آیا چت بات شما باید مانند یک انسان صحبت کند؟
از آنجایی که خدمات عالی باعث می شود 94٪ مشتریان احتمال بیشتری برای ،ید دوباره داشته باشند (و اینطور است بسیار پرهزینه تر برای جذب ،یداران جدید به جای حفظ ،یداران موجود)، ما انتظار داریم که ،ده فروشان بر جذب مشتریان با شرایط خود تمرکز کنند. با توجه به اینکه 57 درصد از مشتریان ترجیح میدهند با شرکتها به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنند، به دنبال ،دهفروشان باشید تا صدای کانالهای دیجیتالی مانند ویدیو، متن و چت را افزایش دهند.
اطمینان حاصل کنید که با مشوق های من، به همکاران خود انگیزه می دهید. فراتر از معیارهای طول صف و فروش در هر فوت مربع نگاه کنید. بر اساس تعامل، فالوورها و فروش به آنها پاداش بدهید. دادن محیط کاری من، به آنها نیز اهمیت دارد. زمان و فضایی را که منحصراً به پخش زنده اختصاص داده شده است برنامه ریزی کنید تا همکاران شما با مسئولیت های رقابتی در فروشگاه منحرف نشوند.
پیشبینی ،دهفروشی 4: خدمات مشتری فراتر از مرکز تماس گسترش خواهد یافت
تنها افزایش 5 درصدی در حفظ مشتری می تواند افزایش یابد سود از 25% تا 95%. با در نظر گرفتن این موضوع، پیشبینی میکنیم که ،دهفروشان با گسترش به صنایع جدید بر افزایش ارزش طول عمر مشتری تمرکز کنند. چالش؟ مشتریان در حال حاضر مشکلی برای تغییر نام تجاری ندارند، و طرحهای وفاداری اولیه پاداش برای تراکنشها دیگر کار نمیکنند.
در نتیجه، ،ده فروشان با برنامه های وفاداری خلاق تر می شوند. آنها همچنین به دنبال رشد با گسترش در حوزه سلامت، فناوری، تدارکات و رسانه هستند. شبکه های رسانه ای ،ده فروشیبه ویژه، با ترسیم فضای تبلیغاتی بر اساس علایق مشتری، درآمد را افزایش دهید و به شما کمک می کند محصولات و خدمات خود را بدون هزینه های موجودی اضافی گسترش دهید. همانطور که مشتریان در دستههای جدید ،ید میکنند، شما حتی بیشتر در مورد ترجیحات و عادات ،ید آنها خواهید آموخت و به شما امکان میدهد پیشنهادات شخصیتر را سریعتر ارائه دهید.
همکاران فروشگاه – مهمترین سفیران برند شما – در حال گسترش نقش های خود هستند و در زمینه هایی مانند استایلیست های شخصی، کارشناسان انجام امور و نمایندگی های خدمات فعالیت می کنند. با توجه به این موضوع، ما پیشبینی میکنیم که 60 درصد از فروش دیجیتال تحت تأثیر فروشگاههای فیزیکی و همکاران قرار میگیرد، صرف نظر از اینکه تقاضا در کجا ایجاد شده یا برآورده میشود.
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
پیش بینی ،ده فروشی 3: همکاران فروشگاه نیز پخش زنده را تسریع می کنند
بنابراین، موفقیت در ،ده فروشی امسال چگونه به نظر می رسد؟ در اینجا یک نکته وجود دارد: روی مشتری تمرکز کنید. راضی نگه داشتن آنها در حین اجرای کارآمد ،ب و کار، کلید اصلی آن است. در گفت،ای ما با ،ده فروشان، واضح است که بسیاری به دنبال چابکی و انعطاف پذیری هستند. آنها در حال بازنگری در نقش همکاران هستند. آنها در حال بازسازی عملکرد خود هستند. آنها در حال اختراع مجدد سرویس دستکش سفید هستند.
،دهفروشان در سه سال گذشته از برخی حلقههای بسیار سخت عبور کردهاند، و این اختلالات در سال 2023 باقی میماند. بازار کار فشرده، آشفتگی زنجیره تامین، و قیمت های بالا را حفظ کرد به آزمایش توانایی ،ده فروشان برای رشد و در عین حال سودآور بودن ادامه دهید. برندهایی که در کنار هم قرار میگیرند، آنهایی هستند که میتوانند وفاداری مشتری را به دلیل مق، با اثرات آن ایجاد کنند ادامه باد مخالف اقتصادی.
در اینجا، ما پنج پیشبینی خود را برای ،دهفروشی در سال 2023 به اشتراک میگذاریم و توضیح میدهیم که اکنون چه کاری میتو،د برای افزایش وفاداری به برند و کارآمدتر شدن انجام دهید.
تجربیاتی ایجاد کنید که حفظ مشتری را افزایش می دهد و هزینه ها را کاهش می دهد
5 دقیقه مطالعه
پیشبینی ،دهفروشی 5: زنجیره تامین به دفتر اصلی منتقل میشود
با تجسم مجدد برنامه وفاداری به برند خود، ،یداران را به بازگشت نگه دارید.