متأسفانه، با وجود ،ن نزدک مبنی بر این که فروشنده این کار را در 12 دسامبر انجام خواهد داد، آوایا هنوز تماسی با ارقام دقیق تر برگزار نکرده است.
اکنون، شروع به انتشار نوآوری هایی کرده است که چشم ها را به خود جلب می کند.
در پلتفرم Salesforce تعبیه شده است و از اتصال دهنده ها به تمام ابرهای Salesforce به علاوه منابع داده خارجی پشتیب، می کند. اینها شامل فضای ذخیرهسازی Google Cloud، دادههای پخششده از وب، منابع تلفن همراه و MuleSoft است که دومی دادهها را از سیستم عاملهای قدیمی تراوش میکند.
در اینجا، کروم یک فرصت را احساس کرد. مانند مت باتملی، مهندس فروش شریک در گوگل، به ما گفت:
در بدترین حالت، این رقم می تواند به 460 میلیون دلار کاهش یابد.
چرا؟ زیرا Chromebook مزایای بسیاری برای مراکز تماس دارد، از جمله قیمت، سرعت در استقرار و امنیت داخلی.
دیوید بال، مدیر بازاریابی محصول، جلسات زوم و چت، اظهار داشت: «همکاری در Zoom Team Chat بسیار بیشتر از یک سری پیام یا مکالمات چت است.
Salesforce یک ادغام بومی بین Tableau و پلت فرم جدید Genie Customer Data Cloud را راه اندازی کرده است.
از افت ،نی درآمد گرفته تا نوآوریهای جدید در مرکز تماس، در اینجا چند گزیده از محبوبترین اخبار ما در هفت روز گذشته آمده است.
منبع: https://www.cxtoday.com/crm/big-cx-news-from-zoom-salesforce-google/
Avaya جزئیات درآمدهای پیش بینی شده خود در سه ماهه چهارم را منتشر کرده است و درآمد سه ماهه GAAP در بهترین حالت به 480 میلیون دلار کاهش می یابد.
با گرد هم آوردن همه این منابع، برندها می توانند پروفایل های مشتری واحدی بسازند.
بجای، Avaya یک به روز رس، تجاری 108 صفحه ای منتشر کرد، با یک بررسی کلی مالی و برآورد درآمد، که این ارقام از آن ناشی می شوند.
مشتریان Zoom اکنون میتوانند یک اپلیکیشن Salesforce را برای چت تیم زوم دانلود کنند.
فروشنده همچنین نتوانست تاریخ تماس درآمدی آینده را اعلام کند.
«بر اساس نسخههای اخیر اپلیکیشن Jira و نمایندگی مجازی ServiceNow، ما بسیار خوشحالیم که اعلام کنیم برنامه Salesforce برای Zoom Team Chat، یکی از برنامههای درخواستی ما، اکنون برای استفاده شما در دسترس است.»
این ادغام به کاربران Salesforce اجازه می دهد تا بینش بیشتری را از پلتفرم Genie خود است،اج کنند و بیشتر داده هایی را که سازماندهی می کند، انجام دهند.
هنگامی که کار از راه دور در سال 2020 مطرح شد، بسیاری از مراکز تماس – به ویژه در ایالات متحده – شروع به دادن Chromebook به کارمندان ،د.
“این در مورد انجام کار و کار با دیگران به روشی آسان، لذت بخش و کارآمد است.
اینجاست که Tableau کار را به دست میگیرد، دادهها را از این پروفایلها تجسم میکند، بینشها را ارتقا میدهد و به ،بوکار کمک میکند تا روی این موارد، اغلب از طریق اتوماسیون فرآیند، عمل کند.
به گفته زوم، گنجاندن Salesforce در چت تیمی، کاربران را قادر میسازد تا بدون نیاز به جابجایی برنامهها، به دادههای کلیدی مشتری دسترسی پیدا کرده و بهروزرس، کنند و در نتیجه بهرهوری را افزایش دهند.
کروم با داشتن این راه حل در نظر گرفت که چگونه می تواند ارزش بیشتری را برای مشتریان مرکز تماس خود ایجاد کند – فراتر از آنچه فروشندگان آنها ارائه می دهند.
دادههای بلادرنگ را از منابع متعدد میگیرد و آنها را در یک منبع حقیقت گرد هم میآورد. در آنجا، جن قصد دارد از همه اینها “جادوی مشتری” بسازد.
ماه گذشته در Zoomtopia، ما به طور رسمی برنامههایی را برای چت تیمی معرفی کردیم که به شما امکان میدهد کارهای روزمره را به فضایی که مکالمات و تصمیمگیریها در آن انجام میشود بیاورید.
برای درک نحوه کار، درک نحوه عملکرد Genie ضروری است.
به این ترتیب، Chrome یک تیم کامل را راهاندازی کرد که به ایجاد قابلیتهای ویژه مرکز تماس در سیستمعامل اختصاص داده شده است – هدف قرار دادن فرصتهای ارزش افزوده.
چنین کاهشی بسیار شدیدتر از ۱۳ درصدی است که فروشنده در سه ماهه سوم ثبت کرده است.
این به دنبال اعلامیه ای در طول Zoomtopia 2022 است، جایی که این شرکت ماموریت خود را برای در دسترس قرار دادن برنامه های مختلف به صورت بومی در Team Chat دوچندان کرد.
در سه ماهه چهارم سال 2021، درآمد آوایا به 760 میلیون دلار رسید. به این ترتیب، این ارقام نشان دهنده افت 36.8 درصدی درآمد – در بهترین سناریو است.
به دلیل ماهیت مبتنی بر وب همه آن، هیچ زمان دوره به روز رس، وجود ندارد. برنامه ها همیشه با نسخه سیستم عاملی که اجرا می کنید سازگار هستند. این بدان م،است که ما هرگز دورههای تعطیلی یا غیرمولد نداریم، و این واقعاً در محیطهای مرکز تماس، جایی که هر دقیقه اهمیت دارد، طنینانداز شده است.
از آنجایی که چت تیمی همچنان به یک مرکز همکاری تبدیل می شود، می د،م که ادغام برنامه ها در تجربه چت تیمی شما بسیار مهم است.