استراتژی ESG خود را بسازید
اتحادیه اروپا دستورالعمل گزارش پایداری شرکتی (CSRD)، در انتظار افشای آب و هوا SEC ا،امات در ایالات متحده، و استانداردهای آینده از هیئت استانداردهای بین المللی پایداری (ISSB) نشان میدهد که ،بوکارها در هر اندازه باید اطمینان حاصل کنند که سیاستهایشان اساسی و یکپارچه در سراسر تجارت هستند – نه فقط شستشوی سبز.
چگونه یک استراتژی ESG به ،ب و کار شما کمک می کند
دادههای مورد نیاز برای این گزارشدهی از همه گوشههای سازمان شما، در قالبهای مختلف میآید. بهترین راه برای جمع آوری تمام این داده ها، تبدیل آن به معیارهای قابل استفاده و مدیریت همه متغیرهای لازم، استفاده از یک پلت فرم قوی است.
با این حال، با تعهد بیشتر سازمان ها به صفر خالص، تقاضا برای اعتبارات کربن با کیفیت به سرعت در حال افزایش است. پیدا ، اعتبار با کیفیت بالا بیشتر می شود چالش برانگیز است و قیمت ها به احتمال زیاد افزایش خواهد یافت.
ایجاد یک شرکت پایدارتر نه تنها یک فرآیند افزایشی است، بلکه به برنامه ریزی استراتژیک و ذهنیت آینده نگر نیاز دارد. استراتژیهای ESG باید کل سازمان را دربرگیرد و در هر تصمیمی از پایداری استفاده شود.
حسابداری کربن یک گام مهم در اندازه گیری تأثیر آب و هوا و رسیدگی به آن است. در این راهنما، درک قوی از حسابداری کربن چیست و نحوه مح،ه انتشار کربن در سراسر زنجیره ارزش خود را به دست خواهید آورد.
5. زمان فکر ، به نفع شماست
برقراری تعادل بین نیاز به گزارشدهی نظارتی، با کاهش انتشار فعالتر و استراتژیهای انطباق زنجیره تامین، دقیقاً چالشی است که ا،ر متخصصان ESG برای برقراری ارتباط و ،ب حمایت داخلی و حمایت از آن تلاش میکنند.
3. عدم اولویت انتشار کربن غیر مستقیم
در حالی که معیارهای شما ممکن است تاثیر مستقیم عملیاتی شما را نشان دهد، این همیشه تصویر کامل نیست. بیشترین بخش از ردپای محیطی یک سازمان به احتمال زیاد از انتشار کربن غیرمستقیم (حوزه 3) ناشی می شود – انتشارات عمدتاً خارج از کنترل مستقیم شما. این چالشی است که نمی توان آن را نادیده گرفت و نقش زیادی در انطباق با ESG ایفا می کند.
یا به بیان دیگر، اگر همه (یا بیشتر) شرکت ها در مورد معیارهای ESG خود گزارش دهند، سهامداران زمان آسان تری را برای مقایسه یک سازمان با سازمان دیگر خواهند داشت. این باعث می شود که نتایج ESG شما عامل بزرگی در میزان رقابت و موفقیت شرکت شما در بازار جه، باشد.
در بیشتر موارد، سازمانها باید شرکای جدیدی بیابند، به تامینکنندگان پایدارتر بپردازند و روند کاهشی انتشار گازهای گلخانهای را ادامه دهند. اینجاست که شرکت هایی که پایداری را در اولویت قرار می دهند، برتری پیدا می کنند. در دنیایی که کاهش قابل توجه به طور فزایندهای سختتر میشود، سازمانهای آگاه از محیط زیست، شرکای تجاری مطلوبتری پیدا میکنند.
یاد بگیرید که چگونه حسابداری کربن را شروع کنید
تمرکز بر پایداری نه تنها به محیط زیست، بلکه به نتیجه شما کمک می کند. در آ،ین راهنمای ما بیاموزید که چگونه می تو،د برای استراتژی ESG مورد تجاری قرار دهید.
در حالی که گزارش ESG حیاتی است، این شروع بازی است – نه پایان بازی. ما در حال ورود به مرحله جه، هستیم که در آن گزارش استاندارد آب و هوا باید بیشتر در قالب یک برنامه کاهش انتشار گازهای گلخانه ای موثر و استراتژیک توسعه یابد. این کار آس، نیست و شامل تغییرات اساسی بسیار دشوار در زنجیره تامین، محصول و استراتژی های تعامل با مشتری است.
به خصوص از آنجایی که مقررات بیشتری خواستار انتقال از گزارشدهی داوطلبانه به افشایهای مورد نیاز حسابرسی شده توسط اشخاص ثالث هستند، این زمان من،ی برای بررسی طرح انطباق با ESG شما است: ابزارهای گزارشدهی، فرآیند، سیاستها – و بهویژه استراتژیهای کاهش انتشار.
مهندسان و حامیان محیطزیست یک شعار راهبردی قدیمی برای کاهش، سپس بازیافت و سپس استفاده مجدد دارند. بنابراین، در دنیای کاهش «انتشار کربن» – چگونه کاهش را از نظر استراتژی در اولویت قرار می دهید، نه آ،ین؟
داشتن تمام دادههای شما در یک مکان، اه، مبتنی بر علم را هم تراز میکند و به شما امکان میدهد بر اساس دادههای دقیق تصمیم بگیرید، در حالی که انتشارات شریک را ردیابی و مدیریت کنید.
به ،وان مثال، اگر به یک ارائه دهنده ابر منتقل شوید، اکنون انتشار مستقیم را کاهش داده اید، اما انتشار غیرمستقیم (حوزه 3) را افزایش داده اید. با این حال، اگر آن ارائه دهنده ابر مشخصات انتشار بهتری نسبت به عملیات داخلی شما داشته باشد، ممکن است حرکت ارزشمندی باشد.
همانطور که مقررات جدید زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) در سرتاسر جهان شکل می گیرد، ،ب و کارها باید مطمئن شوند که سیاست ها و تلاش های پایداری آنها به نتیجه نمی رسد. حتی اگر فکر میکنید که انطباق با ESG را پوشش دادهاید، نگاه جامعتر به تلاشهایتان میتواند به شما کمک کند با تغییر مقررات و انتظارات ذینفعان چابک بم،د.
بنابراین علیرغم این واقعیت که ممکن است مستقیماً م،م به رعایت قانون نباشید، همچنان نیاز دارید تهیه گزارش کافی برای اطمینان از رعایت ا،امات سختگیرانه مورد نیاز شرکای زنجیره تامین (تا آنها بتوانند ا،امات انطباق مقرراتی خود را برآورده کنند).
،ید اعتبارات کربن به سازمانها اجازه میدهد تا در پروژههای حذف یا اجتناب از کربن سرمایهگذاری کنند – اما اینها باید به ،وان مکملی برای برنامه شما در نظر گرفته شوند، نه جایگزینی برای اقدامات اقلیمی.
ما در یک اقتصاد جه، زندگی می کنیم. این بدان م،است که بیشتر سیاست های نظارتی پیامدهای جه، خواهند داشت.
قو،ن، مانند قانون کاهش تورم، متعهد شده است تا 369 میلیارد دلار در برنامه های امنیت انرژی و تغییرات آب و هوایی طی ده سال آینده سرمایه گذاری کند. این حتی انگیزه بیشتری را برای سازمانها فراهم میکند تا تصمیمات سختی را برای محیط ما اتخاذ کنند.
پایداری در حال تبدیل شدن به اهمیت فزاینده ای برای شرکت ها در سراسر جهان است. مقررات جدید ممکن است در کوتاه مدت چالش هایی را ایجاد کند، اما همچنین فرصتی را برای شرکت شما ایجاد می کند تا از رقبای شما متمایز شود.
متغیرهای زیادی در اینجا وجود دارد، مانند رشد ،ب و کار، تغییرات در استراتژی داخلی و سایر سهامداران در زنجیره ارزش شما. این عوامل دائماً در حال نوسان میتوانند حتی متریکترین شرکتها را از بین ببرند و انتشار محدوده 3 را به یک هدف همیشه متحرک تبدیل کنند.
شرکت ها به یک برنامه بلند مدت نیاز دارند که چالش ها و فرصت های آینده را در نظر بگیرد. برای ساختن باندی که به افراد، فرآیندها، دادهها و زنجیرههای تامین شما زمان کافی برای تطبیق را داشته باشند، به آیندهنگاری کافی نیاز دارید.
تعهد به پایداری به زمان، پول و تمایل به تغییر استراتژی و تفکر کلی نیاز دارد. شرکتهایی که میتوانند تصویر بزرگ را ببینند، شروع خوبی خواهند داشت – و در نهایت موقعیت بهتری برای خود در بازار جه، خواهند داشت.
یک استراتژی پایدار پایدار، کلید آینده رقابتی و انطباق با ESG است