به گفته مک درموت، علاوه بر این، در بازارهای نوظهور، ServiceNow فعالیت های تجاری جدید خود را 100 درصد سال به سال رشد داده است.
علاوه بر این، مک درموت خاطرنشان کرد که گسترش ServiceNow به بازارهای جدید «استاندارد سرعت استقرار و ارزش تجاری» را تعیین می کند.
مدیر عامل شرکت همچنین به ماموریت شرکت “برای تبدیل شدن به شرکت نرم افزار سازم، تعیین کننده قرن بیست و یکم” متعهد شد. جاهطلبیای که مک درموت متعهد میشود تا «تکمیل کامل آن را ببیند».
تنها چهار فروشنده فناوری CX به این نقطه عطف رسیده اند: Microsoft، Salesforce، Oracle و SAP. ServiceNow در مسیر بعدی قرار دارد.
گروه شوارک 11000 فروشگاه خود را از مکانهای ،دهفروشی تا لجستیک در ServiceNow به ،وان پلتفرم ،بوکار دیجیتال دیجیتالی میکند. این تحول، گروه شوارتز را در خط مقدم صنعت ،ده فروشی نسل بعدی قرار خواهد داد.
جشن گرفتن نتایج، بیل مک درموت، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل از ServiceNow، بیان کرد:
“اما البته، استراتژی ما فراتر از این است، همانطور که توانایی اثبات شده ما برای اجرا نیز وجود دارد.”
ServiceNow برای اولین بار در تاریخ خود از درآمد سه ماهه 2 میلیارد دلار فراتر رفت و به سریعترین شرکت نرم افزاری درجه یک سازم، تبدیل شد که به هدف رسیده است.
شایان ذکر است، ارقام چشمگیر نشان می دهد که ServiceNow در مسیر ،ب درآمد 8.52 میلیارد دلاری از طریق برآوردهای خود تا پایان سال قرار دارد.
ServiceNow پلتفرم سرتاسری برای تحول دیجیتال است. اگر تمام کاری که ما انجام دادیم این بود که به مشتریان فعلی کمک کنیم تا هر آنچه این پلتفرم می تواند انجام دهد را مصرف کنند، یک شرکت با رشد سریع باقی می ماندیم.