با این حال، قابلیت های پیشرفته تری نیز وجود دارد. به ،وان مثال، Connect ضبط و رونویسی تماس ها را به کیس Zendesk مربوطه متصل می کند. ابزار لنز تماسی سپس تجزیه و تحلیل احساسات را روی آنها اجرا میکند و بینشها را مستقیماً در مورد نیز حذف میکند.
ارائهدهنده Helpdesk امیدوار است با این رباتها تجربههای مکالمهای را در بین کانالها و دستگاهها ایجاد کند.
این قرارداد همکاری استراتژیک با Zendesk به شرکتها این امکان را میدهد تا تجربیات خود را با استفاده از دادهها شخصیسازی کنند، تجربیات مشتری را به سطح بالاتری ببرند و به ،بوکارها کمک کند تا عملیات خدمات مشتری خود را در فضای ابری خودکار و مقیاسبندی کنند.
اگر واقعاً چنین باشد، AWS میتواند شتاب بیشتری در بازار ،ب کند زیرا فروشندگان به طور غیرمستقیم راهحل CCaaS خود را به بازار عرضه میکنند.
اکنون، با مجموعهای از دادهها و توافقنامه نوآوری مش،، Zendesk فرصتهای بیشتری را برای ارائه ارزش به تیمهای مرکز تماس – بدون تلاش برای ایجاد راهحل CCaaS خود باز میکند.
با این وجود، بسیاری مدتها پیشنهاد کردهاند که Zendesk ممکن است به بازار CCaaS حرکت کند تا تجارت خود را گسترش دهد و یک م،ن داده بزرگتر برای تمایز ایجاد کند.
در حال حاضر، این شامل یک کلاینت تلفن نرمافزاری است که به نمایندگان اجازه میدهد تا روی کیسها در Zendesk کار کنند، در حالی که مخاطبین را از طریق Amazon Connect دریافت و کنترل میکنند. همه اینها روی یک صفحه نمایش اتفاق می افتد.
Zendesk با همکاری با AWS برای ارائه Amazon Connect به مشتریان خود، شکاف بین نرم افزار خود و مراکز تماس مشتریان خود را پر کرده است.
نمونه های دیگر از راه حل های پلت فرم شامل IOS، ویندوز و آفیس است. با این حال، در فضای CX، هیچ ، هنوز آنجا نیست، به استثنای تیم های مایکروسافت. آمازون کانکت ممکن است بعدی باشد.
Zendesk یک قرارداد پنج ساله همکاری استراتژیک با AWS منعقد کرده است.
این یک محور دشوار است. از این گذشته، ساختن یک پلتفرم تماس و رقابت در یک بازار شلوغ کار ساده ای نیست.
علاوه بر این، ،اصر بنیادی دیگری مانند صفحه نمایش پاپ وجود دارد که عوامل را با جزئیات مهم پرونده به ،وان مخاطبین به آنها ارائه می دهد.
آنها همچنین از هدف آن برای ارائه پشتیب، چند کاناله و شخصی در Zendesk Sun،ne Conversations، Amazon Connect و AWS Contact Center Intelligence پشتیب، خواهند کرد.
با این حال، به نظر می رسد این تنها شروع است.
مشتریان از شراکت چه انتظار دیگری می توانند داشته باشند؟
اگرچه، در حال حاضر، به نظر می رسد که فروشنده از ایجاد یک پایگاه شرکای جامع در سراسر فضای خدمات راضی است، زیرا اخیراً شراکت های فراوان دیگری با CX راه اندازی کرده است.
البته، اخطار این است که باید غنایم خود را با AWS ت،یم کند. با این حال، از آنجایی که آمازون کانکت فضای جذب مشتری را رهبری می کند، شریک بسیار خوبی برای داشتن آن است.
آمازون کانکت در حال تبدیل شدن به یک راه حل پلتفرم است
در نهایت، فروشندگان با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا بهره وری نماینده را از طریق بهبود مسیریابی تماس، پشتیب، سلف سرویس و گردش کار مبتنی بر هوش مصنوعی افزایش دهند.
امروزه، کاری که یک شرکت با داده ها انجام می دهد باعث تمایز رقابتی می شود.