نوآوری های پلتفرم داده های مشتری در ابر بازاریابی

ما از دیدن لحظاتی که با این ابزارها در دسترس شماست، هیجان زده هستیم. در ادامه با ما همراه باشید. در ضمن، با خیال راحت با هر سوالی تماس بگیرید.

3 دقیقه مطالعه

تصویری از اضطراب در محل کار دو همکار را نشان می دهد که از قایق پارویی می پرند در حالی که یکی از جلویی ها با بلندگو صحبت می کند.

چگونه اضطراب محل کار را مدیریت کنیم – اضطراب خود و تیم شما

بیایید نگاهی به سه راهی بیندازیم که این نوآوری‌ها به شما کمک می‌کنند هر لحظه شخصی‌سازی، اتوماسیون و هوشمندی بیشتری را در بازاریابی خود ایجاد کنید.

1. لحظات بازاریابی را در زمان واقعی شخصی کنید

5 دقیقه مطالعه



لیدیان جونز

EVP & GM، Salesforce Di،al Experiences

این نوآوری ها به شما کمک می کند با تعامل خودکار در ایمیل، وب، تلفن همراه و موارد دیگر در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

در اینجا موارد جدید در اتوماسیون و چرایی اهمیت آن آمده است.

پلتفرم داده های مشتری ابری بازاریابی


3. عملکرد بازاریابی را با بینش های هوشمندانه تر بهینه کنید

ما همچنین Salesforce Genie را در آن هفته راه اندازی کردیم. در اینجا، ما عمیق‌تر متوجه می‌شویم که آ،ین (و بزرگترین) نوآوری‌های محصول ما برای انجمن Trailblazer ما چه م،ایی دارد.

امسال، ما قابلیت‌های جدیدی را برای Marketing Cloud معرفی کردیم تا لحظات شخصی‌سازی شده در زمان واقعی، اتوماسیون کانال‌های جدید و هوش بازاریابی را در سراسر سازمان ارائه کنیم. این نوآوری‌ها همگی توسط Salesforce Genie، پلتفرم جدید و فوق‌مقیاس داده‌های بی‌درنگ ما در سراسر Salesforce Customer 360 ارائه می‌شوند.

در اینجا موارد جدید در لحظات شخصی سازی شده در زمان واقعی و چرایی اهمیت آن آورده شده است.

2. تعامل در هر کانال را خودکار کنید

با میلیاردها نقطه داده هماهنگ در هر میلی‌ث،ه، پلتفرم داده‌های مشتری Cloud بازاریابی که توسط Genie طراحی شده است به برندها و شرکت‌ها کمک می‌کند لحظات شخصی‌سازی شده را در زمان واقعی ایجاد کنند. این منجر به مشتریان وفادارتر و بازاریابان مولدتر می شود.

وبلاگ The Trailblazer

بینش های متخصص را کشف کنید تا به شما در توسعه حرفه خود، ارتباط با Trailblazers، یادگیری Salesforce و ،ب گواهینامه کمک کند. راهنمای نحوه عملی، دیدگاه‌های معتبر همتایان، و داستان‌های الهام‌بخش Trailblazer را کاوش کنید.


مقالات پرطرفدار

Astro روی ویلچر با تکان دادن کدی و ابری.

چگونه Salesforce برنامه های یادگیری فراگیر را برای آموزش جهان ایجاد می کند

ما می د،م که شمارش هر لحظه چالش برانگیزتر از همیشه است، زیرا بادهای مع، اقتصادی باعث کاهش حاشیه ها و بودجه می شود. و با تغییرات جدید حریم خصوصی داده ها و آینده بدون کوکی که به سرعت نزدیک می شود، هدف ما این است که به شما کمک کنیم استراتژی داده خود را از هم اکنون دوباره تصور کنید تا لحظات جادویی را که مشتریان شما آرزوی آن را در زمان واقعی دارند ارائه دهید و در عین حال عملکرد و هزینه را بهینه کنید تا به طور موثر رشد را افزایش دهید.

نکته کلیدی بازاریابی: لحظاتی را ارائه دهید که مهم هستند

Salesforce Genie داده ها را نه تنها در بازاریابی، بلکه در سفر مشتری به سمت فروش، تجارت و خدمات به تجربیات بسیار شخصی سازی شده تبدیل می کند.

آینده بدون کوکی بودجه های فشرده تر بازاریابان، به لطف پلتفرم داده های مشتری و ابر بازاریابی، این را دریافت کردیم. ببینید چگونه تعامل بی‌درنگ هر لحظه را مهم می‌کند، بنابراین می‌تو،د روابط قابل اعتمادی را در مقیاس ایجاد کنید.


در اینجا چیزهای جدیدی در هوش و چرایی اهمیت آن آورده شده است.

  • صادرات پایگاه های اطلاعاتی
    ادغام داده های پیچیده بازاریابی و تبلیغات را با Marketing Cloud Intelligence به صورت خودکار انجام دهید و آن را به انبار داده و ابزارهای مصرف داده خود مانند Snowflake (برای ذخیره داده ها) صادر کنید. تابلو (برای تجسم). تجزیه و تحلیل خود را با بینش های بازاریابی، تجزیه و تحلیل سفر مشتری، و مدل سازی ،یبی رسانه ای پیشرفته تقویت کنید تا تنظیمات هوشمندانه ای در مورد محل ،ج ، و کاهش دو برابری در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید.
  • هوش مصنوعی شما در پلتفرم داده های مشتری
    برای بازاریابان، علم داده می‌تواند فرصت‌های جدیدی را برای پیش‌بینی گرایش‌ها، کاهش ریزش و افزایش ارزش طول عمر مشتری باز کند. به همین دلیل است که اطمینان می‌دهیم سازمان‌ها می‌توانند مدل‌هایی را از SageMaker، پلتفرم یادگیری ماشین ابری آمازون، مستقیماً با ،شتین، فناوری هوش مصنوعی ما، آموزش و استقرار دهند. ارزش مدل های علم داده خود را در استراتژی بازاریابی شخصی خود باز کنید.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/marketing-cloud-innovations-dreamforce-22/لیدیان و تیمش به مشتریان Salesforce قدرت می‌دهند تا تجربیات مشتری عالی را ارائه دهند، و باعث وفاداری پایدار و رشد ،ب‌وکار شوند. لیدیان با نزدیک به دو دهه تجربه، تیم‌هایی را رهبری کرده و محصولات مرتبط با یادگیری ماشین، مقیاس‌پذیری سازم، و بهره‌وری مصرف‌کننده را به بازار آورده است. او همچنین یک خواننده مشتاق و یک یادگیرنده مادام العمر در زمینه فناوری، اقتصاد، رهبری و سیاست گذاری است.

بیشتر توسط Lidiane

هنوز هم مثل دیروز است که همه دور هم جمع شدیم تا جادوی Dreamforce 22 را تجربه کنیم. ما تعداد زیادی Trailblazer را شخصاً دیدیم و تمام جلسات ارزشمند (که هنوز هم در صورت تقاضا در دسترس هستند!) را تجربه کردیم.