چرا این مهم است؟
تصویر بزرگ
گزارش پایداری اجباری محتمل به نظر می رسد، بنابراین سازمان ها باید از منظر تاریخی و نسبت به صنعت خود، ردپای کربن خود را کنترل کنند.
حسابداری کربن 101
او افزود که Salesforce بسیاری از استراتژی پایداری خود را منبع باز کرده است، با کاغذهای سفید، کتاب های راهنما، راهنماهای پایداری در خانه، و نمایشگاه پایداری که به تمام قراردادهای تدارکات تامین کننده اضافه شده است. این نمایشگاه، که به ،وان طرحی به اشتراک گذاشته شده است که سایر سازمان ها می توانند اتخاذ کنند، تعهدی است که در قراردادهای زنجیره تامین گنجانده شده است تا به تامین کنندگان کمک کند تا انتشار کربن خود را کاهش دهند. ما همچنین یک برنامه اقدام آب و هوایی را منتشر کردیم که شش اولویت را شامل می شود: کاهش انتشار، حذف کربن، احیای ا،یستم، آموزش و بسیج، نوآوری، و مقررات و سیاست.
همکاری و شفافیت
بسیاری از شرکتها سالهاست که میزان انتشار گازهای گلخانهای را اندازهگیری میکنند و اعتبار زیستمحیطی خود را تبلیغ میکنند. اما بدون استانداردها، دستورات یا ممیزی های پذیرفته شده جه،، تأثیر آن خاموش شده است. در طول همین دوره 20 ساله افزایش گزارشدهی و سرمایهگذاری پایدار، انتشار کربن همچنان رو به افزایش بوده و آسیبهای زیستمحیطی تسریع شده است. نوشت کنت پوکر، مدرس ارشد در مدرسه فلچر در دانشگاه تافتس، در هاروارد بیزینس ریویو.
،ب و کارها نقش بزرگی در کنترل انتشار گازهای گلخانه ای جه، و مع، ، حداقل برخی از تأثیرات تغییرات آب و هوا دارند. تنظیمکنندههای فدرال در حال نزدیکتر شدن به رسمی ، نوعی گزارشدهی پایداری هستند که انتظار میرود در بهار امسال باشد. در همان زمان، چهار شرکت بزرگ حسابداری هستند در حال افزایش رتبه حسابرسی خود با کارشناسان ESG در انتظار قو،ن افشای جدید.
در اینجا نحوه کنترل ردپای کربن خود آورده شده است.
فن آوری
در اینجا چیزی است که شما باید بد،د.
Salesforce می تواند به شما در آماده سازی کمک کند
Anuraag Jhawar، تحلیلگر ارشد گزارش جه، ESG در Salesforce، گفت: «Salesforce به مدیریت تجزیه و تحلیل و گزارشدهی کمک میکند و Tableau تصاویری را ایجاد میکند که متخصصان آب و هوا میتوانند با C-suite به اشتراک بگذارند تا اطلاعات م،ادار و قابل هضم را منتقل کنند.
دلیلش این است که قانونگذاران کالیفرنیا چنین کرده اند لوایح پیشنهادی شرکتها را م،م میکند تا، از جمله موارد دیگر، انتشار گازهای گلخانهای، از جمله انتشارات محدوده 3 ناشی از زنجیره تامین آنها را افشا کنند.
پس از شفافیت در مورد انتشار گازهای گلخانه ای، گام بعدی تعیین اه، برای جایی که باید باشید، تصویب یک برنامه اقدام آب و هوا برای رسیدن به آنجا، و ادغام کامل این طرح در استراتژی ،ب و کار است.
جهوار گفت: «مشتریان ما از ما اطلاعات پایداری می خواهند. “آنها می خواهند در مورد آلاینده های مرتبط با استفاده از Salesforce بدانند. در گذشته آنها ممکن است فقط این اطلاعات را برون یابی کرده باشند، اما اکنون میتو،م با اطمینان بیشتری بگوییم که این رقم چیست.”
با استفاده از فناوری برای ردیابی و مدیریت تمام داده های انتشار کربن، ردپای کربن خود را کنترل کنید. انجام این کار برای کره زمین ضروری است و برای تجارت خوب است. کربن زدایی اقتصاد خواهد شد در نهایت تولید کند تریلیون ها برای اقتصاد و مشاغل بی شمار.
اگر این کار را نکنید [measure scope 3 emissions] شما نمی تو،د بگویید که یک رهبر هستید. “این یک تغییر بزرگ است. تغییر بزرگ دیگر … در ذهنیت و ا،امات واقعی است که از بخش مالی وارد می شود، زیرا این یک تغییر دهنده بازی است.
تعهد
Net Zero Cloud تمام دادههای انتشار کربن را ردیابی و مدیریت میکند، که در یک پلتفرم جریان مییابد تا به ذینفعان تصویر دقیقی از محدوده خود ارائه دهد 1، 2 و 3 انتشار این بسیار مهم است. Scope3، که شامل انتشارات تولید شده خارج از دارایی های تحت مالکیت و عملیاتی سازمان است – برای مثال، همه چیزهایی که توسط شرکا، تامین کنندگان و مشتریان ایجاد می شود. حساب ها برای ا،ر انتشار گازهای گلخانه ای یک شرکت معمولی.
شما باید آماده باشید.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/sustainability-reporting/
چرا و چگونه باید کربن خود را مح،ه کنید؟ با این همه دانستن، از کجا شروع می کنید؟ این پرایمر ساده همه چیز را نشان می دهد.