همه این کارهای دیجیتالی، مشاور، را برای مکالماتی ایجاد می کند که بسیار اساسی تر از تماس های سرد هستند. و باعث صرفه جویی در وقت مشاوران می شود. آنها دیگر نیازی به سر زدن به اینترنت، باز ، ده ها برگه و خواندن داستان هایی که ممکن است مرتبط باشند یا نباشند، ندارند.
گفت،ای سازنده تری با مشتریان داشته باشید – در مقیاس
آیا در تلاش برای کشف هوش مصنوعی مولد هستید؟ این فناوری برخی از کارهای زمانبرتر را انجام میدهد و هوش مصنوعی پیشبینیکننده را یک قدم جلوتر میبرد تا بتو،د روی مشتریان تمرکز کنید.
جلسات حضوری؟ 2019 همینطور است. مشتریان مشاوره مالی با راحتی یک حساب آنلاین اما همدلی یک گفتگوی حضوری می خواهند. مشاوران مالی چگونه مشتریان جدید پیدا می کنند، روابط را با مشتریان فعلی عمیق می کنند و اعتماد هر دو را حفظ می کنند؟ با استفاده از هوش مصنوعی برای مدیریت ثروت.
هوش مصنوعی مولد برای مدیریت ثروت، سطح بعدی هوش مصنوعی پیشبینیکننده است که مشاوران مالی سالها از آن برای پیشبینی عملکرد سرمایهگذاری و روند بازار استفاده میکنند.
با در دست داشتن جزئیات شخصی مانند این، مشاوران مالی می توانند دلایل م،اداری بیشتری برای تعامل بیشتر با مشتریان پیدا کنند. مهمتر از آن، مشتریان احساس خواهند کرد که این تعاملات منحصر به آنها است، نه یک فشار فروش هماهنگ در یک سازمان. این باعث ایجاد احساسات مثبت و اعتماد می شود – و مشتریان با مشاوری که می توانند به آنها اعتماد کنند تجارت بیشتری انجام می دهند.
هنگامی که هوش مصنوعی پیشبینیکننده این موفقیت را در داشبورد شما ارائه کرد، میتو،د از الگوریتم مولد بخواهید یک ایمیل شخصیسازی شده برای مشتری بالقوهتان بنویسد. ایمیل های فرمی را که در آن نامی درج می کنید فراموش کنید. هوش مصنوعی مولد میتواند فوراً یادداشتی ایجاد کند که علایق و اولویتهای سرمایهگذاری یک مشتری بالقوه را شرح دهد، دسترسی به محتوایی مانند کتابهای الکترونیکی و وبینارها را که با نیازهای آنها هماهنگ است، پیشنهاد میکند، محصولات سرمایهگذاری متن، با رفتار سرمایهگذاریشان را پیشنهاد میکند، و حتی مراجعی را ارائه میدهد که میدانند میتوانند تضمین کنند. تخصص شما
با این حال، هنگامی که شرکتها منابع داده خود را یکپارچه ،د، مشاوران مالی میتوانند این ذخیرههای مطمئن اطلاعات را با هوش مصنوعی برای مدیریت ثروت بهینه کنند. این فناوری میتواند به شما کمک کند تا مشتریان جدید را به سرعت پیدا کنید و در عین حال روابط شخصی، ارزش افزوده و پر لمس با مشتریان موجود را در مقیاس بالا حفظ کنید. روزهای تماس های سرد ناکارآمد قطعا به پایان رسیده است.
آیا می خواهید بهتر با مشتریان ارتباط برقرار کنید؟
جستجوی مشتری جدید زم، به م،ای راه اندازی چندین صفحه با ده ها برگه باز بود. شما می تو،د در گوگل، لینکدین، یا یکی از بسیاری از پایگاه های داده اشتراکی دیگر، نوک بزنید و جستجو کنید، به این امید که نام من،ی پیدا شود. و اجازه دهید در مورد ارجاع متقابل در صفحات گسترده ا،ل صحبت نکنیم.
اکنون زمان آن رسیده است که با هوش مصنوعی مولد سطح خود را ارتقا دهید. این فناوری از دادههای تاریخی و بیدرنگ – از جمله ایمیلها، پستهای رسانههای اجتماعی، وبسایتهای شرکت، بی،ههای مطبوعاتی، تحقیقات منتشر شده، داستانهای خبری و موارد دیگر – برای ایجاد محتوای جدید و نوآورانه استفاده میکند.
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
هوش مصنوعی می تواند به شما در کشف و تعمیق شبکه ای از ارتباطات کمک کند
هوش مصنوعی به مشاوران کمک میکند تا به روشهایی که مشتریان ترجیح میدهند، سازگار شوند و به آنها نزدیکتر بمانند – بخشی انس،، بخشی دیجیتالی. هدف؟ برای ایجاد ارتباطات نزدیک تر و حفظ ارتباط با مشتریان در طول زمان.
هوش مصنوعی مبتنی بر داده برای مدیریت ثروت به ایجاد تمرین شما کمک می کند
چگونه تصمیم گیرندگان کلیدی از هوش مصنوعی برای ایجاد روابط جدید و بهبود روابط موجود استفاده می کنند؟ از کارشناسان بشنوید
با هوش مصنوعی مولد برای مدیریت ثروت، مشاوران میتوانند به طور منظم بینشها و یادآوریهای خودکار را دریافت کنند و بهترین گامها را برای اطلاعرس، مداوم توصیه کنند. مشاوران و تیمهای پشتیب، همچنین میتوانند زمانبندیها را در ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خودکار کنند، سپس هوش مصنوعی مولد را برای ایجاد محتوای شخصیشده – مانند خبرنامههایی که بهصورت جداگانه یا اسناد عملکرد سرمایهگذاری تنظیم شدهاند – بر اساس نیازها و علایق مشتری تشویق کنند.
در حال حاضر، مشاوران بسیاری از منابع غیرمرتبط – ایمیل، اسناد شرکت، متنها، چتها، سیستمهای بکاند، رسانههای اجتماعی، و شبکه لینکدینشان را برای نام بردن از چند مورد استفاده میکنند. مرتب ، همه این دادهها به صورت دستی زمانبر است و هوش مصنوعی میتواند کمک کند – اما زم، که دادههای شما در مکانهای مختلف زندگی میکنند، نمیتواند آنقدر مؤثر باشد.
با هوش مصنوعی مولد، مشاوران مالی می توانند مشتریان جدید را به سرعت پیدا کنند و از طریق ارتباط فعال و غنی از زمینه، خدمات بهتری را به مشتریان فعلی ارائه دهند.
هوش مصنوعی مولد کارهای قانونی را انجام می دهد تا به شما در یافتن مشتریان جدید کمک کند
هوش مصنوعی پیشبینیکننده، که دادههای تاریخی را تجزیه و تحلیل میکند، همچنین به مشاوران مالی کمک میکند تا از طریق اتوماسیون دیجیتال، ارتباطات پنهان با مشتریان احتمالی را در پایگاههای داده کشف کنند. ثابت شده است که بسیار کارآمد است. هوش مصنوعی در فروش نشان داده شده است برای افزایش سرنخ ها و قرار ملاقات ها بیش از 50٪، در حالی که هزینه ها را بین 40٪ تا 60٪ کاهش می دهد.
هوش مصنوعی مولد می تواند ابزاری حیاتی برای تغذیه مشتریان فعلی نیز باشد. مشاوران مالی نیاز به مقیاس دارند. آنها باید کارآمد عمل کنند و بیشتر با مشتری، که هوس مشاوره شخصی دارند و اغلب تجربیات دیجیتال اول را ترجیح می دهند تعامل داشته باشند.
اما همانطور که شیوه ها رشد می کنند، خدمات رس، و حفظ ارتباط با مشتریان می تواند یک چالش باشد. خبرنامههای ماهانه، منابع آموزشی و وبینارها روشهای مؤثری برای برقراری ارتباط با مشتریان هستند، اما نمیتوانند روابط عمیق و م،اداری را تقویت کنند.
آینده خدمات مالی را کاوش کنید و در مورد آنچه که مشتریان از مؤسسه خدمات مالی خود بیشترین ارزش را دارند بیشتر بد،د.