به یاد داشته باشید که خدمات پیشگیرانه فقط مربوط به قبل نیست، بلکه مربوط به آن نیز می باشد در حین و بعد از یک مسئله – یک رویکرد سه جانبه برای راضی نگه داشتن مشتریان، خود خدمت رس،، و در حالت ایده آل، بدون مشکل.
3. نحوه ارائه خدمات پیشگیرانه به مشتریان
در Salesforce، ما آنچه را که قلب خدمات می نامیم، می پذیریم. ما با درک رفتارها و نیازهای مشتری، سلف سرویس را فعال می کنیم. ما از اتوماسیون استفاده می کنیم تا به نمایندگانمان اجازه دهیم کاری را که بهترین انجام می دهند (انسان بودن) انجام دهند. ما فعالانه با پیشبینی نیازهای مشتریان و آگاه ، آنها از مسائل قبل از وقوع، به آنها خدمت میکنیم.
ما سه ویدیو در مورد چگونگی انجام هر یک از اینها در Salesforce گردآوری کردهایم. این بخشی از مجموعهای است که ما آن را «Salesforce on Salesforce» مینامیم – و به زودی ،متهای بیشتری در راه است.
1. چگونه سلف سرویس را کارآمد کنیم
چه چیزی را در Salesforce خودکار می کنیم؟ هر چیزی که می تو،م و هر چیزی که شایسته خودکار شدن است. ما بر روی کلیکها تمرکز میکنیم، نه کد برای سادهسازی گردشهای کاری تا افراد ما بتوانند زمان بیشتری را با مشتریان متمرکز کنند.
اساساً سلف سرویس ی،ی این: بوفه. به این صورت است که مشتریان به راحتی پاسخ های خود را پیدا می کنند.
2. اتوماسیون خدمات مشتری چیست؟
نگاهی به پشت صحنه داشته باشید که چگونه Salesforce از راه حل های خودمان برای ایجاد خدمات آسان و متخصص برای بیش از 150000 مشتری استفاده می کند.