بخشهای بهداشت از هوش مصنوعی در همه موارد استفاده میکنند تسریع آزمایشات مواد مخدر برای تشخیص و جلوگیری از همه گیری بعدی.
یکی از راههای اصلی که میتو،د کارمندان خود را برای هوش مصنوعی آماده کنید، مدرن ، و ی،ان ، دادههایتان است. مهم است که به خاطر داشته باشید که ابزارهای هوش مصنوعی فقط به اندازه داده هایی که از آنها است،اج می کنند و افرادی که این فناوری را هدایت می کنند مؤثر هستند.
از یک مدیر اجرایی سابق در ،ت فدرال بیاموزید که چگونه افزایش امنیت سایبری می تواند به ایجاد تحول دیجیتال برای بخش عمومی کمک کند.
در همین حال، ما همچنین کشف کردیم که 73٪ از نیروی کار احساس نمی کنند “بسیار مجهز” به منابع مورد نیاز برای یادگیری مهارت های دیجیتال مورد نیاز برای موفقیت در حال حاضر. با این حال، واضح است که تج، کارکنان بخش ،تی به مهارتهای لازم برای استفاده از هوش مصنوعی، آنها را قادر میسازد تا تجربیات تحولآفرین را به مردم ارائه دهند.
رونق هوش مصنوعی اینجاست، به این م،ی که زمان آن رسیده است که ببینیم چگونه هوش مصنوعی در ،ت میتواند کارها را برای سازمانها و مؤسسهها روانتر کند.
کارمند، که دارای مهارت های من، برای زمان هستند برای یک ،ت کارآمد بسیار ارزشمند هستند. تجربه کارمند مستقیماً با تجربه مشتری مرتبط است، زیرا متوجه شدیم که تنها 18٪ از افراد مورد بررسی معتقدند که تجربه مشتری در تعامل آنها با ،ت اولویت دارد.
اکنون که اهمیت آموزش هوش مصنوعی را می د،د، زمان آن رسیده است که ببینید سازمان های دیگر در سراسر جهان چگونه از این فرصت استفاده می کنند.
به همین دلیل است که از آنجایی که هوش مصنوعی تعداد فزایندهای از وظایف سطح پایینتر را برعهده میگیرد، بسیار مهم است که کارگر، که تحت تأثیر این تغییر قرار میگیرند، مهارتهایی را ،ب کنند تا به کارهای مبتکرانهتر تبدیل شوند. فرصت بسیار خوبی برای سازمان شما وجود دارد تا هوش مصنوعی را در ،ت بپذیرد، اما ابتدا باید مطمئن شوید که کارمندان شما آموزش من،ی دارند و دادههای اساسی امن برای کار با هوش مصنوعی را دارید.
فنلاند Elements of AI را در سال 2018 راه اندازی کرد، دوره های آنلاین رایگان طراحی شده برای معرفی اصول هوش مصنوعی به افراد غیرمتخصص در عموم. این دوره ها شامل منابع خودآموز، محتوای تعاملی و کار مبتنی بر وظیفه است که مفاهیم، روش های استفاده و محدودیت های فناوری را آموزش می دهد. ،ت فنلاند متعهد شد که حداقل 1 درصد از جمعیت خود را آموزش دهد – هدفی که به سرعت محقق شد و از آن فراتر رفت. این دوره ها اکنون به بیش از 20 زبان در دسترس است و 1 میلیون نفر در سراسر جهان آن را تکمیل کرده اند.
اعتماد بخشی جدایی ناپذیر از هوش مصنوعی در ،ت است، به این م،ی که یکپارچگی و امنیت داده ها بسیار مهم است. این فرصتی را برای سازمانهای بخش عمومی ایجاد میکند تا مؤلفههای اساسی را ایجاد کنند – تجزیه و تحلیل و استاندارد ، مجموعههای داده بزرگ، اجرای اقدامات امنیتی پیشرفته، و مدلسازی دادههای نوآورانه – برای تنظیم آنها برای آیندهای متمرکز بر هوش مصنوعی.
آینده خدمات دیجیتال
کارکنان ،تی اغلب فاقد علم داده و مهارتهای هوش مصنوعی لازم برای رسیدگی به مقیاس عظیم دادههای شهروندان و ساخت مدلهای پیشرفته هوش مصنوعی هستند که در نهایت به نفع عموم باشد.
وقتی دادههای شما متصل و یکپارچه هستند، میتو،د پتانسیل واقعی هوش مصنوعی و اتوماسیون را که با بینشهای همزمان تقویت میشود، باز کنید. این به شما کمک می کند تا تجربیاتی ایجاد کنید که نه تنها ماموریت سازمان شما را پیش می برد، بلکه با افرادی که به آنها خدمت می کنید اعتماد ایجاد می کند.
نوسازی داده ها اولین قدم برای راه اندازی سازمان شما برای آینده ای بهینه شده با هوش مصنوعی است. همچنین حوزهای است که در آن کارگران میتوانند مهارتهای خود را ارتقا داده و به آن تبدیل شوند، زیرا هوش مصنوعی جریان کار مبتنی بر انسان را از وظایف سطح پایینتر دور میکند.
در ایالات متحده، قانونی که یک برنامه آموزشی هوش مصنوعی برای سرپرستان فدرال و مقامات مدیریت ایجاد می کند نیز وجود دارد راه خود را از طریق کنگره طی می کند. در نظر گرفته شده است که راهنمایی استفاده از هوش مصنوعی را به رهبران فدرال ارائه دهد. این به آنها کمک می کند تا اطمینان حاصل کنند که خطرات و مزایای استفاده از فناوری به درستی در برابر مأموریت های آژانس و جوامعی که به آنها خدمت می کنند سنجیده می شود.
تج، نیروی کار به مهارت های هوش مصنوعی می تواند به ایجاد اعتماد در ،ت کمک کند
سازمان های ایمنی عمومی هستند استقرار هوش مصنوعی برای پشتیب، از پرسنل، ساده ، عملیات، و تجزیه و تحلیل مجموعه داده های بزرگ.
یکی از بزرگترین نگر، ها در مورد ظهور این فناوری و سرمایه گذاری هایی که روی آن انجام می شود، بحران مهارت های هوش مصنوعی است. آ نظرسنجی SAS تصمیم گیرندگان شرکت های بزرگ ایالات متحده که شامل 9 بخش، از جمله ،ت هستند، می گویند 63 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که آنها به اندازه کافی منابع هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی با کیفیت بالا ندارند.
از هزاران نفر در مورد روندهای جه، که بر تعاملات مشتری و ،ت و رویکرد بخش عمومی به تحول دیجیتال تأثیر می گذارد، بینش دریافت کنید.
این شکاف مهارتی همراه با رویکرد پیشروی با سرعت کامل توسط تصمیم گیرندگان در ،ب و کار و ،ت، به کارگران دلیلی برای نگر، می دهد.
سازمان های ،تی فرصتی برای ایجاد آگاهی در مورد اهمیت هوش مصنوعی در ،ت دارند. این رونق هوش مصنوعی به این م،ی است که زمان بسیار خوبی برای کارکنان ،تی برای به دست آوردن مهارت های جدید و تضمین آینده خود است. به دست آوردن این مهارت های مورد نیاز هوش مصنوعی به کارمندان کمک می کند تا بهتر به مردم خدمت کنند – اعتماد بین بخش های ،تی و خصوصی را بهبود می بخشد.