Zendesk پیام های فعال را معرفی می کند، یک ابزار تجربه مکالمه
انتشار: اسفند 11، 1401
بروزرسانی: 08 اردیبهشت 1404

Zendesk پیام های فعال را معرفی می کند، یک ابزار تجربه مکالمه

به چند سال پیش فکر می کنید، همه این تک شاخ ها بودند که شرکت های خصوصی با ارزش 1 میلیارد دلار، 10 میلیارد دلار و چیزهایی از این قبیل بودند. کراوالا گفت: در اوا، دور سرمایه گذاری زیادی نیز انجام شد.

علاوه بر این، گزارش Zendesk ادعا می کند که 70 درصد از مصرف کنندگان ،یدهای بیشتری را از شرکت هایی انجام می دهند که از تجربیات مکالمه CX با استفاده آسان استفاده می کنند - مانند یک چت بات آماده برای پیام های فعال.

مطابق با جان آنیانو، معاون ارشد محصولات برنامه های کاربردی CRM در Zendesk، رهبران CX تلاش می کنند سرمایه گذاری را با راه حل های قابل اعتماد پشتیب، مشتری متعادل کنند و در عین حال «انتظارات بالای مشتری» را برآورده کنند. او اضافه کرد:

Zendesk همچنین سرویس پیام رس، خود را از طریق مجموعه توافقنامه Business Associate خود در دسترس قرار می دهد. این یکپارچه سازی به مشتریان اجازه می دهد تا از پیام های فعال به ،وان یک سرویس فعال HIPAA برای برآورده ، اه، و تعهدات مرتبط با استفاده از سرویس جدید CX Zendesk استفاده کنند.

آینده Zendesk

علاوه بر این، هدف نوآوری این است که مشتریان را در طول سفر ،ید درگیر نگه دارد و رضایت مشتری را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

پیام های پیشگیرانه توسط Zendesk شامل مجموعه ای از ویژگی ها برای مشتریان نهایی سازم، است تا خدمات CX سفارشی ایجاد کنند.

به ،وان مثال، این راه حل برای کاربران پشتیب، از فرآیندهای خودکار را فراهم می کند که رفتار کاربر و تاریخچه تعامل را تجزیه و تحلیل می کند. این ویژگی به کاربر اجازه می دهد تا مشتریان را به طور خودکار با به روزرس، های سفارش مانند تأخیر و تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده به روزرس، کند.

در جولای 2022، زئوس کراوالا، بنیانگذار و تحلیلگر اصلی در ZK Research، توضیح داد که ارزش گذاری پایین و ،ید Zendesk یک "شات هشدار" برای صنعت است.

با تماس یک نماینده فعالانه با مشتریان برای پاسخگویی به هرگونه سؤال یا موانع دیگری برای ،ید (یا حتی فقط سلام ،!)، ما به این نتیجه رسیدیم که مشتری اسپارتی ما 60 درصد بیشتر از اینکه با آنها تعامل نداشته باشیم، احتمال ،ید دارد.

Zendesk پیام های فعال را معرفی کرده است، بستری برای ارائه تجربیات و درخواست های مکالمه فعال.

پذیرنده زودرس آجا وارنی، مدیر تعامل جه، با مشتری در اسپارتان ریس، در مورد مزایای پیام های فعال صحبت کرد:

Proactive Messages توسط Zendesk همچنین از پیام های هدفمند و داده های شخصی سازی - از جمله رویدادهای کاربر و تعاملات گذشته - برای تضمین افزایش فروش و نرخ تبدیل استفاده می کند.

ادغام Sun،ne Conversations به برندها یک پلت فرم پیام رس، را ارائه می دهد که به طور همزمان پیام ها و محتواهای فعال را برای مشتریان متعدد ارسال می کند، از جمله اختلالات خدمات و تبلیغات بازاریابی.

با این حال، این رکود باعث کاهش سرعت نوآوری Zendesk نشده است، زیرا هدف آن این است که خود را از یک بازار رقابتی با راه حل های جدید CX بیرون بکشد.

وارنی در پایان گفت: «من بسیار هیجان زده هستم که این قابلیت در پیام رس، در دسترس است، زیرا ما به سمت ارائه یک تجربه مکالمه و کارآمدتر به مشتریان خود روی می آوریم.

اطلاعات بیشتر در مورد پیام های فعال توسط Zendesk

در ابتدا، Zendesk درخواست های ،ید به ارزش تقریباً 17 میلیارد دلار را رد کرد، اما پس از سقوط سهام شرکت های فناوری پیشرو، این شرکت تنها چند ماه بعد یک پیشنهاد کمتر از 10.2 میلیارد دلار را پذیرفت.

سال 2022 یک سال پرتلاطم برای Zendesk بود که پس از ،ید ناموفق Survey Monkey توسط یک گروه سرمایه گذار به قیمت 10.2 میلیارد دلار ،یداری شد.

"Zendesk در آ،ین دور خود ارزش گذاری 10 میلیارد دلاری دریافت کرد. بنابراین، من شک دارم اگر آنها [Zendesk] امروز مورد ارزیابی مجدد قرار گرفت، 10 میلیارد دلار نخواهد بود، نه به این دلیل که مشکلی در Zendesk وجود دارد.

آنیانو همچنین گفت که «زمان آن رسیده است» که ،ب وکارها به ارزش خدمات CX، مانند پیام های فعال، به دلیل توانایی غنی آن در ارتباط با مشتریان و مشتریان، پی ببرند.

از آن زمان، بسیاری از فروشندگان به توصیه های Kerravala توجه کرده اند، زیرا رکود اقتصادی به فضای CX ضربه زده است.

با توجه به گزارش روندهای CX 2023 Zendesk، تقریباً 77 درصد از رهبران ،ب وکار می دانند که «ابزارهای شخصی سازی عمیق تر» به لطف حفظ بهبودیافته، می توانند سود زیادی برای تیم های CX داشته باشند.



منبع: https://www.cxtoday.com/crm/zendesk-debuts-proactive-messages-a-conversational-experience-tool/

این راه حل به کاربران اجازه می دهد تا تعاملات CX شخصی سازی شده را در کانال های ارتباطی متعدد مقیاس کنند.

گزارش Zendesk می گوید که تقریباً 64 درصد از مشتریان اگر بتوانند مشکلات را در کانال CX حل کنند، بیشتر با یک نام تجاری ،ج می کنند.

با اتخاذ راه حل سلف سرویس، اتوماسیون و کمک عامل، مشتریان پاسخ های فوری دریافت می کنند در حالی که نمایندگان می توانند روی کارهای پیچیده تر تمرکز کنند. Zendesk از قبل پیکربندی شده است، بنابراین برای مدیران آسان است که زمان و تعداد دفعات ارسال پیام از یک نماینده یا ربات را برنامه ریزی کنند.

معاون ارشد افزود که پیشی گرفتن از مسائل CX قبل از ظهور به این م،ی است که مشاغل می توانند هزینه های عملیاتی را کاهش دهند.

علاوه بر این، این سرویس دارای ابزارهایی مانند خوشامدگویی سفارشی، ورود هدایت شده و اعلان ها است که به ایجاد تعامل، جذب و حفظ مشتری کمک می کند.

این راه حل در پلتفرم Zendesk در دسترس است، همچنین با Sun،ne Conversations برای همه کاربران پلتفرم خود ادغام می شود.

ما در این مرحله عجیب هستیم. تقریباً می تو،د به آن به ،وان یک حباب نگاه کنید، جایی که سرمایه گذاران بیش از هر چیز به رشد پاداش می دهند. برای بسیاری از شرکت ها، به ویژه شرکت های کوچک تر که شاهد ارزش گذاری های دیوانه کننده بودند، باید در مدل ،ب وکار خود تجدیدنظر کنند و نگاهی به نحوه رشد سودآور بیاندازند، نه فقط هزینه ها را افزایش دهند.

در نهایت، Proactive Messages توسط Zendesk می تواند به توزیع اعلان های مشتری در مورد تاخیرهای ارسال یا توصیه هایی برای محصولات جایگزین کمک کند. به گفته آنیانو، خدمات شخصی سازی شده CX به طور بالقوه می تواند منجر به "افزایش رضایت مشتری و تاثیر قابل اندازه گیری بر درآمد" شود.

توزیع و مقیاس بندی محتوای پیام های پیشگیرانه

پیام های فعال توسط Zendesk همچنین به کاربران کمک می کند تا چالش های ،ید را مستقیماً از طریق کانال تعامل مشتری حل کنند.