مرخصی داوطلبانه امتیازی است که شرکت شما اکنون به آن نیاز دارد

به گفته جیمی اولسن، مدیر ارشد Citizen Philanthropy در Salesforce، حدود 75٪ از 73000 نفر نیروی کار جه، شرکت در برنامه VTO شرکت می کنند که حدود 25٪ از کل 56 ساعت اختصاص داده شده استفاده می کنند.

با در نظر گرفتن تمام عوامل مختلفی که ممکن است در بازی وجود داشته باشند، چندین قدم جلوتر فکر کنید. به ،وان مثال، Salesforce به کارمند، که به برخی از نقاط عطف VTO می رسیدند، کمک های مالی به هدف خود، بدون سقف، جایزه می داد. وقتی این ناپایدار شد، ما برنامه ها را دوباره کار کردیم و در عین حال تلاش های کارمند را به رسمیت شناختیم.

پیگیری فعالیت

تصویر همیشه سبز


منبع: https://www.salesforce.com/blog/volunteer-time-off/

به #TeamEarth بپیوندید

بیاموزید که چگونه ،ب و کار شما می تواند تفاوت ایجاد کند

بسیاری از شرکت ها به کارمندان نوعی فرصت داوطلبانه ارائه می دهند، اما اغلب یک روز داوطلبانه یا جمع آوری پول برای خیریه ها است.

اندازه گیری تأثیر اعطای شرکت برای دریافت کنندگان آسان تر از اندازه گیری تأثیر VTO بر تعامل و روحیه کارکنان است. Salesforce چگونه تأثیر کارکنان را اندازه گیری می کند؟ تیم اولسن داده‌های نظرسنجی را جمع‌آوری می‌کند تا درک بهتری از نحوه الهام گرفتن کارکنان برای ارتباط با جامعه به روش‌های م،ادار و پایدار داشته باشد.

برنامه‌های مشارکت داوطلبانه بسازید که با حوزه‌های تمرکز استراتژیک شما یا آنچه که ،ب‌وکارتان روی آن تمرکز دارد، همسو باشد. در حالی که کارمندان باید آزاد باشند تا هر طور که می خواهند داوطلب شوند، سعی کنید آنها را به سمت فرصت هایی هدایت کنید که قبلاً تعهد مالی می دهید. سعی کنید کارمندان را با سازمان هایی که از آنها حمایت می کنند جفت کنید.

تمرکز

تصویری از ص،ه آبی

او گفت: “اینها انواع برنامه هایی است که مردم می خواهند و در حال حاضر آنها را به شرکت ها جذب می کند.” «آنها جامعه را بهتر می کنند. آنها شادی مردم را بهبود می بخشند. وقتی پشت میزشان می‌نشینند، باعث می‌شوند احساس مشارکت بیشتری داشته باشند.»

ما در طول سال ها چیزهای زیادی در مورد اینکه VTO چگونه بر نیروی کار ما و جامعه تأثیر می گذارد آموخته ایم. ما خوشحالیم که تخصص و بهترین تجربیات خود را در اینجا به اشتراک می گذاریم.