چگونه زنان در خدمات مالی می توانند رهبری و موفقیت داشته باشند

،ن در خدمات مالی نقشی کلیدی در آینده صنعت بازی می‌کنند، نوآوری را هدایت می‌کنند و راه را برای حضور دیجیتالی‌تر پیش می‌برند. ظهور ،ن در این فضای تحت سلطه مردان یک روند قدرتمند در چند دهه اخیر بوده است.

همه ما چیزی برای به اشتراک گذاشتن با نسل بعدی داریم. در هر صنعتی که هستید، زمان، آموزش و حمایت را به خود – و دیگران – هدیه دهید تا حرفه خود را به سطح بالاتری ببرید و تفاوتی تاثیرگذار ایجاد کنید.

آینده ای بهتر بسازید

همچنین، اهمیت حمایت از مردان را نادیده نگیرید. اطمینان حاصل کنید که روابط خوبی با طیف متنوعی از افراد ایجاد می کنید، از آنها به ،وان مربی استفاده می کنید و برای دیگران قهرمان شغلی هستید.

5 دقیقه مطالعه

به یاد داشته باشید که ش،ت یک ،صر حیاتی رشد است

“ش،ت شخصیت می سازد و چیزهای زیادی به شما می آموزد. حتی می تواند مشخص کند که شما کی هستید. من مسئول اجرای عملکردهای داخلی جدید در CRM شرکت خود بودم. نقش من شامل حصول اطمینان از موفقیت آمیز بودن انتشار و عدم ایجاد اختلال در عملکرد بود.

Stone به ،وان مدیر ارشد فناوری ،ب و کار KeyBank، نظارت و هدایت سرمایه گذاری های استراتژیک شرکت را فراهم می کند. استون همچنین نقشه راه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را توسعه می دهد و مطمئن می شود که سهامداران و شرکای تجاری با هم به جلو حرکت می کنند.

اوایل کارم، شرکت فین‌تک که در آن کار می‌کردم ۸۰ درصد از تیم فروش خود را ا،اج کرد و من خودم را بیکار دیدم. با نگاهی به گذشته، این اولین فرصتی بود که از زمان ورود به نیروی کار داشتم، جایی که می‌توانستم م، کنم، تأمل کنم، و به این فکر کنم که می‌خواهم به کدام سمت بروم و قدم بعدی من چیست.

هرگز زمان من،ی برای ریسک ، یا استفاده از فرصتی برای توسعه حرفه خود وجود نخواهد داشت. خودت را عقب نگیر در واقع، م،ع خود باشید و روی خودتان سرمایه گذاری کنید.

Herr تیمی را رهبری می‌کند که بر پیشنهادات فناوری اصلی Fidelity و قابلیت‌های یکپارچه‌سازی شخص ثالث متمرکز شده است، و به شرکت‌ها کمک می‌کند تا فناوری خود را برای رشد و مقیاس بهینه کنند. Herr بیش از 15 سال تجربه در صنعت خدمات مالی دارد که قبلاً برای BNY Mellon | Per،ng و Fiserv، در میان دیگران.

3 دقیقه مطالعه

تصویری از اضطراب در محل کار دو همکار را نشان می دهد که از قایق پارویی می پرند در حالی که یکی از جلویی ها با بلندگو صحبت می کند.

چگونه اضطراب محل کار را مدیریت کنیم – اضطراب خود و تیم شما

«ناز ننشینید و بگذارید همه چیز اتفاق بیفتد. وقتی از طریق ،ید به مس،ارت ملحق شدم، فقط منتظر نشدم ببینم نقشم در این سازمان چه خواهد بود. من در طول فرآیند با افراد ملاقات کردم، نقش موجود خود را در سازمان به اشتراک گذاشتم و آنچه را که می‌خواهم انجام دهم و جایی که می‌خواهم رشد کنم را به زبان آوردم. دفاع از خودم به فرصتی مطلوب منجر شد که شاید در غیر این صورت فرصت کشف آن را نداشتم.

بسیاری از زن، که با آنها صحبت کردیم موافقند که سرمایه گذاری در رشد شخصی برای ایجاد حرفه شما در وال استریت بسیار مهم است. داشتن فضایی امن برای ایجاد مهارت های رهبری، شبکه سازی و ارائه فرصت هایی برای حمایت از ،ن دیگر حیاتی است.

به ،وان یک زن در بخش خدمات مالی، خیلی زود متوجه شدم که باید مالکیت حرفه خود را در دست بگیریم و منتظر نباشیم تا ،ی متوجه دستاوردهای ما شود.

من مسئولیت کامل را بر عهده گرفتم و به مدیرم گفتم که تیم چگونه کار می کند تا عملکرد و داده ها را بازیابی کند. چیزی که بعد از ش،ت در مورد خودم یاد گرفتم، بزرگترین دستاورد بود. مدیرم گفت: “من هرگز ،ی را نداشتم که از تیم دفاع کند و مسئولیت کامل خطا و پاسخگویی در قبال تصمیم را بپذیرد.” این چیزهای زیادی در مورد اینکه شما چه ،ی هستید و چگونه مدیریت می کنید می گوید.

ما اخیراً با چندین مدیر مالی صحبت کردیم – از جمله برخی از آنها که برای ویژگی‌های “،ن وال استریت” ما در تور جه، نیویورک Salesforce و رویدادهای Dreamforce امسال به ما پیوستند – تا درباره سفرهای آنها بیشتر بد،د.

توانمندسازی ،ن در امور مالی

“در این مرحله از زندگی من، شبکه برای من و حرکت بعدی شغلی من حیاتی بود. تماس گرفتن با فردی که نمی‌شناسید و شروع به ایجاد شبکه حرفه‌ای خود کنید، می‌تواند ناراحت کننده باشد. اما یکی از جملات مورد علاقه من این است: “با ناراحتی راحت باشید.” از منطقه راحتی خود خارج شوید و با ،، در صنعت خود که الهام بخش شما هستند ارتباط برقرار کنید.

این ،ن که با آنها صحبت کردیم، داستان‌های مش،ی از پیمایش مسیرهای شغلی خود در یک صنعت نامتن،، مدیریت و ریسک ،، و وفادار ماندن به اه، شغلی و خودشان را به اشتراک گذاشتند.

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

،ن در امور مالی باید زم، را به رشد اختصاص دهند – حتی اگر نیاز به مسدود ، تقویم شما داشته باشد

«من می‌توانم به‌طور فعالانه درس‌های ش،تم را برای نسخه بعدی به کار ببرم. وقتی همه چیز خوب پیش می رود، این چیزها را یاد نمی گیرید یا به آنها فکر نمی کنید. به ش،ت های خود متمایل شوید و بد،د که آنها بر شخص و حرفه ای که می خواهید باشید تأثیر می گذارد.

بعدش چی؟

از رهبران فکری در این ،مت Salesforce+ در مورد چگونگی افزایش برابری ،ن در خدمات مالی، سواد مالی و پایداری بشنوید.


از پخش ما در سال 2022 الهام بگیرید که الهام بخش و توانمند پیشگامان برابری ،تی در سراسر صنایع است.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/women-succeeding-finance/

«بعد از چندین نسخه موفق، ش،ت خوردم – خیلی وقت است. کدی که تیم من منتشر کرد به سمت تولید رفت و فروش را مختل کرد. خطا داخلی بود و هیچ مشتری تحت تأثیر قرار نگرفت. فیلدهایی که ما نیاز داشتیم حذف شدند و فکر کردیم اطلاعات تاریخی از بین رفته است.

بیایید دریابیم که این رهبران چه توصیه هایی برای کمک به روشن ، چگونگی دستیابی ،ن در وال استریت به اه، خود ارائه ،د – و همچنان به رویاهای بزرگ ادامه دهند.

از خود و موفقیت های خود دفاع کنید

در نهایت، اجازه ندهید عبارت “الان نه” شما را دلسرد کند. همه ما در طول حرفه خود نسخه ای از این را شنیده ایم. اگر زمان من،ی برای پروژه، نقش یا تبلیغ نیست، به دیدن اطراف آن در ادامه دهید – و به یاد داشته باشید، فقط یک در برای ورود وجود ندارد. درک کنید که در طول مسیر شغلی خود فرصت های زیادی دارید و بیش از یک مسیر برای رسیدن به آن وجود دارد.”

مطمئن شوید که در هفته زم، را برای شبکه سازی، یادگیری، رشد و استراحت اختصاص داده اید. با یک مربی ملاقات کنید (یا خودتان به ،وان یک مربی وقت بگذارید)، اخبار صنعت را دنبال کنید، بیرون از منزل بروید یا زم، را با عزیزان خود بگذر،د. یک بلوک تقویم ایجاد کنید تا تیم شما مرزهای شما را بشناسد و این فعالیت ها بدون حواس پرتی باقی بمانند. بازده ترین افراد ،، هستند که می توانند از رایانه های خود فاصله بگیرند، فنجان های خود را پر کنند و به اطرافیان خود پس دهند.”

مقالات پرطرفدار

Astro روی ویلچر با تکان دادن کدی و ابری.

چگونه Salesforce برنامه های یادگیری فراگیر را برای آموزش جهان ایجاد می کند

کارتر پیشتاز فروش Mastercard Data & Services در آمریکای شمالی است، تیمی متشکل از 100 نفر را مدیریت می‌کند و باعث ایجاد درآمد در Insights & Analytics، Test & Learn، خدمات مشاوره و نوآوری، و Loyalty & Engagement می‌شود. کارتر روابط مشتری با صادرکنندگان، ،ده فروشان، تولیدکنندگان و غیره را رهبری می کند.