سناریوی «چه میشود» امکان بررسی گزینههای مختلف و تصمیمگیری آگاهانه را فراهم میکند. ویجتهای ورودی برای ایجاد تحلیل «چه میشد» قدرتمند و حیاتی هستند، زیرا راهی غریزی و آسان برای کاربران برای تغییر ورودیها و مشاهده نتایج در زمان واقعی فراهم میکنند.
به ،وان مثال، در برنامه ریزی مالی، ارزش درآمد و هزینه ها را تغییر می دهید تا تأثیر آنها را بر پس انداز پیش بینی شده مشاهده کنید. یا می تو،د مقادیر درصد تخفیف را برای ارزیابی سود کلی تغییر دهید. همچنین میتو،د مقادیر متغیرهای محیطی مختلف را تغییر دهید تا تأثیر آن را بر روی دمای جه، و ال،ای بارش ببینید.
در CRM Analytics، میتو،د به سرعت دادههای Salesforce Data Cloud (CDP سابق) را تنها با یک کلیک پیمایش و کاوش کنید. این ویژگی روشی بصری برای تجزیه و تحلیل و تجسم داده های مشتری بدون نوشتن دستی پرس و جوهای پیچیده ارائه می دهد.
و به این محدود نمی شود. می تو،د اطلاعات بینش را به ،وان یک لنز ذخیره کنید و با افزودن آنها به مجموعه، از بینش های مهم خود مطلع باشید. همچنین میتو،د با اشتراکگذاری نش، اینترنتی یا مجموعهای که متعلق به تیم است، آن اطلاعات را با تیم خود به اشتراک بگذارید.
جریان داده ها به طور کامل از بین نمی روند. شما همچنان می تو،د از UI به جریان های داده خود دسترسی داشته باشید. هنگامی که دستور العمل های جدید تولید می شود، آنها دست نخورده خواهند بود. جریان داده اصلی مورد استفاده برای تبدیل و برنامه همگام سازی بدون تغییر باقی می ماند.
در آینده نزدیک، ما به پشتیب، از جریان داده پایان خواهیم داد. برای عملکرد بهتر می تو،د از هم اکنون از دستور العمل ها استفاده کنید. با دستور العملها، میتو،د از تمام تبدیلهای یادگیری ماشین، مانند تجزیه و تحلیل احساسات، خوشهبندی، پیشبینی سریهای زم،، و سایر ویژگیهایی مانند اتصالات، مجموعها و موارد دیگر که با جریان دادهها در دسترس نبودند، استفاده کنید. (توجه: برخی از پارامترها پشتیب، نمی شوند، ببینید نگاشت تبدیل جریان داده).
پیش از این، اجرای مدل به دو مدل بدون هیچ صف محدود می شد، اما با صف مدل، می تو،د تا هفت مدل را به طور همزمان در صف قرار دهید. شما می تو،د اجرای چندین مدل را در ،شتین دیسکاوری اولویت بندی و مدیریت کنید. این پلتفرم راهی برای نظارت بر وضعیت هر مدل در صف و مدلهایی که در فرآیند هستند ارائه میکند.
در ویدیوی نمایشی زیر، نحوه تبدیل جریان داده به دستور پخت را بیاموزید.
شما می تو،د یک جریان داده را چندین بار تغییر دهید و دستور مربوطه را با هر تبدیل جایگزین کنید.
اکنون می تو،د قالب هایی با بیش از دو داستان (پیش فرض) ایجاد کنید. از آنجایی که صفبندی اکنون فعال است، این امر به ویژه برای Revenue Intelligence و سایر برنامههای Analytics که قالبهایی را با داستانهای زیادی بستهبندی میکنند مفید است. برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد صف مدل، ویدیوی آزمایشی را ببینید.
جریان داده های خود را به دستور العمل ها تبدیل کنید
با استفاده از دیدگاههای اولویتبندی، تیمهای فروش میتوانند حسابهای با پتانسیل بالا را در معرض خطر ریزش شناسایی کنند، نرخهای تمدید را براساس توصیههای مبتنی بر هوش مصنوعی بهبود بخشند، و فرصتهای فروش و فروش متقابل را بر اساس سابقه مشتری شناسایی کنند.
در نسخه ی نمایشی زیر، به نحوه کاوش، ذخیره و اشتراک گذاری اطلاعات Salesforce Data Cloud تنها با یک کلیک نگاه کنید.
با ایجاد سناریوهای چه میشود، نتایج بالقوه را تحلیل کنید
یک درایو آزمایشی رایگان از CRM Analytics انجام دهید تا ببینید چگونه میتواند به ،ب و کار شما کمک کند تا سریعتر حرکت کند، تصمیمات هوشمندانهتری بر اساس اطلاعات بینش گرفته شود، و دادهها را در هر کجا که زندگی میکند متصل کند.