4 گرایش بازاریابی که دنیای ما را تغییر می دهد

اشاره کوتاه: بنابراین در حالی که ما منتظر آینده ای بدون کوکی هستیم، چه کار دیگری می تو،د انجام دهید؟ بازاریابی درونگرا بیشتری را در استراتژی های خود بگنج،د و از طریق محتوا و تجربیات دیجیتال در ازای رضایت مخاطبان خود برای استفاده از داده های آنها، ارزش ارائه دهید. اگرچه این رویکرد برای بازاریابان B2C ممکن است بعد از سال‌ها سرمایه‌گذاری در بازاریابی برند در پلتفرم‌های مختلف مانند یک چرخش کامل به نظر برسد، ایجاد تجربیات دیجیتالی متعلق به شما همچنان به شما امکان می‌دهد به داده‌های ارزشمند دسترسی داشته باشید – با کنترل کامل مانند گی، در بالا.

Salesforce در Salesforce

ما دیده‌ایم که چگونه مواردی مانند پذیرش فناوری، معیارهای بیهودگی، و قطع ارتباط بین بازاریابی و فروش باعث کاهش سرعت بازاریابان می‌شود. بسیاری از بازاریابان با سرمایه‌گذاری روی راه‌حل‌های اتوماسیون و بهره‌وری کارکنان، نوسازی پشته فناوری خود را در اولویت قرار می‌دهند.

سازمان های بازاریابی با تغییر نیازهای نیروی کار خود سازگار شده اند و به طور متوسط ​​از چهار فناوری همکاری برای متحد ، تیم های بازاریابی جه، استفاده می کنند.

در نسخه هشتم گزارش وضعیت بازاریابی Salesforce، اطلاعات بیشتری از 6000 بازاریاب جه، دریافت کنید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/marketing-trends-2022/

ما چهار گرایش عمده بازاریابی را از جدیدترین گزارش وضعیت بازاریابی Salesforce شناسایی کرده‌ایم که نحوه انجام کارهایمان و نحوه ارتباط ما با مشتریان را تغییر می‌دهند.

این تغییر بازاریابان را در صندلی راننده قرار می‌دهد و آنها را قادر می‌سازد تا مشتریان من، را به طور مؤثرتری درگیر کنند – و دلارهای بازاریابی را به حدا،ر برسانند.

نمودار روندهای بازاریابی را نشان می دهد: اقدامات انجام شده برای آماده شدن برای تغییرات حریم خصوصی

در حالی که همه داده‌های شخص ثالث به کوکی‌ها مرتبط نیستند، بازاریابان باید این استراتژی را با تغییرات احتمالی در مقررات حفظ حریم خصوصی هماهنگ کنند. استراتژی‌هایی مانند ارائه مشوق‌های اشتراک‌گذاری اطلاعات برای مشتریان می‌تواند به پر ، شکاف با غنی‌سازی پروفایل داده‌های مشتری کمک کند.

رشد ابزارهای مارتک بیش از آن چیزی است که بازاریابان بتوانند بدانند با چه کاری باید بکنند، داده های بیشتری ایجاد کرده است. جوانب مثبت؟ با تولید داده‌های بیشتر از همیشه، ،ب‌وکارها می‌توانند مشتریان را با تجربیات شخصی‌سازی شده با دقت بسیار بیشتری هدف قرار دهند. معایب؟ بازاریابان باید سیل انواع داده‌هایی را که وارد می‌شوند مدیریت کنند و نحوه شخصی‌سازی بدون عبور از خط اخلاقی را متعادل کنند.

داده‌ها از یک بازیگر پشتیبان در جعبه ابزار یک بازاریاب به یک جزء حیاتی در قلب اولین شرکت دیجیتال امروزی تبدیل شده‌اند. به این ترتیب، بازاریابان باید بیشترین بهره را از فناوری های خود ببرند که به استفاده از داده ها برای ایجاد تعاملات هوشمندتر و شخصی تر کمک می کند. مزیت حاشیه ای این امر هزینه کمتر و فرآیندهای کارآمدتر است.

نموداری که روندهای بازاریابی را نشان می دهد: سازمان های بازاریابی که از فناوری های CRM، ABM و AI استفاده می کنند

بازاریابان از فناوری‌هایی مانند سیستم‌های CRM و پلتفرم‌های ABM برای ی،ان ، داده‌ها و ارائه کمپین‌های هدفمند استفاده می‌کنند، در حالی که بر هوش مصنوعی (AI) تکیه می‌کنند تا قابلیت‌های اتوماسیون را در طیف وسیعی از فعالیت‌های بازاریابی ادغام کنند. سه مورد از چهار مورد برتر استفاده از هوش مصنوعی مربوط به اتوماسیون است که اهمیت افزایش سرعت و اثربخشی با منابع موجود را برجسته می کند.

از آنجایی که بازاریابان در جستجوی منابع داده بیشتر در کاهش کوکی‌های شخص ثالث به جلو می‌روند، آنها به داده‌هایی که به‌طور آزادانه توسط مشتریان (داده‌های شخص اول) و شرکت‌های داده‌ای که مستقیماً از مشتریان جمع‌آوری می‌شوند (داده‌های شخص اول) داده می‌شوند.

بازاریابان همچنین بر روی استفاده حدا،ری از بودجه و منابع محدود برای ملاقات با مخاطبان در جایی که هستند تمرکز لیزری دارند. ما دریافتیم که 83٪ از بازاریابان می گویند که سازمان بازاریابی آنها مشتریان را در زمان واقعی در یک یا چند کانال بازاریابی جذب می کند.

مطالعه ما نشان می دهد که 68٪ می گویند که یک استراتژی کاملاً تعریف شده برای تغییر به سمت داده های شخص اول ایجاد کرده اند زیرا آنها با تغییرات در مقررات حفظ حریم خصوصی سازگار می شوند و خواستار شفافیت داده ها هستند. ساده ، تعداد منابع داده همچنین به بازاریابان کمک می کند کارآمدتر باشند و هزینه ها را کاهش دهند.

کار از راه دور اساساً چشم انداز بازاریابی را تغییر داده است و همکاری را بسیار دشوارتر کرده است. ما متوجه شدیم که 69٪ از بازاریابان می گویند که در حال حاضر همکاری دشوارتر از قبل از همه گیری است.

خبر خوب؟ شما می تو،د با استفاده از ابزارهای فناوری، شخصی سازی تعاملات با مشتری، ساختن آینده ای بدون کوکی و اولویت دادن به همکاری با تیم های راه دور، به شرکت خود کمک کنید طوفان را تحمل کند. نکته کلیدی این است که در حال حاضر روی راه حل من، تمرکز کنید.

نگاهی درونی به نحوه متحد ، داده‌های مشتری با پلتفرم داده‌های مشتری که توسط Genie ارائه شده است، بیابید.


روند 4: برای باز ، قفل همکاری بیش از سرمایه گذاری در ابزارها لازم است

اشاره کوتاه: اغلب، تلاش زیادی برای اجرای فناوری جدید و درخشان انجام می شود، فقط برای اینکه از آن به همان شیوه قدیمی استفاده شود. داده های Martech فقط به اندازه نحوه به اشتراک گذاری و پیاده سازی آن خوب است. برای تبدیل سرمایه‌گذاری‌های فناوری به ارزش تجاری، بازاریابان (و سازمان‌ها در کل) باید فراتر از خود پلتفرم‌ها تمرکز کنند و از دید واضح و بین تیمی در داده‌های خود اطمینان حاصل کنند. در نهایت، این قفل ابزار آنها را باز می کند.

روند 2: بازاریابان در حال تعریف مجدد تعامل مشتری با تعاملات هوشمندتر و هدفمند هستند

ما از 6000 بازاریاب جه، نظرسنجی کردیم تا جدیدترین داده‌ها را برای شما به ارمغان بیاوریم، برای تجربه‌های دیجیتالی تازه آماده شویم و از فناوری جدید نهایت استفاده را ببریم.


اشاره کوتاه: درک کامل مشتری شما نیاز به روش جدیدی برای استفاده از داده های شما دارد. به همین دلیل است که فناوری های یکپارچه مانند پلت فرم های داده های مشتری بیش از همیشه مرتبط هستند. استفاده از بینش های ارائه شده توسط پلتفرم های من، به شما کمک می کند تا لحظات حساس در سفر مشتری خود را بهینه کنید و استراتژی های بازاریابی بهتری بسازید که نیاز به اصلاح دوره کمتری دارند.

روند 3: آینده بدون کوکی به عقب رانده شده است، اما بازاریابان به آماده سازی ادامه می دهند

بر اساس گزارش ما، 80 درصد از بازاریابان می گویند که تجربه مشتری یک عامل اصلی تمایز رقابتی است و آنها تشنه داده های مرتبط بیشتر برای ارائه آن هستند. روندهای بازاریابی نشان می دهد که سازمان ها همچنان به افزایش تعداد منابع داده ای که استفاده می کنند هر ساله ادامه می دهند – با پیش بینی کل 18 منبع در سال 2023.


چالش های جدید راه حل های نوآورانه را می طلبد. همانطور که ترجیحات مشتری، رفتارهای ،ید و انتظارات تغییر می کند، بازاریابان با خواسته های جدید مخاطبان سازگار می شوند. ما متوجه شدیم که 91٪ از CMO ها می گویند که باید به طور مداوم نوآوری کنند تا رقابتی باقی بمانند. در طول سال گذشته، سازمان های بازاریابی اولویت های اصلی خود را برای تحقق این امر تغییر داده اند.

از آنجایی که بسیاری از ،ب و کارها وظیفه دارند کارهای بیشتری را با کمتر انجام دهند، بازاریابان در اولویت قرار دارند که از ابزارها و فناوری های موجود خود بیشتر بهره ببرند. از طرف دیگر، استفاده ناکارآمد از این ابزارها و فناوری ها نیز چالش اصلی آنهاست.

روندهای بازاریابی: 5 اولویت اصلی و 5 چالش اصلی

امیدواریم این بینش ها و نکات به شما در استراتژی امروز و سال آینده کمک کند. آماده شیرجه رفتن هستید؟ بیایید آن را انجام دهیم.

وضعیت جدید بازاریابی
گزارش اینجاست

از آنجایی که ضرب‌الاجل‌های حذف تدریجی کوکی‌های شخص ثالث همچنان به تأخیر می‌افتد، 75 درصد از بازاریابان می‌گویند هنوز به داده‌های شخص ثالث متکی هستند. با این حال، بازاریابان اجازه نمی دهند این م، مانع پیشرفت شود.

مقالاتی درباره بازاریابی که فقط برای شما انتخاب شده اند را در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

طی چند سال گذشته، روندهای بازاریابی، برندها را مجبور کرده است تا در آب های ناشناخته و سریع حرکت کنند. تغییرات در رفتارهای مشتری، اقتصاد در نوسان و فناوری‌های نوظهور، همگی قایق را تکان می‌دهند.

بسیاری از بازاریابان در حالی که در یک دنیای ،یبی حرکت می کنند، به فریبکاری در ارتباطات، فرآیندها، همکاری و حل مشکلات ادامه می دهند. و آنها بر این باورند که این روند بازاریابی اینجا باقی مانده است – 70٪ انتظار دارند سرمایه گذاری در فناوری های راه دور دائمی باشد. در پاسخ، بازاریابان روی فناوری‌های همکاری سرمایه‌گذاری می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که کار بدون توجه به مکان انجام می‌شود.

نموداری که روندهای بازاریابی را نشان می دهد: بازاریاب، که از فناوری های همکاری زیر استفاده می کنند

فناوری‌هایی مانند کنفرانس ویدیویی، پلتفرم‌های همکاری مبتنی بر کانال (مانند تیم‌های Slack و مایکروسافت)، برنامه‌های پیام‌رس، فوری یا چت و شبکه‌های اجتماعی سازم، پیشرو هستند. در حالی که ایمیل در بین پنج مورد برتر قرار می گیرد، واضح است که ابزارهای ارتباطی که کار فوری و ناهمزمان را امکان پذیر می کنند برای تعامل با یکدیگر ترجیح داده می شوند.

رشد منابع داده در کوتاه‌مدت بر نیاز به فناوری تأکید می‌کند که به بازاریابان کمک می‌کند منابع داده‌ای متفاوت را در یک دیدگاه واحد از مشتری متحد کنند. روندهای فعلی بازاریابی این را تأیید می کند: ما دریافتیم که 32٪ از بازاریابان B2B می گویند که اشتراک یک دیدگاه واحد از داده های مشتری در بین واحدهای تجاری یک چالش است.

اشاره کوتاه: ادغام یک پلتفرم که چندین برنامه و گردش کار را ساده می کند، می تواند سیلوها را ش،ته و تلاش های بازاریابی را بهتر هماهنگ کند. اما این پذیرش پلتفرم است که در واقع می تواند تیم ها را توانمند کند. آیا تیم رهبری تیم ها را به استفاده از پلتفرم های همکاری تشویق می کند، اما در واقع خودشان از آن استفاده نمی کنند؟ آیا تیم های محتوا از یک ابزار استفاده می کنند، اما طراحان از ابزار دیگری استفاده می کنند؟ برای پیشرفت در کاری از هر کجای دنیا، همکاری نیازمند رویکردی همه جانبه به ابزارها و فرآیندهایی است که تیم ها را چابک و همسو می کند.

چه چیز دیگری برای بازاریابان مهم است؟