Zendesk همچنین سرویس پیامرس، خود را از طریق مجموعه توافقنامه Business Associate خود در دسترس قرار میدهد. این یکپارچه سازی به مشتریان اجازه می دهد تا از پیام های فعال به ،وان یک سرویس فعال HIPAA برای برآورده ، اه، و تعهدات مرتبط با استفاده از سرویس جدید CX Zendesk استفاده کنند.
آینده Zendesk
ما در این مرحله عجیب هستیم. تقریباً می تو،د به آن به ،وان یک حباب نگاه کنید، جایی که سرمایه گذاران بیش از هر چیز به رشد پاداش می دهند. برای بسیاری از شرکتها، بهویژه شرکتهای کوچکتر که شاهد ارزشگذاریهای دیوانهکننده بودند، باید در مدل ،بوکار خود تجدیدنظر کنند و نگاهی به نحوه رشد سودآور بیاندازند، نه فقط هزینهها را افزایش دهند.
این راه حل به کاربران اجازه می دهد تا تعاملات CX شخصی سازی شده را در کانال های ارتباطی متعدد مقیاس کنند.
مطابق با جان آنیانو، معاون ارشد محصولات برنامه های کاربردی CRM در Zendesk، رهبران CX تلاش میکنند سرمایهگذاری را با راهحلهای قابل اعتماد پشتیب، مشتری متعادل کنند و در عین حال «انتظارات بالای مشتری» را برآورده کنند. او اضافه کرد:
پیامهای پیشگیرانه توسط Zendesk شامل مجموعهای از ویژگیها برای مشتریان نهایی سازم، است تا خدمات CX سفارشی ایجاد کنند.
از آن زمان، بسیاری از فروشندگان به توصیه های Kerravala توجه کرده اند، زیرا رکود اقتصادی به فضای CX ضربه زده است.
معاون ارشد افزود که پیشی گرفتن از مسائل CX قبل از ظهور به این م،ی است که مشاغل می توانند هزینه های عملیاتی را کاهش دهند.
منبع: https://www.cxtoday.com/crm/zendesk-debuts-proactive-messages-a-conversational-experience-tool/
علاوه بر این، این سرویس دارای ابزارهایی مانند خوشامدگویی سفارشی، ورود هدایتشده و اعلانها است که به ایجاد تعامل، جذب و حفظ مشتری کمک میکند.
با تماس یک نماینده فعالانه با مشتریان برای پاسخگویی به هرگونه سؤال یا موانع دیگری برای ،ید (یا حتی فقط سلام ،!)، ما به این نتیجه رسیدیم که مشتری اسپارتی ما 60 درصد بیشتر از اینکه با آنها تعامل نداشته باشیم، احتمال ،ید دارد.
گزارش Zendesk می گوید که تقریباً 64 درصد از مشتریان اگر بتوانند مشکلات را در کانال CX حل کنند، بیشتر با یک نام تجاری ،ج می کنند.
در ابتدا، Zendesk درخواستهای ،ید به ارزش تقریباً 17 میلیارد دلار را رد کرد، اما پس از سقوط سهام شرکتهای فناوری پیشرو، این شرکت تنها چند ماه بعد یک پیشنهاد کمتر از 10.2 میلیارد دلار را پذیرفت.
Proactive Messages توسط Zendesk همچنین از پیامهای هدفمند و دادههای شخصیسازی – از جمله رویدادهای کاربر و تعاملات گذشته – برای تضمین افزایش فروش و نرخ تبدیل استفاده میکند.
با توجه به گزارش روندهای CX 2023 Zendesk، تقریباً 77 درصد از رهبران ،بوکار میدانند که «ابزارهای شخصیسازی عمیقتر» به لطف حفظ بهبودیافته، میتوانند سود زیادی برای تیمهای CX داشته باشند.
وارنی در پایان گفت: «من بسیار هیجانزده هستم که این قابلیت در پیامرس، در دسترس است، زیرا ما به سمت ارائه یک تجربه مکالمه و کارآمدتر به مشتریان خود روی میآوریم.
اطلاعات بیشتر در مورد پیام های فعال توسط Zendesk
علاوه بر این، هدف نوآوری این است که مشتریان را در طول سفر ،ید درگیر نگه دارد و رضایت مشتری را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
با اتخاذ راه حل سلف سرویس، اتوماسیون و کمک عامل، مشتریان پاسخ های فوری دریافت می کنند در حالی که نمایندگان می توانند روی کارهای پیچیده تر تمرکز کنند. Zendesk از قبل پیکربندی شده است، بنابراین برای مدیران آسان است که زمان و تعداد دفعات ارسال پیام از یک نماینده یا ربات را برنامه ریزی کنند.
در نهایت، Proactive Messages توسط Zendesk میتواند به توزیع اعلانهای مشتری در مورد تاخیرهای ارسال یا توصیههایی برای محصولات جایگزین کمک کند. به گفته آنیانو، خدمات شخصی سازی شده CX به طور بالقوه می تواند منجر به “افزایش رضایت مشتری و تاثیر قابل اندازه گیری بر درآمد” شود.
توزیع و مقیاس بندی محتوای پیام های پیشگیرانه
با این حال، این رکود باعث کاهش سرعت نوآوری Zendesk نشده است، زیرا هدف آن این است که خود را از یک بازار رقابتی با راه حل های جدید CX بیرون بکشد.
این راه حل در پلتفرم Zendesk در دسترس است، همچنین با Sun،ne Conversations برای همه کاربران پلتفرم خود ادغام می شود.
پذیرنده زودرس آجا وارنی، مدیر تعامل جه، با مشتری در اسپارتان ریس، در مورد مزایای پیام های فعال صحبت کرد:
پیامهای فعال توسط Zendesk همچنین به کاربران کمک میکند تا چالشهای ،ید را مستقیماً از طریق کانال تعامل مشتری حل کنند.
Zendesk پیامهای فعال را معرفی کرده است، بستری برای ارائه تجربیات و درخواستهای مکالمه فعال.
ادغام Sun،ne Conversations به برندها یک پلت فرم پیام رس، را ارائه می دهد که به طور همزمان پیام ها و محتواهای فعال را برای مشتریان متعدد ارسال می کند، از جمله اختلالات خدمات و تبلیغات بازاریابی.
علاوه بر این، گزارش Zendesk ادعا میکند که 70 درصد از مصرفکنندگان ،یدهای بیشتری را از شرکتهایی انجام میدهند که از تجربیات مکالمه CX با استفاده آسان استفاده میکنند – مانند یک چت بات آماده برای پیامهای فعال.
سال 2022 یک سال پرتلاطم برای Zendesk بود که پس از ،ید ناموفق Survey Monkey توسط یک گروه سرمایه گذار به قیمت 10.2 میلیارد دلار ،یداری شد.
به ،وان مثال، این راه حل برای کاربران پشتیب، از فرآیندهای خودکار را فراهم می کند که رفتار کاربر و تاریخچه تعامل را تجزیه و تحلیل می کند. این ویژگی به کاربر اجازه میدهد تا مشتریان را بهطور خودکار با بهروزرس،های سفارش مانند تأخیر و تعمیر و نگهداری برنامهریزیشده بهروزرس، کند.
“Zendesk در آ،ین دور خود ارزش گذاری 10 میلیارد دلاری دریافت کرد. بنابراین، من شک دارم اگر آنها [Zendesk] امروز مورد ارزیابی مجدد قرار گرفت، 10 میلیارد دلار نخواهد بود، نه به این دلیل که مشکلی در Zendesk وجود دارد.
آنیانو همچنین گفت که «زمان آن رسیده است» که ،بوکارها به ارزش خدمات CX، مانند پیامهای فعال، به دلیل توانایی غنی آن در ارتباط با مشتریان و مشتریان، پی ببرند.
در جولای 2022، زئوس کراوالا، بنیانگذار و تحلیلگر اصلی در ZK Research، توضیح داد که ارزش گذاری پایین و ،ید Zendesk یک “شات هشدار” برای صنعت است.
به چند سال پیش فکر می کنید، همه این تک شاخ ها بودند که شرکت های خصوصی با ارزش 1 میلیارد دلار، 10 میلیارد دلار و چیزهایی از این قبیل بودند. کراوالا گفت: در اوا، دور سرمایه گذاری زیادی نیز انجام شد.