انتشار: شهریور 08، 1403
بروزرسانی:
19 تیر 1404
Zendesk از مدل قیمت گذاری مبتنی بر نتیجه «نخست صنعت» رونمایی کرد
با این حال، کاربران اغلب ،اصر اضافی راه حل Enlighten شرکت را اضافه می ،د، که با نرخ à la carte شارژ می شدند.
NICE یکی دیگر از پیشگامان CCaaS است که اخیراً از طریق راه اندازی پلتفرم Mpower خود، سیستم قیمت گذاری خود را اصلاح کرده است.
در اخبار دیگر، اوایل این ماه، Zendesk فاش کرد که همکاری خود را با متا برای معرفی Relay، یک برنامه پیام رس، جدید برای مشتریان خارجی، گسترش داده است.
خواه آن را مبتنی بر مصرف بنامید، یا مبتنی بر ارزش، یا هر چیزی که باشد، همه باید اکنون در مدل های قیمت گذاری خود تجدید نظر کنند.
Zendesk در توضیح اینکه چگونه مشتریان می توانند پتانسیل مدل جدید را به حدا،ر برسانند، سه اصل راه حل زیر را بیان کرد:
مفهوم پرداخت به ازای هر رزولوشن عامل هوش مصنوعی ممکن است در ظاهر نسبتاً ساده به نظر برسد، اما همانطور که اغلب اتفاق می افتد، کمی بیشتر از چیزی که به نظر می رسد وجود دارد.
این مدل که توسط این شرکت به ،وان «اول صنعت» برای تجربه مشتری توصیف شده است، به طور مستقیم به عملکرد عوامل هوش مصنوعی Zendesk وابسته است.
راه حل قیمت گذاری مبتنی بر نتیجه ما چیزی بیش از یک مدل قیمت گذاری است - این انعکاس تعهد ما برای ایجاد موفقیت واقعی و قابل اندازه گیری برای مشتریان است.
پیش از این، NICE شش بسته CXone را ارائه می کرد که "سوئیت کامل" با قیمت 209 دلار برای هر نماینده در ماه بود.
AWS یک «شرکت تلفن» نیست، یک شرکت هوش مصنوعی با یک پلتفرم م،ار است که در آن آنچه را که نیاز دارید ،یداری می کنید و برای آنچه استفاده می کنید هزینه می پردازید.
همانطور که ما به نوآوری و رهبری در CX مجهز به هوش مصنوعی ادامه می دهیم، Zendesk همچنان متعهد به گوش دادن به مشتریان خود و تکامل همه جنبه های پیشنهادات خود برای برآورده ، نیازهای آنها است.
علاوه بر این، Zendesk ادعا می کند که مدل جدید آن مشتریان را قادر می سازد تا ارزش را به طور کامل درک کنند و نتایجی را که راه حل های هوش مصنوعی ارائه می دهند، کمیت کنند.
درحالی که Zendesk ادعا می کند اولین فروشنده CX است که یک مدل قیمت گذاری مبتنی بر نتیجه را پیاده سازی می کند، یکی از بسیاری از مواردی است که در زمان های اخیر از سیستم های قیمت گذاری سنتی اجتناب می کند.
انعطاف پذیری: Zendesk یک رویکرد یکپارچه سازی هوش مصنوعی انعطاف پذیر را ارائه می دهد که متن، با نیازها و ج، زم، منحصر به فرد هر ،ب و کار است. این به شرکت ها اجازه می دهد تا از عوامل هوش مصنوعی استفاده کنند و در عین حال به استفاده از عوامل انس، در صورت نیاز ادامه دهند.
او توضیح داد که صنعت در نهایت شروع به تصدیق کرده است که اتکا به تعداد نمایندگان به ،وان معیار درآمد در حال منسوخ شدن است زیرا نقش نمایندگان در حال کاهش است.
این برنامه به شرکت ها اجازه می دهد تا تمام ارتباطات مشتری را در Zendesk مدیریت کنند و پیام ها را با استفاده از محتوای پویا و داده های مخاطبان شخصی سازی کنند.
مقیاس پذیر و قابل پیش بینی: برای بهینه سازی بیشتر ادغام هوش مصنوعی، Zendesk یک داشبورد درون محصول ارائه می کند که میزان استفاده از رزولوشن خودکار و نرخ های خودکارسازی را نشان می دهد.
در حالی که هر سه مدل قیمت گذاری متفاوت هستند، همه آنها نمونه هایی از فروشندگان CCaaS هستند که به دنبال ارائه راه حل های انعطاف پذیرتر و نوآورانه تر به مشتریان هستند.
این رویکرد ردیابی شفاف را در تمام کانال ها تضمین می کند و به ،ب و کارها کمک می کند تا استفاده از هوش مصنوعی خود را به طور موثر مدیریت کنند.
طرح جدید MPower با هدف ساده سازی ،ید هوش مصنوعی و ارائه هزینه های قابل پیش بینی بیشتر است.
در واقع، هنگام صحبت در مورد تصمیم برای انتخاب AWS، روبن لوونشتاین – مدیر خدمات مشتری در سامسونگ الکترونی، – مدل قیمت گذاری منحصر به فرد این شرکت را برجسته کرد:
در نتیجه، شرکت ها باید در استراتژی های قیمت گذاری خود تجدید نظر کنند و سرمایه گذاران نیز باید روش های ارزش گذاری خود را برای مح،ه این تغییرات در مدل های درآمدی تنظیم کنند.
در حالی که ا،ر فروشندگان CCaaS معمولاً برنامه های قیمت گذاری سالانه را بر اساس معیارهایی مانند تعداد کاربر و استفاده ارائه می دهند، مشتریان AWS فقط برای آنچه استفاده می کنند پرداخت می کنند و انعطاف پذیری بیشتری را بدون تعهدات طول، مدت ارائه می دهند.
Zendesk Ventures استارت آپ های متخصص در خدمات مشتری یا زمینه های مرتبط را با تمرکز بر هوش مصنوعی و درآمد سالانه (ARR) زیر 50 میلیون دلار هدف قرار خواهد داد.
نمایندگان می توانند بر قط،امه های خودکار نظارت کنند، نیازهای آینده را پیش بینی کنند، و برنامه ها را برای هماهنگی با اه، تجاری تنظیم کنند.
همانطور که استفاده از هوش مصنوعی افزایش می یابد، مدل قیمت گذاری متن، با آن تنظیم می شود و به ،ب وکارها اجازه می دهد تا عملیات خود را مقیاس بندی کنند و در عین حال بودجه ها را به طور موثر مدیریت کنند و از هزینه های غیرمنتظره اجتناب کنند.
روند رو به رشد؟
مشتری، که عوامل Zendesk را مستقر می کنند اکنون فقط برای مسائل و درخواست هایی که به طور مستقل توسط هوش مصنوعی حل می شوند هزینه دریافت می کنند.
این شرکت معتقد است که Relay با ارائه پیام های مرتبط تر و جذاب تر در مقیاس به ،ب وکارها کمک می کند تجارب مشتری را بهبود بخشند.
برای کمک به این امر، این شرکت سطح استفاده اولیه را بدون هزینه اضافی ارائه می کند که به ،ب وکارها این امکان را می دهد تا رزولوشن های خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی را در صورت نیاز مقیاس بندی کنند.
«از آنجایی که صنعت به سمت مدل های ،ب وکار شفاف تر و نتیجه گرا پیش می رود، ما مفت،یم که راه حلی را پیشروی می کنیم که تضمین می کند شرکت ها می توانند با اطمینان در هوش مصنوعی سرمایه گذاری کنند.
Relay که در بازار Zendesk موجود است، به ،ب وکارها امکان می دهد پیام های فعالانه را از طریق WhatsApp و SMS ارسال کنند و تعامل با مشتری را افزایش دهند.
Mpower با قیمت 249 دلار برای هر نماینده در ماه، شامل هزینه اضافی مبتنی بر استفاده برای هر جلسه Autopilot یا Copilot است. با وجود این، مدل قیمت گذاری جدید به مراکز تماس قابلیت پیش بینی هزینه بهتری را در مقایسه با سیستم قبلی ارائه می دهد.
این رویکرد منجر به افزایش قیمت ها شد زیرا مراکز تماس اغلب ویژگی های جدید هوش مصنوعی را اضافه می ،د و نگر، هایی را برای CIOها در مورد افزایش هزینه ها ایجاد می کرد.
این فروشنده معتقد است که در شرایط فعلی، «مدل های قیمت گذاری سنتی دیگر کافی نیست»، با این استدلال که سیستم جدید آن بیشتر با بخش خدمات و تجربه مشتری که اولین هوش مصنوعی است، همخو، دارد.
هدف این ابتکار حفظ این شرکت در خط مقدم پیشرفت های هوش مصنوعی و استفاده از پتانسیل تحول آفرین این فناوری است.
شفافیت: Zendesk قصد دارد مدل قیمت گذاری را تا حد امکان ساده کند و ارزش و کنترل واضحی را برای مشتریان فراهم کند.
در جای دیگر، Zendesk اخیراً از راه اندازی یک بازوی خطرپذیر برای سرمایه گذاری در استارت آپ های هوش مصنوعی در مراحل اولیه، با تمرکز بر دورهای اولیه و سری A خبر داد.
Zendesk در حال معرفی یک مدل جدید قیمت گذاری مبتنی بر نتیجه است.
در اوایل تابستان امسال، زم، که سامسونگ به دنبال ارائه دهنده مرکز تماس جدید بود، تا حدی به دلیل مدل قیمت گذاری انعطاف پذیر خود، روی پلتفرم Amazon Connect AWS مستقر شد.
از طریق این سرمایه گذاری ها، Zendesk به دنبال ارتقای تخصص هوش مصنوعی، گسترش بازار اپلیکیشن های خود، کمک به رشد صنعت هوش مصنوعی و شناسایی فرصت های ،ید بالقوه است.
در بحث اخیر با CX Today، ربکا وتمن، مدیر عامل و تحلیلگر اصلی Valoir، برخی از بینش ها را در مورد اینکه چرا فروشندگان از مدل های قیمت گذاری سنتی دور می شوند ارائه کرد.
در عوض، وتمن استدلال می کند که تمرکز فزاینده ای بر ایجاد درآمد از طریق راه حل های عمودی و عوامل مجازی وجود دارد:
بنابراین، بیایید نگاهی دقیق تر به نحوه عملکرد این راه حل جدید بیندازیم.
قیمت گذاری بر اساس نتیجه