ابزار چقدر بصری است، چقدر هزینه دارد، و چقدر خوب با سایر ابزارهای حیاتی که تیم شما هر روز استفاده می کند، یکپارچه می شود.
مقالات فروش را فقط برای شما در صندوق ورودی خود انتخاب کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
ده. این میانگین تعداد ابزارهایی است که تیم های فروش برای بستن معاملات استفاده می کنند. CRM؟ بررسی. پیش بینی؟ بله تجزیه و تحلیل؟ ابزاری برای آن وجود دارد. فهرست به اصطلاح “راه حل ها” ادامه دارد.
چگونه می د،د که آیا ابزارهای موجود در لیست شما به فروش تیم شما کمک می کند یا فقط در مسیر قرار می گیرد؟ از نمایندگان خود بپرسید که چگونه از هر یک استفاده می کنند. یا، اگر زمان و منابع دارید، موارد استفاده ای را که از نگه داشتن یک ابزار خاص پشتیب، می کند، ارزیابی کنید. هر دو تاکتیک می توانند به شما کمک کنند تا تشخیص دهید کدام ابزار در پشته فناوری فروش شما واقعا ضروری است و کدامیک اضافی هستند.
4 دقیقه مطالعه