بهترین لپ تاپ دانشجویی با قیمت مناسب در 2022 کامپیوتر صفر یک

لپ تاپ R565EP-BQ458 یکی از لپ تاپ های 15.6 اینچی شرکت ایسوس است. علاوه بر این، دارای 12 گیگابایت رم DDR4 و 12 مگابایت حافظه کش است. بهترین لپ تاپ های دانشجویی دارای هارددیسک 1 ترابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی SSD است. این لپ تاپ سبک‌وزن با پردازنده‌ای میان‌رده می‌تواند انتخاب خوبی برای دانشجویانی باشد که نمی‌خواهند کارهای سنگین گرافیکی یا مهندسی را روی لپ تاپ خود انجام دهند. کارت گرافیک این مدل قدرت خوب و زیادی دارد ولی تمرکز اصلی این محصول به طور حتم بخش CPU بوده است.

در کل اما با این مدل می‌توانید همه بازی‌های جدید را بدون مشکل اجرا کنید. البته بد نیست اشاره کنیم که وزن 2.7 کیلوگرمی این لپ تاپ قطعا نقطه ضعف اصلی آن است که باید با آن کنار بیایید. این دستگاه به یک پنل 16 اینچی IPS با رزولوشن FHD با نرخ نوسازی 144 هرتزی مجهز شده و می‌تواند محتوا را با کیفیت مناسبی به نمایش بگذارد. در نهایت به طور حتم این مدل را یکی از بهترین لپ تاپ مناسب developer در بازه قیمتی خود ارزیابی می‌کنیم. لنوو IdeaPad 3 15ADA05 را می‌توان بهترین لپ تاپ تا ٩ میلیون تومان معرفی کرد.

نحوه تشخیص شارژر اصلی هواوی

صفحه نمایش لمسی ۱۴ اینچی این دستگاه با وضوح ۱۰۸۰p، به اندازه کافی روشن است که در اکثر محیط‌ها عملکرد مناسبی را عرضه از سایت بعدی بازدید کنید کند. همچنین، قاب چهار لبه InfinityEdge یکی از بالاترین وضوح نمایشگرهای موجود در بازار را ممکن کرده است، که اکنون با فناوری OLED فوق العاده برای کسانی که به عمر باتری طولانی نیاز دارند، ارائه می‌شود. این دستگاه جهش بزرگی در عرصه لپ تاپ‌های اپل است و همه اینها به لطف تراشه جدید M1، اولین تراشه سفارشی اپل برای لپ تاپ‌ها است. Lenovo ThinkPad X1 امن ترین لپ تاپی است که می توانید روی آن کار کنید ، دارای چندین ویژگی است که در هیچ جای دیگری نمی توانید پیدا کنید. گزینه عالی دیگر هنگام در نظر گرفتن لپ تاپ برای دریافت این دوره برای مطالعات مهندسی شما ، مایکروسافت سرفیس پرو 6 است.

  • صفحه مات در نظر گرفته‌شده برای بهترین لپ تاپ دانش آموزی ارزان نیز در استفاده طولانی‌مدت باعث خستگی چشم نمی‌شود.
  • برای خرید لپ تاپ دانشجویی بهتر است از هارد دیسک SSD به جای هارد دیسک های معمولی استفاده کنید، چون سرعت عملکرد لپ تاپ را تا حد زیادی افزایش می دهد.
  • به همین دلیل بهتر است لپ تاپ شما حداقل 256 گیگابایت حافظه SSD داشته باشد.
بهترین لپ تاپ دانشجویی با قیمت مناسب در 2022 کامپیوتر صفر یک در جایگاه اول بهترین لپ تاپ دانشجویی با بودجه 25 میلون تومان، لپ تاپ IdeaPad Gaming 3-LB قرار دارد که با ظاهر خشن و متفاوت خود برای کارهای جدی و گیمینگ طراحی شده است. این لپ تاپ بهترین پردازنده مرکزی محدوده قیمت 25 میلیون را دارد و پردازنده گرافیکی آن هم قدرت بسیار بالایی دارد. لپ تاپ Gaming 3-LB یک انتخاب عالی برای دانشجویان فنی است که نیاز به توان گرافیکی و پردازشی بالایی دارند. در جایگاه دوم بهترین لپ تاپ دانشجویی تا 15 میلیون، لپ تاپ IdeaPad 3 14IML05-AB قرار گرفته که مشابه لپ تاپ Lenovo V15، مجهز به کارت گرافیک مستقل و صفحه نمایش فول اچ دی است ولی حافظه پرسرعت SSD ندارد.

بهترین لپ‌تاپ دانشجویی تا ۱۲ میلیون تومان

اما اگر قصد دارید مدل i3 آن را بخرید باید بدانید که حافظه آن HDD است. البته این تبدیل‌پذیر است، یعنی می‌توانید در صورت نیاز حافظه SSD برای آن خریداری کنید. همین که لپ تاپی بتواند بروزترین برنامه های جستجو در اینترنتو تایپ و رسم نمودار و … اجرا کند برای دانشجویان رشته های انسانی کفایت می کند و با کمترین قیمت می توانند نیاز خود را به لپ تاپ برطرف کنند. ولی رشته های مهندسی نیاز به لپ تاپ هایی با سخت افزاری قوی برای اجرای برنامه های سنگین طراحی و گرافیکی نیاز دارند. این مدل لپ تاپ بر اساس نیاز دانشجویان دسته بندی می شوند و نمی توان یک جمع بندی نهایی برای آن مشخص کرد!

۳. لپ تاپ Dell XPS 13