طراحی انسان محور الهام بخش شغل طراح استراتژی است

آنها همچنین من را با جامعه‌ای از افرادی که تجربیات مشابهی را برای حمایت و مشاوره تجربه می‌کنند مرتبط ،د. آموختن اینکه Salesforce چگونه آنها را برای انجام این کار توانمند کرده بود، تأثیر ماندگاری بر من گذاشت.

یافتن فرصت ایده آل برای تفکر طراحی

بینش های متخصص را کشف کنید تا به شما در توسعه حرفه خود، ارتباط با Trailblazers، یادگیری Salesforce و ،ب گواهینامه کمک کند. راهنمای نحوه عملی، دیدگاه‌های معتبر همتایان، و داستان‌های الهام‌بخش Trailblazer را کاوش کنید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/trailblazer-strategy-designer-career-journey/

گواهینامه‌های طراحی Salesforce ثابت می‌کنند که شما درک پایه‌ای از مفاهیم طراحی حیاتی مانند تفکر طراحی، تحقیق با کاربران و بهترین شیوه‌های رابط کاربری دارید. آنها همچنین نشان می دهند که می تو،د این مفاهیم را با دانش پلتفرم Salesforce مطابقت دهید.

با گذراندن سفر اولیه تومور مغزی، تاثیری را که یک سفر شهودی و همدلانه مشتری می تواند بر زندگی یک نفر داشته باشد را تجربه کردم.

زم، که یک آگهی شغلی برای مشاور Salesforce در PwC ،ستان پیدا کردم، بسیار هیجان زده بودم. درخواست دادم. و متوجه شدم که در جایی که سابقه طراحی و مشاوره خدمات و تجربه من نشان می‌دهد که می‌توانم زاویه‌ای انسان‌محور را به نقش بیاورم، گواهی‌نامه سرپرست من تعهد اولیه‌ام را برای دستیابی به Salesforce به ،وان یک پلتفرم ثابت کرد.

در سال 2010، من به تومور مغزی مبتلا شدم. من سال آ، تحصیل در دانشگاه ادینبورگ بودم و یک روز بعد از ظهر ناگهان سردرد شدید و طاقت فرسایی داشتم. وقتی به بیمارستان رسیدم، پزشکان متوجه شدند که من خونریزی مغزی ناشی از یک تومور زمینه ای دارم. به دلیل مک، که قرار داشت، ایمن ترین کار نبودن آن بود مگر اینکه شروع به رشد کند.

در اینجا به این صورت است:

Trailhead Trail – طراحی رابطه را بشناسید

اگر از وب‌سایت خیریه بازدید می‌کنید زیرا در حال جمع‌آوری کمک مالی یا برگزاری یک فروش شیرینی هستید، این یک تعامل مهم و بسیار ضروری است. اما شما باید محتوای بسیار متفاوتی نسبت به ،ی که به تازگی جراحی را پشت سر گذاشته است و در ساعت 2:00 بامداد به دیوارهای بیمارستان خیره شده و تلاش می کند تا مراحل بعدی خود را مشخص کند، ارائه شود… مانند من.

در طول کارگاه، انواع مختلف افراد و مشارکت‌هایی را که می‌خواستیم تجربیاتشان را بهبود ببخشیم، شناسایی کردیم: والدین، زوج‌هایی که برای ازدواج آماده می‌شوند، افراد داغدار و ،، که در جمع‌آوری کمک مالی شرکت می‌کنند.

دریافت گواهی برای خود و ،، که می‌خواهند با شما کار کنند، اطمینان خاطر می‌دهد که چیزهای خود را می‌د،د و می‌تو،د به طور م،اداری به راه‌حل‌ها و تجربیات بهینه و پایدار کمک کنید.

در سال 2020، مانند بسیاری دیگر، به دلیل بیماری همه گیر از سمت مشاور خود ا،اج شدم. اما این فقط فشاری بود که برای فکر ، به اینکه می‌خواهم شغلم بعدی به کجا برسد نیاز داشتم. با الهام از تجربیاتم با The Brain Tumor Charity، قصد داشتم Salesforce را به جعبه ابزار طراحی خود اضافه کنم.

بنابراین من از Trailhead – پلت فرم آموزش آنلاین رایگان Salesforce – برای مهارت و آماده شدن برای سفر شغلی Salesforce Designer خود استفاده کردم.

و در حال حاضر، با Salesforce UX Designer و طراح استراتژی مدارک تحصیلی، ،، که علاقه مند به دنبال ، حرفه طراحی در ا،یستم Salesforce هستند، می توانند مسیر شغلی خود را حتی بیشتر از این پیش ببرند.

اعتبارنامه Salesforce مبتنی بر نقش را به دست آورید

قبل از پیوستن به این انجمن، من حرفه ای من، در زمینه خدمات و طراحی تجربه کرده بودم. اما این یک سفر سلامتی بود که مرا وادار کرد تا مجموعه مهارت های طراحی انسان محور خود را در راه حل های Salesforce به کار ببرم.

خیریه ای که تاثیری ماندگار گذاشت

اگر یک چیز در مورد Salesforce یاد گرفته باشم، این است که همه استقبال می کنند و می توانند در این ا،یستم پیشرفت کنند.

اصول طراحی رابطه و نحوه کمک به شما را در ارتباط بهتر با مشتریان و جوامع بیاموزید.


تجربه عملی خود را با Salesforce ثابت کنید و مزیت رقابتی به دست آورید که منجر به فرصت های جدید می شود.


چهار نکته برای ارتقاء مسیر شغلی طراحی شما

یادم می آید که آن لحظه لامپ را روی چهره مردم دیدم، وقتی آنها عقب نشینی ،د تا استراتژی خود را متفاوت ببینند. این الهام بخش بود و تأیید می کرد که تصمیم درستی برای تغییر مسیر شغلی خود می گرفتم.

من فقط یکی از بسیاری از افرادی هستم که Salesforce را از طریق یک مسیر شغلی و مسیر زندگی تا حدی غیر متعارف پیدا کرده و پذیرفته‌ام. فضا برای موج کاملاً جدیدی از Trailblazers غیرمنتظره و کنجکاو وجود دارد تا جایگاه خود را درست در کنار من پیدا کنند!

پنج سال بعد، شروع به رشد کرد و زمان انجام عمل جراحی بزرگ مغز باز فرا رسید. جراحی سخت بود و بهبودی سخت بود. من یک دوره 6 ماهه توانبخشی آسیب مغزی را گذراندم تا “عادی جدید” خود را درک کرده و بپذیرم.

خیریه تومور مغزی استفاده کرد نیروی فروش تا من را در چالش برانگیزترین دوران زندگیم پشت سر بگذارد. آنها به من کمک ،د تا گزینه هایم را به ،وان یک بیمار و چیزهایی که باید در طول مشاوره به آنها توجه کنم یا بپرسم را درک کنم.

منابع مورد علاقه من را بررسی کنید!

وبلاگ The Trailblazer

قبل و در طول دوران نقاهت پس از جراحی، به ،وان مدیر حساب کاربری برای یک آژانس دیجیتال متخصص در طراحی خدمات و تجربه کار می کردم. در حوالی سال 2019، من بیشتر کنجکاو شدم طراحی استراتژی و شاید جهش به سمت نقش مشاور. و من فرصت ایده آلی را یافتم تا آزمایش کنم که یک بودن چگونه خواهد بود انسان محور طراح استراتژی در یک محیط امن: یکشنبه صبح در کلیسای من.

در این دوران پرتلاطم زندگی من، خیریه تومور مغزی در کنار من بود و اطلاعات کلیدی به من داد تا در مراحل مختلف سفر به من کمک کند. زم، که مسیر بهبودی را طی کردم، با جمع آوری کمک مالی و سخنر، برای افزایش آگاهی در مورد علائم و نشانه های تومورهای مغزی، بیشتر درگیر امور خیریه شدم.

تقاضا برای Trailblazers با مهارت های هوش مصنوعی، داده و Salesforce در حال افزایش است. به میلیون ها Trailblazer که در شرکت های بزرگ و کوچک کار می کنند بپیوندید و خود را آزاد کنید تا مسیر شغلی جدیدی را کشف کنید.


قدرت شفقت در تجارت

پس از چند دور مصاحبه (که در آن من رزومه خود را در یک تابلوی تعاملی Miro ارسال کردم و از طریق من قدم زدم V2MOM) من کار را گرفتم!

چرا گواهینامه های طراحی Salesforce ضروری هستند

کلیسای من به دنبال اتخاذ برخی تصمیمات استراتژیک در مورد جایی بود که انرژی خود را در سال های آینده متمرکز کنند. بنابراین، من داوطلب شدم تا نقش طراح استراتژی غیررسمی را با اجرای a تفکر طراحی کارگاه آموزشی با اعضای انجمن

یادم می آید که آن لحظه لامپ را روی چهره مردم دیدم، وقتی آنها عقب نشینی ،د تا استراتژی خود را متفاوت ببینند. این الهام بخش بود و تأیید می کرد که تصمیم درستی برای تغییر مسیر شغلی خود می گرفتم.

اگر در Salesforce تازه کار هستید، در اینجا چهار نکته مهم برای ایجاد مسیر منحصر به فرد خود برای موفقیت طراح در ا،یستم Salesforce آورده شده است:

  1. مهارت در استفاده از Trailhead درست مثل توسعه دهندگان، مدیران، و معماران، طراحان اکنون یک نقش رسمی و مسیر شغلی نیروی فروش دارید. و Trailhead دارای محتوای زیادی است که به شما کمک می کند تا در طراحی مهارت داشته باشید، از جمله شغل طراحی استراتژی نیروی فروش و برای گواهینامه UX Designer خود آماده شوید تریل می، ها
  2. گروه های محلی Trailblazer Community خود را پیدا کنید. یادگیری و ارتقاء مهارت زم، لذت بخش تر است که یک تیم پشت سر خود داشته باشید. پس از اینکه تصمیم گرفتم مسیر شغلی خود را به سمت Salesforce برگردانم، همکاران محل کارم را پیدا کردم گروه ،ن نیوکاسل در فناوری، و من گروه های محلی محلی منابع ارزشمند کار تیمی و پشتیب، باشند.
  3. گواهینامه بگیرید. در ماه‌های منتهی به تاریخ شروع کارم در PwC ،ستان، از این زمان برای مطالعه و ادامه تحصیل استفاده کردم اعتبار مشاور ابر فروش. از آن به بعد، من هم قبول شدم مشاور خدمات ابری و پلتفرم برنامه ساز اعتبارنامه در حال حاضر، با مدارک طراح UX و طراح استراتژی، طراحان Salesforce حتی فرصت های بیشتری برای اثبات مهارت های خود دارند. هر دو امتحان توسط کارشناسان موضوعی که در این زمینه کار می کنند نوشته شده است (من در واقع باید بخشی از تیم نگارش امتحان در هر دوی این موارد باشم). آنها سرگرم کننده، چالش برانگیز هستند و می توانند به شما کمک کنند تا تغییر شغلی که در مورد آن آرزو داشتید ایجاد کنید.
  4. کشف کنید مسیر شغلی طراح Salesforce. تمام اطلاعات مورد نیاز برای شروع را پیدا کنید.

بخش بندی شده سفرهای مشتری به خوبی در دنیای تجارت استفاده می شود. با این حال، با گذراندن سفر اولیه تومور مغزی، توانستم تاثیر آن را تجربه کنم سفر شهودی و همدلانه مشتری می تواند در زندگی ،ی باشد

در مرحله بعد، ما نیازهای افراد را در آن گروه‌های مختلف بررسی کردیم، پیشنهادهایی ارائه کردیم، تکرار کردیم، و برخی از تغییرات کلیدی را برای تقویت آن مشارکت‌ها و برآورده ، بهتر نیازهای جامعه خود نمونه‌سازی کردیم.

همانطور که با خیریه کار می کردم، یاد گرفتم که Salesforce به کارهای ضروری آن کمک می کند.

با Salesforce یک پیشگام باشید