طراحی پیشخوان طلافروشی چگونه باشد ؟

به طور حتم نمی توان ویترین یک فروشگاه بزرگ و لوکس را در یک طلا فروشی دکوراسیون طلا فروشی کوچک، استفاده کرد. معمولا محل پیشخوان طوری طراحی می شود که کمترین میزان خطر دستبرد را داشته باشد ولی این امر به تنهایی بازدارنده نیست. بسیاری از لوگوهای جواهرسازی به روش تایپوگرافی طراحی میشوند که در آنها معمولا نام برند به صورت کاملا نوشته شده و یا حرف اول آن به عنوان نماد اصلی لوگو انتخاب میشود. این موضوع برای بسیاری از مالکان جواهر فروشی از اهمیت بالایی برخوردار است. برای مثال توجه به ویترین بیرونی، توجه به نورپردازی، امنیت و در عین حال زیبایی درب ورودی و بسیاری از موارد دیگر جزئی از استانداردهای این فروشگاهها هستند. ویترین طلا و جواهر فروشی سنگ کاری: سنگ یکی دیگر از متریال ها باارزش و مجلل شناخته شده است. با توجه به این نکته که قشر هدف و عمده مشتریان طلا فروشی را خانم ها تشکیل می دهند، باید با شناخت علایق و ویژگی های ذاتی آنان در طراحی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی، از ترفند هایی در جهت افزایش فروش استفاده نمود.

طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر

اما برای بالا بردن جذابیت جواهر فروشی، ابتدا بهتر است به زیبایی و تناسب چیدمان ویترین توجه داشت. در عین حال روی اصول زیبایی شناسی و دکوراسیون داخلی لوکس تاکید می شود باید موارد حفاظت و امنیت را نیز در نظر داشت. اصل هماهنگی در رنگ ها بدون تردید موجب جلب توجه مشتری شده و افزایش فروش در پی خواهد داشت. در واقع از روی ویترین می توان به قابلیت های طلا فروشی پی برد. طراحی قفلهای سنشن بهگونهای است که روی ویترین ظاهری برجسته و بزرگ ندارد. مردم از چند هزار سال پیش از موقع کشف طلا از این جواهر ارزشمند برای زیبایی ظاهری خود استفاده می کنند. همچنین بیشتر پادشاهان و فرمانروایان جهان عرب و ایرانی از سکه های طلا و جواهرات برای تزیین کاخ های مجلل خود بکار برده اند که این نشان می دهد که طلا از سالیان دور چه در بین مردم عادی و چه در بین پادشاهان بزرگ با ارزش بوده است.

گزینههایی مانند زمینه طرح دار باعث میشوند جلوه جواهرات زیبایی خود را نشان ندهند. می توان از انواع نورپردازی مصنوعی و دکوراتیو مانند نور های محیطی، نورهای نقطه ای، نورهای تاکیدی و… با استفاده از یک نورپردازی مناسب می توانید یک محصول خاص را در ویترین مغازه خود به عنوان نقطه کانونی تبدیل کنید و آنرا در مرکز دید همگان قرار دهید تا توسط همین جنس خاص مشتریان به داخل مغازه کشیده شوند و مدل های دیگر را نیز بررسی کنند.

یک ویترین مناسب در طراحی داخلی طلا فروشی، نقطه عطف طراحی به حساب می آید. بنابراین صاحبان مغازه طلا فروشی و جواهر فروشی، می بایست دکوراسیون مغازه خود را به روز نگه دارند تا مشتریان بیشتری به سمت آن ها روانه شود. رنگ نارنجی به کار رفته در طاق ورودی توجه هر رهگذر را به خود جلب کرده و آن ها را به داخل فروشگاه دعوت می کند. شما می توانید در این روش احساس ارزشمندی را به مشتری القاء کنید. از لوازم تزئینی ، مانکن های زیبای جواهرآلات و سایر المان ها استفاده کنید که بر جذابیت دکور طلا بیافزاید.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

متریال ویترین طلا و جواهر فروشی: ویترین جواهر وطلافروشی دقیقا تابلوی نمایشی است که تمام جواهرات و طلا ها در معرض نمایش به مشتری قرار می گیرد. غفلت از ایجاد امنیت در فروشگاه، باعث قرارگیری فروشگاه در معرض خطر دزدی میشود. همانطور که در مطالب پیشین بدان اشاره کردیم، حضور فرد در مدت زمان طولانی در فروشگاه، امکان خرید آنان را افزایش می دهد. داشتن معابر مناسب داخل فروشگاه، باعث ایجاد بازدیدی دلپذیرتر برای مشتری میشود. استفاده از رنگ هایی مثل سفید و طلایی که لوکس به نظر می رسند و همچنین مانع جلوه ی طلا و جواهرات نمی شوند، در طراحی داخلی طلا و جواهر فروشی ها از دیرباز معمول بوده است.استفاده از رنگ های تند و جسورانه مثل سبز و قرمز در طراحی داخلی طلا فروشی ها چندان معمول نیست، اما اگر طراح با خلاقیت با استفاده ی گزینشی از این رنگ ها، سعی در ایجاد تمرکز بر قسمتی از فروشگاه یا روی کالایی خاص داشته باشد، می تواند نتیجه ای مناسب و متفاوت به همراه داشته باشد.

MDF انتخابی مقرون به صرفه و اقتصادی است که تولید آن به نسبت دارای محدوده قیمتی کمتری بوده است و در نتیجه قیمت تمام شده آن در مقابل ورقههای چوبی نیز بسیار کمتر است. این مسئله به ویژه در بین هم صنفانی که در یک محدوده فعالیت می کنند بسیار حائز اهمیت است. امروزه طراحی نورپردازی به عنوان یکی از شاخه های پرطرفدار کنار طراحان داخلی مشغول فعالیت می باشد. طراحان فرم و عملکردارائه کننده انواع خدمات دکوراسیون ساختمان بازسازی داخلی جواهر فروشی : چگونه دکوراسیون داخلی یک مغازه جواهر فروشی را درست کنیم؟ شما باید نقاط پراهمیت فروشگاه را شناخته و به خوبی روی دکوارسیون آن ها تمرکز کنید.

به مکان قرارگیری صفحه نمایش موجودی و قیمت طلا و واحدهای کشور های مختلف و همچنین محل پیشخوان پرداخت و فضای خدمات و اداری خوب توجه کنید. گالریهای طلاسازی و طلافروشی امروزه با تولید نیمست، آویز، سرویس طلا، گوشواره، آویز و انگشتر جدیدترین طرحهای خود را در ابعاد و وزنهای مختلف میفروشند. با ادامه متن همراه باشید تا این نکات را به صورت کامل در اختیارتان قرار دهیم. اگر وسعت مغازه کوچک باشد و امکان جدا نمودن بخش های مختلف نباشد ، باید به صورت تخصصی و استادانه ای برای طراحی دکوراسیون داخلی آن اقدام نمود که فضای داخلی مغازه شلوغ و نامرتب به نظر نیاید. این که مکان پیشخوان طلا فروشی چطور باید باشد نیز نکته مهمی است و پیشخوان طلا فروشی در دکور طلا فروشی کوچک باید در بخشی از فروشگاه قرار داشته باشد که دید خوبی به ویترین از بیرون داشته باشد تا در صورت انتخاب از ویترین به آن نظارت و کنترل داشته باشد.

دکوراسیون داخلی طلافروشی

نصب گلدان های کوچک دیواری یکی دیگر از طراحی های دیوار ویلا ست. نور پردازی باعث می شود تا جزییات هر مدل از پشت ویترین های شیشه ای و از جهات مختلف به خوبی مشخص باشد و دیگر لازم نباشد تا حتما آن را در دسترس مشتری قرار دهید. با توجه به نوع کار در این فروشگاه لازم است تا مراجعه کنندگان و فروشندگان به هیچ وجه با یکدیگر در تماس نباشند. بسته به اینکه سبک طراحی ویترین جواهر فروشی چگونه باشد نوع متریال نیز توسط طراح پیش بینی می شود. توجه به این که چه نوری برای فراهم کردن روشنایی عمومی در این محیط موردنیاز است تعیین میکند از چه نوری برای طراحی استفاده کنیم، و این بیشتر از هر مورد دیگری بسته به ارتفاع سقف شما دارد. این نوع تدابیر و چیدمان های مناسب، تاثیر بالایی در امنیت طلافروشی دارد.

نوع چیدمان، طراحی داخلی، دیزاین کالا و … سنشنها یک نوع قفل مرکزی هستند. پس از بازگشایی مغازه ابتدا درها باید قفل بمانند. ویترین های جواهر فروشی می توانند به عنوان نماد یک فروشگاه در ذهن مشتری باقی بمانند. اندازه و ابعاد طلا فروشی در طراحی ویترین نقش دارد. علاوه بر آن در این فضا، بحث امنیت پا به پای جذابیت های بصری اهمیت دارد. بنابراین وقتی که می خواهید مکانی را برای طلا فروشی انتخاب کنید باید دارای خصوصیات از نظر موقعیت مکانی و از لحاظ بصری فضا و امنیت مناسب باشد. شما طراحی داخلی مغازه جواهر فروشی را باید به گونه ای عالی درست کنید. همچنین ترافیکی که بر اثر ازدحام تعداد مشتریان بهوجود میاید را کنترل میکند. بنابراین توجه به تعداد جواهرات مورد نمایش برای مشتری بسیار مهم است. بنابراین بلندی ویترین نه خیلی مرتفع و نه خیلی کوتاه طراحی شود.

بنابراین ویترین طلافروشی باید به نحو مطلوب، جواهرات را به نمایش بگذارد. فلورسنتها نسبت به روشناییهای هالوژن و همچنین رشته ای دارای مصرف انرژی کمتری هستند و روشنایی را تقریباً به شکل یکنواخت پخش می کنند. یکی دیگر از نکات مهم انتخاب کردن لامپ ها و نورپردازها در طلا فروشی است با توجه به این که مصرف انرژی و هزینه ها به سمت پایین باشد. هر چند که توانایی طراح داخلی در امر طراحی داخلی و اجرای دکوراسیون مجتمع مسکونی در اینکه کجاها خرج کند و کجاها از صرف هزینه های بیهوده جلوگیری کند؛ بسیار اهمیت دارد. گاهی ایجاد محلی زیبا یک حس دلگرمی در انسان را به وجود میآورد و شخص با دیدن دیزاین لوکس در ذهن خود متصور میشود که این محل مورد اعتماد میباشد و این اطمینان باعث میشود که شخص وسیلهای که احتیاج دارد را از آن مغازه تهیه نماید به همین علت باید به دیزاین و طراحی طلا فروشی بسیار دقت نمود.

طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر فروشی

طرح و رنگ انتخابی نباید سایر المان های دکوراتیو را زیر سوال ببرد. گزینه های انتخابی برای کفپوش های منزل با کفپوش های مغازه متفاوت است که بر خلاف مناسب بودن قالیچه، فرش و … رنگ دیوارها، سقف، کفپوش ها و … همانطور که پیش تر گفته شود همانند منازل و آپارتمان های مسکونی اماکن تجاری هم نیاز به دکوراسیون و طراحی داخلی دارند، اماکن تجاری، دفاتر مدایران شرکت ها و کارخانجات مختلف می توانند با استفاده از دانش مهندسی طراحی و معماری داخلی، فضای کار خود را به شکل حرفه ای طراحی کنند. مغازه یا فروشگاههای طلا فروشی به عنوان یکی از لوکسترین و جذابترین مکانها در مراکز تجاری و یا بازار شناخته میشوند. فروشگاه طلا فروشی به عنوان یکی از لوکس ترین و چشمگیر ترین فروشگاه ها در مراکز تجاری و یا بازار شناخته می شود. کفپوش تجاری باید به سادگی قابل تمیزکاری باشد. کفپوش باید دارای ماندگاری و دوام بالایی باشد اما در عین حال، لوکس بودن طلا فروشی را نیز به نمایش بگذارد.

در طراحی دکوراسیون مغازه جواهر فروشی علاوه بر ویترین ها باید به دیگر جنبه ها مثل سقف، دیوار ها و زمین توجه کرد و بهترین مدل را برای آن ها در نظر گرفت تا تمامی آن ها در کنار یکدیگر بهترین جلوه را نمایش دهند. این محصول با نور پردازی ویژه، نمایانگر ماهیت مغازه شماست و می تواند مشتریان را به سمت شما و فروشگاه تان جذب کند تا دیگر اجناس شما را نیز در کنار این محصول بررسی کنند. همچنین این روش ریسک سرقت توسط مشتریان را کاهش میدهد. وجود خاک روی سطح ویترین باعث کاهش توجه مشتریان به کالاها میگردد.

نورپردازی دکور و محصولات موجب می شود که مشتری تمرکز بیشتری بر روی محصول خود داشته باشد و به اتفاق های اطراف خود بی تفاوت باشد. این نکته برای تمامی کسانی که در این صنف مشغول فعالیت هستند مهم می باشد و مجموعه ی پایا دکور در ارائه ی طرح های پیشنهادی خود، حتما این موضوع مهم را در نظر خواهد گرفت و به گونه ای آن را اجرایی خواهد کرد که به هیچ وجه تاثیر منفی بر زیبایی محیط نداشته باشد. این ویژگیها باعث دسترسی صاحب فروشگاه به فعالیت کارکنان نیز میشود. لامپ ویترین جواهر فروشی: امروزه طراحی نورپردازی به عنوان یکی از شاخه های پرطرفدار کنار طراحان داخلی مشغول فعالیت می باشد.

طراحی داخلی طلا فروشی

در صورتی که اگر سقف طلافروشی شما دارای ارتفاع بسیار کمتری باشد، طراحان داخلی از پنلهای LED استفاده میکنند. فرد دیگر نیز درب طلافروشی را ببندد. استفاده از رنگ های روشن و ملایم برای پوشش دیوارها و طراحی فضای مخصوص طلا و جواهر و همه وسایل تزئینی دیگر انتخاب هوشمندانه ای است. ترکیب رنگ های روشن و ملایم یکی از مواردی است که بیشتر مغازه داران ازآن استفاده می کنند ولی باید به ویژگی هر یک از این ترکیب ها دقت کرد و باید با توجه به شرایط محیط و دکور به انتخاب رنگ ها بپردازیم. در ادامه طراحی داخلی طلا فروشی بهتر است که در خصوص طراحی داخلی مغازه ها نیز مطالبی را ارائه نماییم. المان های یک مغازه یکی از پارامترهای مهم در طراحی دکوراسیون داخلی تمامی مغازه هاست که هر مشتری را به خود جذب می کند. همان طور که در این مقاله بیان نمودیم، یکی از فاکتورهای بسیار مهم که سبب جلب توجه مشتریان و همچنین جذابیت بیشتر جواهرات و طلای موجود در فروشگاه می شود، نور کافی و انعکاس نور است.

ارتفاع ویترین نیز نکته بسیار مهمی است که به جلوه بیشتر و بهتر جواهرات منجر میشود. نکته مهم در دکوراسیونهای موفق در طراحی مسکونی یا طراحی داخلی خانه استفاده ازنظر ساکنین منزل است، چراکه همه افراد در خانه سهم یکسانی در طراحی منزل مسکونی دارند. آیا از طراحان داخلی مشاوره یا کمک برای طراحی فروشگاه خود استفاده کرده اید؟ به این ترتیب اغلب طراحان داخلی از منابع روشنایی متعددی برای این محیط استفاده می نمایند و سعی می کنند که از تجمع نور در یک بخش صرف نظر نمایند. در مرحله طراحی طلافروشی سعی کردیم با ارائه آلترناتیوهای مختلف در دو سبک مدرن و کلاسیک سلیقه کارفرما دستمان بیاید که پس از رفت و برگشت های متوالی بر اجرای طرح کلاسیک توافق شد.