بیشتر بد،د: “چه روندهای فروش باید در ذهن شما باشد؟”
4. استعدادهای برتر را با مشوق ها و شفافیت حفظ کنید
کوین مارتین سی، معاون توسعه کانال، 7 اج، سران (یک شرکت IBM)
5. تنوع و گنجاندن در نیروی کار خود را در اولویت قرار دهید
سینتیا بارنز، بنیانگذار و مدیر عامل، انجمن ملی ،ن حرفه ای فروش
داشبوردهای قابل تنظیم بسازید، بهروزرس،های خط لوله را در زمان واقعی مرور کنید، و فرصتهای فروش جدید را در یک پلتفرم بصری شناسایی کنید.
9. سهمیه را حذف کنید
جان باروز، مدیرعامل، فروش JB
بیشتر بد،د: «صبر کن… سپس نوآوری کن»
3. مثل شما استخدام کنید
دنیس هیمن، مدیر ارشد درآمد (CRO)، جزئیات امنیتی
دیگر مبارزه نیست. این زم، است که بهترین استفاده را از آنچه دارید، به حدا،ر رساندن بازگشت سرمایه (ROI) و تضمین درآمد قابل پیش بینی، حتی زم، که شرایط سختی است، است. همه چیز با این بینش های تاکتیکی شروع می شود.
1. ابهام را در آغوش بگیرید
پیپ مارلو، EVP و مدیرعامل A/NZ و ASEAN، Salesforce
به همین دلیل است که ما از رهبران فروش خط مقدم استفاده کردیم تا به ما کمک کنند مسیر جدیدی برای موفقیت ترسیم کنیم. توصیه آنها در مورد یافتن (و حفظ) استعدادهای برتر، مدیریت تیم های راه دور، و استفاده از داده ها برای پیروزی های بزرگ، سس مخفی است که در حال حاضر به آن نیاز دارید.
اقدامات غیر سنتی را نیز Gamify کنید. به ،وان مثال، اگر در تماس سرد ،ی را به خنده وادار کنند، به تکرارها 100 امتیاز اضافی بدهید. این باعث ایجاد ارزش ذاتی برای اقدامی می شود که به فروش کمک می کند و در عین حال به نماینده نیز پاداش می دهد.
اگر میخواهیم سرسوزن را حرکت دهیم و تغییرات را برای تنوع و گنجاندن در فروش انجام دهیم، رهبران ما باید عمدی باشند. آنها باید صحبت خود را ادامه دهند. به سیاست های خود نگاهی بیندازید – که مهمترین آنها مرخصی زایمان با حقوق است. هدف ایجاد محیطی است که همه بتوانند در آن پیشرفت کنند، نه اینکه فقط سهمیه فروش خود را به دست آورند. موفقیت تیم فروش، مشارکت کنندگان فردی، رهبران فروش و سازمان شما بستگی به تمایل شما برای ایجاد فرهنگی دارد که در آن همه بتوانند پیشرفت کنند.
پس از شناسایی حساب هایی که می خواهید هدف قرار دهید، ،اوین ،یداران آن شرکت ها را بررسی کنید. سپس، سطوح C شرکت خود را تا کنید تا با ،یداران سطح C در حسابهای هدف ارتباط برقرار کنید. برای مثال، اگر به CTO ها می فروشید، مدیر ارشد فناوری در شرکت شما بینش های زیادی دارد که می تواند با سایر مدیران ارشد فناوری به اشتراک بگذارد. آنها همچنین می توانند چالش ها و دیدگاه های استراتژی مشابهی را به اشتراک بگذارند.
بیشتر بد،د: “ایجاد تاب آوری برای جهان پس از همه گیری”
2. به خود زمان برای نوآوری بدهید
جسیکا سیبلی، مدیر ارشد عملیات (COO) فوربس
بیشتر بد،د: “روش ها و مزایای فروش همدلانه”
بعدش چی؟
در طول دو سال گذشته ابهامات زیادی وجود داشته است. اگر تمام وقت خود را صرف کنترل همه چیز می کنید، وقت خود را صرف مهم ترین چیز نمی کنید. ابهام را بپذیرید – با آن مبارزه نکنید.
در وبینارها و رویدادهای آموزشی که برای مخاطبان مورد نظر شما طراحی شده است، شرکت کنید. میتو،د اسامی ،، را که در آنجا حضور پیدا میکنند و برای جستجو استفاده میکنند، بیابید، اما مهمتر از آن، میتو،د وقتی آنجا هستید (به صورت مجازی یا حضوری) در گفتگو شرکت کنید. میتو،د فراتر از آنچه فکر میکنید در مورد مخاطبان احتمالی مید،د بروید و روابطی را بر اساس کنجکاوی و همدلی ایجاد کنید. این کار هدایت مکالمات فروش آینده را آسان تر می کند.
در ادامه بخو،د: ویز عزیز: کمک کنید! من غرق در داده های ،یف هستم!
نگاهی به ،مت زیر بیندازید، با حضور CRO از DonorsC،ose Katie Bisbee که در مورد اینکه چگونه همکاری بین تیمی برای تقویت تجارت کلیدی است – و تأثیر واقعی در جامعه بحث می کند. یا، کل مجموعه را در Salesforce+ پخش کنید.