نحوه ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex و دریافت تخفیف 40 درصدی امید فدوی

(گام سوم) کدارسال شده به ایمیل را در اینجا وارد کنید. معامله‌گران حرفه‌ای می‌توانند معاملات مارجین را نیز در کوینکس انجام دهند. اپلیکیشن این صرافی هم وجود دارد که کار را برای معامله‌گران راحت‌تر کرده است. این صرافی تضمین معاملات امن و مطمئن را به کاربرانش می‌دهد. به نحوی که معامله گران تازه کار و مبتدی هم به آسانی با آن می توانند کار کنند. بعد از وارد کردن شماره کارت، پشت و روی کارت را اسکن کرده و آپلود نمایید.

نحوه ثبت نام در کوینکس

از منوی بالای نرم‌افزار در بخش Account، گزینه Account Settings را انتخاب کنید. تیک پذیرش قوانین را فعال کنید و سپس روی دکمه Sign Up کلیک کنید. در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید. اهرم ابزاری است که معمولاً صرافی ها در اختیار معامله‌گران… دارید که کمی بعد در ادامه ی این مطلب به شما آموزش داده میشود.

وبسایت در این بخش ممکن است تا از شما بخواهد که پازل را تکمیل کنید؛ به این صورت که آیکن فلش دار را به سمت راست بکشید تا جایی که قسمت جداشده‌ی پازل جای خودش قرار گیرد. مشابه قسمت قبل در قسمت‌های Coin Type و Protocol Type به ترتیب کوین و شبکه انتقال ارزهای مورد نظرتان را مشخص کنید. و در نهایت در قسمت Deposit To ، شما میتوانید آدرس کیف پول را مشاهده کنید و به دلخواه آن را کپی یا اسکن کنید. حال می توانید ترید(معامله) خود را در صرافی کوینکس CoinEx آغاز کنید. صفحه ی ثبت نام در صرافی کوینکس CoinExبه این صفحه هدایت می شوید. هایپویانگ با تجربه ی موفقی که در احداث استخر ماینینگ ViaBTC (بزرگترین استخر ماینینگ بیت کوین کش و پنجمین استخر ماینینگ بیت کوین) داشت و به پشتوانه ی آن، اقدام به تاسیس صرافی کوینکس CoinEx نمود.

نحوه ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex و دریافت تخفیف 40 درصدی امید فدوی

معاملات لونا در اکثر صرافی ها حتی صرافی بایننس به خاطر عملکرد بد این ارز و تیم آن حذف شده. احراز هویت برای خروج روزانه کمتر از ۱۰هزار دلار نمی خواد، برای بیشتر از اون می خواد. پس دوست عزیز، این نرخ کارمزدهایی هست که همه صرافی های داخلی و خارجی که فیوچرز دارند و آنها را می گیرند و فکر نمی کنم که حرام باشه.

در ادامه به صورت گام به گام ، مراحل ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوینکس را مورد بررسی قرار می‌دهیم. صرافی کوینکس CoinEx، به تازگی به دلیل زیاد بودن تعداد کاربران ایرانی این پلتفرم، زبان فارسی را به لیست زبان های وبسایت خود افزوده است و می توانید از ابتدا با زبان فارسی کار کنید. فایل اپلیکیشن را هم می توانید مستقیما از سایت کوینکس دریافت کنید و یا آن را از گوگل پلی دانلود کرده و بر حسب نوع گوشی خود نصب کنید. بعد از نصب از شما نام کاربری و کلمه عبور خواسته می شود. اگر قبلا در کوینکس ثبت نام کرده اید ، آنها را وارد کنید و اگر ثبت نام نکرده اید ، رو گزینه Sign Up کلیک کرده و ثبت نام کنید. در این صفحه مطابق تصویر زیر کافی است ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید تا بتوانید وارد حساب کاربری خود شوید.

هر روز بر تعداد کاربران و کشورهایی که از خدمات صرافی کوینکس استفاده می‌کنند افزوده می‌شود. یانگ هایپو بعد از موفقیت در این زمینه تصمیم گرفت تا صرافی کوینکس را راه‌اندازی کند تا موجبات رضایت هرچه بیشتر کاربرانش را فراهم کند. برای تغییر زبان اپلیکیشن موبایل روی عکس پروفایل کلیلک کرده از بخش Language زبان فارسی را انتخاب نمایید. جهت انجام این کار باید از نوار بالایی سایت روی گزینه ” حساب ” کلیک کرده و زیر گزینه ” تنظیمات حساب ” را انتخاب نمایید. سلام دوست عزیز، بله، متاسفانه دسترسی کاربران ایرانی به Atomi…

احراز هویت کوینکس در اپلیکیشن و سایت صرافی

شما برای ترید و سرمایه گذاری نیاز به یک صرافی دارید که هم ارزهای زیادی را پشتیبانی کند هم از زبان فارسی پشتیبانی کند پیشنهاد ما کوینکس است. کوینکس یکی از قدرتمندترین صرافی‌های ارز دیجیتال است. این صرافی از بیش از ۲۰۰ ارز دیجیتال و بیش از ۴۰۰ جفت ارز دیجیتال پشتیبانی می کند. از دیگر مزیت‌های صرافی ارز دیجیتال Coinex پشتیبانی سایت از زبان فارسی و محدود نبودن خدمات آن برای ایرانیان نحوه Sign Up در صرافی کوینکس است. کشف یک صرافی خوب برای معامله ارزهای دیجیتال یا تبدیل آن‌ها به پول ملی، یکی از دغدغه‌های معامله‌گران به شمار می‌رود.

راهکار مختلفی برای افزایش امنیت Coinex وجود دارد که به بررسی آن می‌پردازیم. خب پس در قسمت حساب(کادر قرمز رنگ زیر)، کلیه نکات، در قسمت های بالا خدمت شما ارائه شد. کافی است که روی تغییر کلیک کنید و همه مراحل قبل را انجام دهید. در نهایت تصویر زیر را به شما نمایش می دهد که یعنی همه مراحل را درست انجام دادید و کد ضدفیشینگ شما فعال شد.

کدی به شما می دهد، آن را در کادر مورد نظر وارد کنید.

سایت کوینکس شرایطی را فراهم آورده تا همه کاربران بتوانند تاریخچه فعالیت خودشان را طی یکماه اخیر، بررسی کنند. حتی کاربران اگر متوجه ورود مشکوکی به پنل کاربری خود شوند، بتوانند سریع رمزعبورشان را عوض کنند. وقتی عملیات برداشت را در صرافی انجام می دهید، کوینکس قبل از هر اقدامی از کاربر می خواهد که از داخل ایمیل خود برای بار دوم نیز «درخواست برداشت» را نهایی کند.

با تعیین کردن مقدار یعنی ، منوی را انتخاب کنید تا در اینجا کار تمام شود. توجه داشته باشید که برای تائید، باید طی 30 ثانیه اقدام کنید. کادر دوم در تصویر زیر (2 گزینه) دارد، شما باید )انتقال عادی( را انتخاب کنید. کدی به شما می دهد، آن را در کادر مورد نظر وارد کنید. در اینجا باید سراغ نصب شده در گوشی خود رفته و بعد از باز کردن برنامه، همانطور که در زیر با فلش سبز نشان داده شده (+) را انتخاب کنید. حالا باید (اسکن بارکد) که در پایین صفحه است را فشار دهید.

‫2 نظر