یک پیامک به سرنخ ها با ویژگی های مشتریان ایده آل خود ارسال کنید و از آن ها بخواهید که در صورت نیاز به محصول و خدمات تان، عدد 1 را ارسال کنند. سپس توسط گردش کار رویدادی برای پرسنل ایجاد کنید که به مشتری، که عدد 1 را ارسال نمودند، تماس بگیرند.
دسته بندی به کمک لیست ها
آسان و سریع. پیامک ساده استاندارد است در حالی که ایمیل های بازاریابی باید با استفاده از HTML به خوبی طراحی شوند، بنابراین ایجاد پیامک فقط چند لحظه طول می کشد. علاوه بر این، نتایج قابل توجه بسیار سریعتر به دست می آیند، زیرا 95٪ از تمام متون در عرض 3 دقیقه پس از ارسال خوانده می شوند.
شما می تو،د از طریق سامانه پیامکی و یا نرم افزارهای بازاریابی پیامک ارسال کنید. اما ساده ترین و قدرتمندترین ابزار برای ایجاد کمپین های پیامکی استفاده از نرم افزار CRM پارس ویتایگر است.
مطلوب برای هر ،ب و کاری. بازاریابی پیامکی زمینه وسیعی از فرصت ها را برای انواع شرکت ها باز می کند. کمپین های پیامکی در مورد محصولات جدید، خدمات، مشتریان جذاب با فروش و پیشنهادات انحصاری اطلاع رس، می کنند. همچنین می تواند به روز رس، ها و اعلان ها را ارائه دهد یا قرار ملاقات ها را به آنها یادآوری کند. علاوه بر این، یک کمپین پیامکی می تواند برای گزارش برخی اخبار مرتبط یا برای بهبود پشتیب، و خدمات مشتری استفاده شود.
آیا تمایل دارید بصورت رایگان از نرم افزار CRM استفاده نمایید؟
متن پیام کمپین را وارد کنید
همچنین برای ارسال می تو،د با استفاده از توابع سفارشی موجود در گردش کارها اقدام به ارسال پیامک کنید.
با سایر کانال های بازاریابی ادغام کنید. آیا می دانستید که کمپین پیامکی می تواند نتایج یک کمپین بازاریابی ایمیلی را بهبود بخشد؟ می تو،د برای افرادی که برایشان ایمیل ایمیل ارسال کرده اید، پیامکی مبنی بر تحریک برای باز ، ایمیل ارسال کنید. بنابراین، از طریق استفاده از یک کمپین پیامکی به صورت استراتژیک فکر کنید و با تلاش های سایر کانال های بازاریابی از آن حمایت کنید.
پس از ذخیره سازی کمپین، از تب های بالا، نوع مخاطب، سازمان و یا سرنخی که تمایل به ارسال دارید را انتخاب کنید:
کمپین پیامکی یا کمپین پیامکی، پیامکی است که معمولاً برای اه، بازاریابی برای گروه بزرگی از گیرندگان ارسال می شود. پیامک های فروش و تخفیفات جشنواره ها از محبوب ترین آنها هستند. کمپینهای پیامکی یک استراتژی بسیار قدرتمند برای ارائه اطلاعات ضروری به مردم هستند و در ،یب با سایر کانالهای بازاریابی، مانند ایمیل بهترین عملکرد را دارند.
چرا کمپین های پیامکی مهم هستند؟
مشتریان را به اقدام وادار می کند. پیامک ها به این دلیل مفید هستند که احساس حساسیت زم، ایجاد می کنند. به عبارت دیگر کمپین های پیامکی مدت زمان محدودی را برای اقدام به مردم اطلاع می دهند و اگر هر،ی می خواهد از این پیشنهاد استفاده کند باید عجله کند. هیچ کانال بازاریابی دیگری وجود ندارد که احساس فوریت را آنقدر قوی ایجاد کند که بسیاری تصمیم بگیرند به سرعت عمل کنند.
ممکن است تمایل داشته باشید که لیست صف ارسالی یا کمپین ارسال پیامک را متوقف و حذف کنید. برای این منظور کافی است از ،مت بیشتر در کمپین روی گزینه خالی ، لیست مرتبط کلیک کنید تا کمپین ارسال پیامک متوقف و لیست کمپین خالی گردد.
همچنین می تو،د با کلیک روی افزودن شرط، شروط دیگری را وارد کنید.
همین حالا بصورت کاملا رایگان، نرم افزار CRM را آزمایش کنید:
استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان