آیا محصولات برنده جایزه ایجاد می کنید؟ آیا آیتم های خاصی دارای طرفداران فوق العاده ای هستند؟ آیا در بررسی های 5 ستاره شنا می کنید؟ این اطلاعات میتواند تاثیر زیادی بر تبدیل داشته باشد، بنابراین آنها را در صفحه فهرست محصولات خود برجسته کنید و مطمئن شوید که در نگاه اول قابل مشاهده است. در اینجا چند راه برای نشان دادن محصولات ستاره خود به ،یداران وجود دارد:
- اثبات اجتماعی: هرگز قدرت هجوم اجتماعی را دست کم نگیرید. در حقیقت، 98 درصد از مصرف کنندگان می گویند بررسی های آنلاین بر تصمیمات ،ید آنها تأثیر می گذارد. همچنین می تو،د برای ایجاد اعتماد و افزایش نرخ تبدیل، محتوای تولید شده توسط کاربر را برجسته کنید.
- تیک تاک ساعت: با هشدارهای “کم بودن موجودی” برای محصولات محبوب، احساس فوریت ایجاد کنید. حتی میتو،د به ،یداران بگویید که چند کالا باقی مانده است – یک حرکت اضافی برای اطمینان از اینکه آنها از دست نمیدهند.
- موارد پرطرفدار: لوازم آرایشی NYX از پیامهای «پرفروش» برای محصولات محبوب و بر،بهایی مانند «وگان» برای ترویج ،ید ارزشمحور، همراه با رتبهبندی ستارهها برای هر کالا استفاده میکند. حتی بهتر؟ این نشانها فضای اضافی را در صفحه فهرست محصولات اشغال نمیکنند.
4. در مورد نمایشگرهای قیمت گذاری خود استراتژیک باشید
در اینجا یک مثال از جویدنی. بلافاصله، یک بیننده کلمه کلیدی (“،اب بازی های نابود نشدنی سگ”) را در بر،ب ،وان می بیند. و توضیحات متا یک انگیزه اضافی برای کلیک ،؟ ارسال رایگان.
نحوه نوشتن محتوای تجارت الکترونیکی که تبدیل می شود را بیابید.