برنامه جدید Salesforce “90 درصد از وظایف خدمات مشتری را خودکار می کند”

با هر کاری که Salesforce انجام می‌دهد و داده‌ها را برای تیم‌های فروش و خدمات گرد هم می‌آورد، و هر کاری که در بخش اتوماسیون CX انجام می‌دهیم، این ادغام برای ما بی‌م،ا بود. یک نقطه عطف واقعا هیجان انگیز.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/new-salesforce-app-automates-90-percent-of-customer-service-tasks/

اگر در مسیر رفت و آمد شما دو کافی شاپ وجود دارد، باید کافی شاپ با باریستا را انتخاب کنید که نام و سفارش شما را به خاطر بسپارد. هنگامی که مشتریان شما با شما تماس می گیرند، به همین صورت عمل می کند.

با استفاده از این مجموعه ابزار، ،lforce می گوید که مراکز تماس ساخته شده بر روی Salesforce آزادی بیشتری برای طراحی تجربیات مشتری خود دارند.

یک سازنده جریان تماس پیشرفته با تعامل با همتای Salesforce خود، شخصی سازی بیشتری را اضافه می کند.

برنامه «،lConnect for Salesforce» مرکز تماس ،lforce را با Salesforce ادغام می‌کند و قابلیت‌های اضافی را در بالای CRM قرار می‌دهد که هر کدام برای بهبود روابط با مشتری طراحی شده‌اند.

در عین حال، روند رو به رشدی برای سرمایه گذاری در سیستم های تخصصی CRM وجود دارد.

پیرس باکلی، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران ،lforce، این ایده را مجدداً تأیید کرد:

به گفته ،lforce، ،ب‌وکارها در حال ،ید «همه چیز و همه چیز هوش مصنوعی» هستند، اما باید به طور خاص به نیاز مشتری، به‌ویژه در صنعت خدمات مشتری، پاسخگو باشد.

،lConnect این قابلیت را دارد و پس از انتقال تماس، داده های Salesforce مربوطه را به نماینده نمایش می دهد تا آنها بتوانند به صورت شخصی تر با مشتری صحبت کنند و به یک نمای کلی جامع تر دسترسی داشته باشند تا به مشتری کمک کنند.

،lConnect for Salesforce دقیقاً این تخصص را به مشتریان ارائه می دهد و نمایندگان را قادر می سازد تا از داخل Salesforce CRM به قابلیت های تلفن و اتوماسیون صوتی دسترسی داشته باشند.

باکلی در مورد ادغام آن با Salesforce گفت:

به ،وان مثال شناخت مشتری را در نظر بگیرید. یک کانال صوتی خودکار می‌تواند مشتریان را – در صورت اتصال به CRM – شناسایی کند و سپس آنها را به سمت عاملی هدایت کند که احتمالاً با آنها ارتباط برقرار می‌کنند.

،lforce یک برنامه جدید Salesforce را با ویژگی‌های اتوماسیون معرفی کرده است که ادعا می‌کند می‌تواند 90 درصد وظایف خدمات مشتری از جمله تعاملات صوتی را خودکار کند.

بسیاری از اینها نیز حول محور اتوماسیون می چرخند، که – طبق ،lforce – کلید باز ، تجارب برتر مشتری است.

در واقع، گزارش بازار نرم افزار CRM توسط گارتنر نشان داد که تقاضا برای عملکردهای خاص صنعت که می تواند در راه حل های CRM ادغام شود، افزایش یافته است.

در جاهای دیگر، باکلی اخیراً از مراکز تماس خواست تا فرآیندهای تلفن گویا و ID&V خود را مجدداً ارزیابی کنند و صرفه جویی زیادی در این زمینه وجود داشته باشد.

علاوه بر این، از داده‌های Salesforce برای ارائه خدمات شخصی‌شده‌تر استفاده می‌کند، به جای استفاده از یک مدل زبان بزرگ (LLM)، که منجر به توصیه‌های عمومی‌تر می‌شود.

این برنامه با خواندن اطلاعات از CRM و سپس استفاده از آن برای خودکارسازی مسیریابی تماس و مدیریت تماس با هوش مصنوعی VoiceBot، متن، با نیازهای مشتری خاص، کار می‌کند.