در حالی که بازاریابی محتوای تجارت الکترونیک می تواند برای ،یداران جذاب و سرگرم کننده باشد، در نهایت یک هدف دارد: تبدیل. به همین دلیل است که نوشته شما نیاز به برقراری ارتباط با اطلاعات برند و محصول دارد و در عین حال داست، جذاب را بیان می کند: چرا ما این محصول را ساختیم؟ چرا مشتریان به آن نیاز دارند؟ و چه چیزی آن را خاص می کند؟ یک توضیح مفید محصول می تواند تفاوت بین کلیک ،یدار روی «افزودن به سبد ،ید» یا ، سایت شما باشد. هر کلمه مهم است – پس سریع، مفید باشید.
این را امتحان کن: یکی از دارایی های محتوای خود – مثلاً یک صفحه فرود، ایمیل یا تبلیغات دیجیتال – را زیر ذره بین قرار دهید. اگر نام، لوگو و تمام ،اصر طراحی شرکت خود را از دارایی حذف کنید، آیا خواننده همچنان می تواند تشخیص دهد که از برند شماست؟
آن را ساده نگه دارید
صدای شما بیانگر شخصیت و ارزش های برند شماست. لحن روشی است که برند خود را در موقعیت های مختلف و برای مخاطبان مختلف بیان می کنید. به ،وان مثال، یک شرکت مراقبت های بهداشتی که تج،ات تشخیصی را می فروشد، احتمالاً دارای یک صدا و لحن حرفه ای و حرفه ای برای انتقال احساسات است. ،دهفروشی که لباسهای مد روز میفروشد، ممکن است گفتگوی بیشتری داشته باشد، حتی کمی گستاخ.
اما حرف من را قبول نکنید: ،ب و کارها در هر صنعتی ارزش محتوای تجارت الکترونیک با کیفیت را می بینند و وزن خود را پشت سر می گذارند. در واقع ا،ریت از ،ب و کار (69%) قصد دارند بودجه بازاریابی محتوای خود را در سال جاری افزایش دهند.
در اینجا چند استراتژی وجود دارد که به شما کمک می کند با همدلی بنویسید و محتوای تجارت الکترونیک ساده و واضح ایجاد کنید.
- از کلمات کمتری استفاده کنید. تعداد کاراکترها و محدودیت کلمات را تعیین کنید. آیا آن ضربه گیرهایی را می شناسید که می تو،د در سالن های بولینگ قرار دهید تا به شما در ادامه مسیر کمک کنند؟ همین ایده است. نوشتن در این محدودیتها به شما کمک میکند تا نظر خود را سریعتر بیان کنید و از کرکهای غیر ضروری جلوگیری کنید.
- اصطلاحات را برش دهید. اولین پیش نویس خود را تمام کردید؟ خوب اکنون آن را بخو،د و هرگونه اصطلاح تجاری را حذف کنید. (مارک های B2B، ما به شما نگاه می کنیم.) از کلمات و اصطلاحاتی که فاقد محتوای واقعی هستند اجتناب کنید – عباراتی مانند “سوزن را حرکت دهید” و “هم افزایی” در لیست ما بالا هستند.
- از پیچیدگی بپر،ید داده ها نشان می دهد که صفحات فرود با زبان آسان خوان دارای یک نرخ تبدیل بالاترو نسخهای که در سطح خواندن متوسطه نوشته شده است، به بهترین شکل ممکن تبدیل میشود. این بدان م،ا نیست که شما باید با مخاطبان خود صحبت کنید. به م،ای جملات کوتاه تر و کلمات کوتاه تر است. ی،ی بنویس برای برقراری ارتباط، نه تحت تاثیر قرار دادن.
به انجمن Commerce Trailblazer بپیوندید تا حرفه خود را بسازید و مهارت های جدید بیاموزید.