مشاوره استارتاپی برای موفقیت در صنعت بیمه

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

هر مشتری ی،ان نیست. محصول خود را بسازید تا منع، کننده آن باشد.

5 دقیقه مطالعه


منبع: https://www.salesforce.com/blog/agentsync-s،up-advice/

3 دقیقه مطالعه

تصویری از اضطراب در محل کار دو همکار را نشان می دهد که از قایق پارویی می پرند در حالی که یکی از جلویی ها با بلندگو صحبت می کند.

چگونه اضطراب محل کار را مدیریت کنیم – اضطراب خود و تیم شما

نایت معتقد است که عوامل شادتر در صنعتی که تغییرات زیادی را پشت سر می گذارد، بیشتر می فروشند و سریعتر می فروشند. نایت گفت: «تمایز ، تجربه نماینده شما در حال حاضر کار بزرگی است. این یک واقعیت است که این شرکت‌ها چالش‌های داده‌ای را افزایش داده‌اند، بنابراین سرمایه‌گذاری در داده‌های با یکپارچگی و کیفیت بالا مرتبط با سوار شدن بر روی ا،یستم شما تأثیر مثبتی خواهد داشت. در نتیجه، مشتریان AgentSync زمان آسان تری را برای مدیریت ریسک نظارتی خود سپری می کنند و به آنها زمان بیشتری برای مقیاس بندی می دهد.

انعطاف پذیری و سرعت برای شرکت های جدید کلیدی است.

صنعت بیمه با نیازهای امنیت داده های زیادی همراه است. توانایی ساخت بر روی یک پلتفرم با اعتماد و حمایت Salesforce از روز اول برای نایت مهم بود. Salesforce زیرساختی است که داده های آنها با کنترل های خارج از جعبه با رویکرد امنیتی چند لایه تکمیل می شود. از آنجایی که AgentSync بر روی Salesforce ساخته شده است، نایت می‌تواند به یکی از اپراتورهای بزرگ بگوید: «ما یک شرکت جدید هستیم، اما می‌تو،م SSO (Single Sign-On) شما را پشتیب، کنیم.» انعطاف پذیری از نظر تست A/B و سرعت تحویل، کلیدی بود که به ،وان یک شرکت جدید قابل اعتماد بود.

صنعت بیمه در حال تحول بزرگی است. از پیاده‌سازی هوش مصنوعی گرفته تا تعیین بهتر پروفایل‌های ریسک تا دیجیتالی ، تجربه مشتری از طریق تلفن همراه، صنعتی که زم، قابل پیش‌بینی بود دیگر وجود ندارد. یک CTO با تمرکز بر کارایی عامل از طریق یک تجربه متمایز، بر این موج جدید تحول سوار است – و نتایج قابل توجهی را مشاهده می کند.

ممکن است ترس از انجام نادرست کاری وجود داشته باشد، به خصوص زم، که در مرحله طراحی فنی یا ساخت برنامه خود هستید. در روزهای اولیه AgentSync، نایت یک محصول سلف سرویس را تصور کرد که آژانس های بیمه تا 300 نماینده را هدف قرار می داد، با هدف یک روز درآمد 1 میلیون دلاری. بر اساس آن تعریف موفقیت، برخی از اصول طراحی برای سلف سرویس ، اپلیکیشن اجرا شد. نایت بعد از اینکه فهمید این کار نمی کند، شروع به تعویض دنده و تغییر برنامه اولیه خود کرد. نایت گفت: “طراحی اولیه ای که من داشتم، طرحی نبود که ما را وارد بخش بعدی بازار کند.”

کیفیت در = کیفیت خارج شدن.

AgentSync با ارائه یک راه حل قابل تنظیم بدون اینکه مانع نوآوری های آینده شود، موفق است. AgentSync با ایجاد یک پلتفرم انعطاف‌پذیر مانند Salesforce، محصولی را ایجاد کرد که به همه کاربران اجازه می‌دهد اقدامات مشابهی را انجام دهند. نتیجه؟ آنها می توانند آنها را به هر ترتیبی که می خواهند ببرند. با داشتن قابلیت های کلیدی داخلی، مشتریان می توانند هر طور که نیاز دارند اجرا کنند.

برای همگام شدن با صنعت در حال تحول، نایت می داند که همیشه مسیر مستقیمی برای موفقیت وجود نخواهد داشت. چیزی که AgentSync را به ارزش میلیارد دلاری رساند، مطمئناً به آنها کمک می کند تا از رقبا جلوتر باشند – انعطاف پذیری. در دنیای همیشه در حال تغییر امروز، این تنها چیزی است که شرکت شما می تواند آن را حفظ کند.

مقالات پرطرفدار

Astro روی ویلچر با تکان دادن کدی و ابری.

چگونه Salesforce برنامه های یادگیری فراگیر را برای آموزش جهان ایجاد می کند

آیا شما یک شرکت B2B SaaS در مراحل اولیه هستید که به دنبال ارائه راه حل خود به بازار قابل توجهی هستید؟ بیاموزید که چگونه می تو،د به ا،یستمی از کارآفرینان همفکر بپیوندید تا ،ب و کار خود را توسعه دهید.


از تغییر برنامه های اولیه خود نترسید.

CTO و یکی از بنیانگذاران AgentSync جن نایت با خودکارسازی و ساده ، پیچیدگی انطباق بیمه، شرکت خود را به ارزش 1.2 میلیارد دلار رساند. نایت یک مهندس است و مهارت های ارزشمندی را در طول زندگی حرفه ای خود به دست آورد که منجر به ،ب و کار میلیارد دلاری شد. نایت توصیه ها، بینش ها و تصمیمات تیمش را که به تغییر ا،یستم بیمه کمک می کند، به اشتراک می گذارد.

با یک تیم موسس اختصاصی، تجارت خود را سریعتر رشد دهید