فعال بودن ،یبی از دانستن دارایی های خود و شناخت مشتریان است. شما به راحتی می تو،د این بهترین شیوه ها را در استراتژی خدمات مید، خود پیاده کنید.
داده های خود را وارد عمل کنید
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
خدمات صحرایی فعال چگونه پول بیشتری برای شما به ارمغان می آورد؟
علاوه بر استفاده از وظایف تعمیر و نگهداری مکرر مبتنی بر تقویم، می تو،د تعمیر و نگهداری را بر اساس استفاده یا شرایط دارایی تنظیم کنید. به این ترتیب می تو،د از زمان کارکرد دارایی اطمینان حاصل کنید و هزینه ها را کاهش دهید.
از یک راه حل مدیریت خدمات مید، همه کاره استفاده کنید
یکی از راه هایی که می تو،د از نیاز به خدمات تعمیر و نگهداری جلوگیری کنید، استفاده از تعمیر و نگهداری پیشگیرانه است که به شما در کاهش هزینه های عملیاتی کمک می کند.
با این داده ها، تکنسین سپس یک قطعه اتاق یدکی را در صورت نیاز برای سرویس می آورد. نه تنها ونتیلاتور به طور کامل تعمیر می شود، بلکه برای نگهداری پیشگیرانه در آینده نیز برنامه ریزی شده است و مشتری از خدمات خود راضی نیست، حالا که می تواند دوباره به راحتی نفس بکشد.
نگهداری پیشگیرانه را به برنامه خود اضافه کنید
امروزه از سازمانهایی مانند شما خواسته میشود که کارآمدتر شوند و هزینهها را کاهش دهند و در عین حال ،بوکار خود را در حال اجرا و مشتریان خود راضی نگه دارند. خدمات پیشگیرانه می تواند به کاهش این فشار کمک کند و شما را برای موفقیت آماده کند.
با فعال بودن، تیم ها می توانند به طور موثرتری به مشتریان خدمات ارائه دهند و نه تنها در مورد نیازهای فعلی آنها بلکه در مورد آنچه در آینده به آنها نیاز خواهند داشت بیشتر بیاموزند. ما دریافتیم که 84 درصد از تصمیم گیرندگان می گویند که بازده عمده ای از سرمایه گذاری های خدمات مید، خود می بینند.
با یک استراتژی خدمات پیشگیرانه، طول عمر دارایی را افزایش داده و با انجام کارهای بیشتر در هر بازدید، تعداد چرخ های کامیون را کاهش می دهید. همه اینها در راستای یک هدف جه، پایداری عمل می کند. 81 درصد از مدیران عامل می گویند که در حال توسعه جدید هستند محصولات و خدمات پایدار. خدمات صحرایی فعال نه تنها به شما در کاهش هزینه های عملیاتی کمک می کند، بلکه به محیط زیست نیز کمک می کند. این یک برد-برد است.
هر بار که به مشتری خدمات می دهید، بینش ارزشمندی در مورد نحوه استفاده آنها از دارایی های شما به دست می آورید. شما می تو،د از داده هایی که از قبل در اختیار دارید برای یادگیری آنچه برای آینده نیاز دارید استفاده کنید. تجزیه و تحلیل داده های مبتنی بر استفاده مانند تاریخچه تعمیرات یک محصول برای انطباق تعمیر و نگهداری با هر دارایی.
روندهای برتر را از کارشناسان خدمات مید، کشف کنید و بیاموزید که چگونه می تو،د شرکت خود را برای آینده آماده کنید.