Zendesk کارکنان خود را 8 درصد کاهش می دهد: در اینجا دلیل آن است

ا،اج های هفته گذشته ممکن است توسط جنبش Zendesk در اوا، سال گذشته مهر و موم شده باشد، که باعث شد بسیاری از کارشناسان ادغام تک محصولی فناوری هوش مصنوعی را زیر سوال ببرند.

با نگاهی به آینده، من معتقدم که ما فرصتی باورن،ی برای رهبری عصر جدید CX هوشمند داریم. راه‌حل‌های جدیدی که در Relate معرفی کردیم – Zendesk AI و Conversational Commerce – به مشتریان ما کمک می‌کند تا نحوه انجام تجارت خود را تغییر دهند.

اگر به هر شرکت نرم افزاری که واقعاً بزرگ شد نگاه کنید – مانند Salesforce، Oracle یا Microsoft – همه آنها یک چیز مش، دارند: آنها این تغییر را به پلتفرم انجام دادند. آنها به دیگران اجازه دادند تا محصولاتی را بر روی محصولات خود بسازند. آنها راهی پیدا ،د که بیش از یک محصول باشد. Zendesk روی آن کار می کرد، اما نتوانستند آن را اجرا کنند.

چهارشنبه گذشته، Zendesk ماه را با اعلام کاهش تقریباً هشت درصدی نیروی کار خود به دلیل عوامل اقتصاد کلان و «بازار رقابتی فزاینده» به پایان رساند.

سال گذشته، Zendesk Intelligent Triage و Smart Assist را به پلتفرم خود معرفی کرد تا به مشتریان پشتیب، خودکار مشتری و ابزارهای تجزیه و تحلیل داده ارائه دهد.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/zendesk-cuts-s،-by-8/

علاوه بر کاهش نیروی کار، Zendesk سال گذشته نیز با آشفتگی مواجه شد و زیان 95 میلیون دلاری را در سه ماهه دوم 2022 به ثبت رساند.

Zendesk به کارمندان سابق خود در طرح حمایت از کار کمک می‌کند تا در شیفت‌های مک، و تجاری کمک کنند.

آیا سرنوشت Zendesk توسط هوش مصنوعی برگزار می شود

علاوه بر این، CTO گفت که رویکرد Zendesk به تیم‌های CX کمک می‌کند تا بار را از طریق کاهش دهند یکپارچه‌سازی‌های هوش مصنوعی/ML از پیش آموزش‌دیده «که بیشتر، سریع‌تر و با حدس و گمان کمتر انجام می‌دهند».

در پاسخ، Zendesk در حال تقویت محتوای خود برای ارائه محصولات جدید و ارزش به مشتریان خود است. علاوه بر این، Zendesk به دنبال هدایت استعدادها و منابع خود برای مطابقت با اولویت‌های فعلی و انتظارات مشتری است.

مطابق با مدیر عامل Zendesk تام اگمایر، این شرکت سعی کرد با بهبود شرایط اقتصاد کلان و ساده ، هزینه ها از کاهش جلوگیری کند. با این حال، مدیرعامل توضیح داد که این عوامل “بهبود نشده اند.”

در حالی که برخی از ناظران نظرات متناقضی در مورد پیشنهادات تک پلتفرم Zendesk دارند، Zendesk مطمئن است که ادغام های هوش مصنوعی آن می تواند ارزش قابل توجهی را برای مشتریان فراهم کند.

در یک بازار شلوغ، بسیاری از رقبای Zendesk، مانند Salesforce و Microsoft، خدمات CX بسیار سازگار و چند پلتفرمی را به مشتریان ارائه می‌دهند که ارزش بیشتری نسبت به راه‌حل‌های تک پلتفرمی ارائه می‌دهند.

در ماه آگوست، پیش از راه اندازی تریاژ هوشمند و دستیار هوشمند Zendesk، زئوس کراوالا، بنیانگذار و تحلیلگر اصلی در ZK Research، اشاره شد:

علاوه بر این، مدیر عامل شرکت خاطرنشان کرد که به دلیل تغییرات در انتظارات مشتری، به لطف ظهور فناوری مانند هوش مصنوعی مولد، مشتریان Zendesk دستخوش تغییرات گسترده ای در رویکرد خود به کار شده اند.

تام اگمایر در یک پست وبلاگ اضافه کرد:

در طول عرضه محصول هوش مصنوعی Zendesk، آدریان مک درموت، مدیر ارشد فناوری Zendesk، توضیح داد که با هوش مصنوعی، این شرکت می تواند ابزاری با تنظیم آسان ارائه کند که می تواندبدون نیاز به توسعه دهندگان اختصاصی یا اجرای گران قیمت، عملیات تجاری را ساده کنید.