اخبار بزرگ CX از Salesforce، TELUS، و Alchemer

اکنون، این دو سازمان برای پیشبرد تحول دیجیتال TELUS و حمایت از رشد سودآور برای هر دو شرکت به یکدیگر خواهند پیوست.

پس از ،ید، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های تجربه دیجیتال، طراحی و ایجاد شایستگی‌های کلیدی را به پیشنهاد فعلی خود اضافه می‌کند.

رهبری ما مستقیماً با این کارمندان ارتباط برقرار می‌کند و برای تیم‌هایشان در مورد تغییرات در سازمانشان شفاف‌سازی می‌کند.»

از آنجایی که درآمد ما از طریق همه گیری سریع تر شد، ما افراد زیادی را استخدام کردیم که منجر به این رکود اقتصادی شد که اکنون با آن مواجه هستیم، و من مسئولیت آن را بر عهده می گیرم.

Salesforce 10 درصد از نیروی کار خود را در هفته‌های آینده کاهش می‌دهد و نشان می‌دهد که حتی برجسته‌ترین ارائه‌دهندگان فناوری نیز از شرایط اقتصادی چالش‌برانگیز مصون نیستند.

دارن انتویستل، رئیس هیئت مدیره TELUS International و رئیس و مدیر عامل TELUS، اظهار داشت: “امروز یک گام هیجان انگیز دیگر در سفر بین المللی TELUS است زیرا ما از تیم ماهر و با استعداد WillowTree در خانواده TELUS خود استقبال می کنیم.

“با استفاده از نوآوری جمعی فن‌آوری و انس، تیم‌های بین‌المللی TELUS و WillowTree، در ،یب با فرهنگ و نام تجاری مبتنی بر هدف اجتماعی، مشتری محور، تجارب مشتریان خود را در سراسر جهان ارتقاء خواهیم داد.”

بر اساس گزارش بین المللی TELUS، این شرکت به بیش از 70000 کارمند، یک جامعه جه، هوش مصنوعی متشکل از بیش از یک میلیون حاشیه نویس آموزش دیده، و 69 مرکز تحویل و استودیو طراحی دیجیتال در 30 کشور رشد کرده است.

TELUS International ،ید WillowTree را تکمیل کرده است.

Alchemer از ،ید Apptentive، ارائه‌دهنده فناوری بازخورد تلفن همراه خبر داد.

این حرکت 8000 کارمند را تحت تاثیر قرار خواهد داد و کارکنان مستقر در ایالات متحده حداقل پنج ماه حقوق، بیمه درم، و سایر مزایا دریافت خواهند کرد.

هدف این ،ید ارائه روش‌های جدید به مشتریان Alchemer برای جمع‌آوری اطلاعات از مشتریان در دستگاه‌های تلفن همراه است.

به این ترتیب، فن‌آوری و تیم آن به Alchemer کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کند که هر مشتری و کارمند صدایی دارد و هر ،ب‌وکاری می‌تواند داده‌های بهینه را در مورد جوامع خود جمع‌آوری کند.

از ا،اج‌های انبوه شغلی گرفته تا تکمیل جذب، در اینجا چند گزیده از محبوب‌ترین اخبار ما در هفت روز گذشته آورده شده است.

این تغییرات به ،وان بخشی از یک بازسازی در مقیاس بزرگ انجام می شود که Salesforce انتظار دارد بین 1.4-2.1 میلیارد دلار هزینه داشته باشد. بر اساس یک پرونده نظارتی اخیر.

راه حل تجربه مشتری موبایل Apptentive به شرکت ها کمک می کند تا تغییرات در احساسات مشتری را در طول سفر ،ید اندازه گیری کنند.

در واقع، فناوری آن به برندها کمک کرده است تا دو برابر بازخورد عملی جمع‌آوری کنند و 70 درصد سطح حفظ مشتری بالاتری نسبت به میانگین اپلیکیشن موبایل داشته باشند.

Apptentive برای کمک به شرکت ها در درک بهتر مشتریان و سفرهایی که هنگام تعامل با برندها انجام می دهند ساخته شده است.

در همان زمان، مشتریان Apptentive ممکن است به چندین ابزار نظرسنجی و گردش کار که برای کار با بسیاری از پلتفرم‌های CX از جمله Slack، Microsoft Teams و Salesforce طراحی شده‌اند، دسترسی داشته باشند.

چگونه این حرکت به مجموعه آلکمر ارزش افزوده می‌کند؟

در یادداشتی به کارکنان، او بیان کرد:

مارک بنیوف، مدیرعامل Salesforce، همچنین نشان داد که آنهایی که خارج از ایالات متحده هستند بسته مشابهی را تضمین می کنند و در عین حال مسئولیت شخصی ا،اج ها را بر عهده می گیرند.

به ،وان بخشی از ،ید، WillowTree به WillowTree، یک شرکت بین المللی TELUS تغییر نام خواهد داد.

تجدید ساختار به این بزرگی همچنین نشان می دهد که این حرکت به ،وان بخشی از تغییر استراتژی انجام شده است. در واقع، برخی پیشنهاد می کنند که فروشنده با توجه به چشم انداز اقتصادی، دوباره بر روی تجارت اصلی CRM خود تمرکز خواهد کرد.

علاوه بر این، تیم‌های ،یبی ما فرصت فوق‌العاده‌ای برای سرعت بخشیدن به تحول دیجیتال TELUS و پشتیب، از توسعه محصول کلیدی در سراسر تجارت ما، به ویژه در حوزه سلامت، کشاورزی و کالاهای مصرفی دارند.

Apptentive در حال حاضر مسئول مدیریت میلیون ها تعامل با مشتری روزانه در دستگاه های بی شماری در سراسر جهان است.

«در واقع، با پیوستن به تیم ما، WillowTree پایگاه مشتریان گسترده TELUS International را متنوع تر کرده است، مشتریان جدید خیمه شب بازی را اضافه کرده و شایستگی های فروش متقابل را در سطح جه، تقویت کرده است.

راه‌حل‌های آن به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا از نظرسنجی‌های زمان‌بندی شده هوشمندانه، پیام‌ها و پیام‌ها برای جمع‌آوری و استفاده از بازخورد ارزشمند استفاده کنند.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/big-cx-news-from-salesforce-telus-and-alchemer/